Zotte Zaterdag!

09-08-2014 13:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaai meisjes! De zaterdag zit er al weer voor d ehelft op maar dat maar dat mag de pret niet drukken!

Wat hebben jullie vanochtend gedaan? En, wat brengt de rest van de zaterdag?

Ik was heel vroeg wakker, slecht geslapen. Op de bank ook nog want man lag zo te snurken! Nouja, positief bekijken. Man heeft heerlijk geslapen zonder mijn gepor, ik heb nog een paar uur gelezen. En vroeg op, dus lekker veel gedaan al! Wasjes gedraaid. stofzuiger door het huis gehaald. Gesport (met uitzicht op het heerlijke kontje van de trainer) Groenten en verse zuivel ingeslagen op de zorgboerderij. Biologisch, verser dan vers en nog voor een goed doel ook Mosselen gehaald en straks nog eventjes naar de markt om kersen te halen voor mijn liefste. Straks lekker mosselen eten en een filmpje kijken.

Heerlijke dag dus!

Laat me weten wat jullie voor leuke dingen gaan doen, ik word daar altijd zo blij van!

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Belachelijk vroeg op gestaan voor een zaterdag, oudste moest om 8 uur werken en wordt niet wakker van zijn wekker.

Vanochtend eerst zelf heerlijk paardgereden en daarna in het zonnetje naar de paardrijles van mijn dochter geken.

Toen we weer thuis waren, een heerlijk ik moment genomen in de badkamer en nu aan het wachten tot mijn man het eten klaar heeft.

Voor morgen hadden we een saunadag in gedachte, blijkt de sauna waar we altijd heen gaan dicht te zijn wegens onderhoud :(
Kunnen die zonnetjes weg uit de openingspost. Ik hou niet van zon
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Euhm...hatseflats...jij bent toch niet toevallig Cateautje in een nieuw jasje?
Relaxte dag gehad. Vanmorgen gesport, daarna gedoucht en even de stad ingegaan voor wat praktische dingen. Begin van de middag terug, lekker in het zonnetje op het (windvrije) balkon gezeten en daarna een Marrokaanse stoofschotel gemaakt met mijn nieuwe tajine die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Was geslaagd!

Nu net een cappuccino op en zit te bedenken wat ik met de avond ga doen....Dit terwijl mijn kat uitgebreide aandacht krijgt.
Ladies,

Ik heb vandaag samen met buurman een hekwerk geplaatst op ons erf.

Ik heb niet met de buurman geflikflooit.
O, en vanavond feestje in de kroeg van vriendin die 35 wordt.
Thnxx Hatsetats
tot volgende week maar weer
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 augustus 2014 @ 00:49:

tot volgende week maar weerKan niet wachten Ladiesssssss
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
kan ik weer mijn mossel wassen
Als je die mooie donderwolkjes laat staan kom ik wel vertellen over mijn weekend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven