Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 10 augustus 2014 om 20:17
quote:Bieb2.0 schreef op 10 augustus 2014 @ 20:15:
[...]
Het is je daar ook al uitgelegd hoe die tabel werkt.
Begrijpend lezen is best lastig hé.
Die 10 kilo is een eerste streven.
Als die bereikt is komen de rest van de kilo's aan de beurt.Exact. En dan zijn er nog mensen die minder dan 25 kilo gaan afvallen.
[...]
Als die bereikt is komen de rest van de kilo's aan de beurt.Exact. En dan zijn er nog mensen die minder dan 25 kilo gaan afvallen.

zondag 10 augustus 2014 om 20:18
quote:funky2901 schreef op 10 augustus 2014 @ 20:15:
[...]
Lees mijn vorige reactie nog eens. Het varieert daar. Sommige mensen vallen 13 kilo af en een ander weer 25.
Lees ook mijn vorige reactie even.
[...]
Als die bereikt is komen de rest van de kilo's aan de beurt.
[...]
Lees mijn vorige reactie nog eens. Het varieert daar. Sommige mensen vallen 13 kilo af en een ander weer 25.
Lees ook mijn vorige reactie even.
[...]
Als die bereikt is komen de rest van de kilo's aan de beurt.

zondag 10 augustus 2014 om 20:19
Linaisa, op het gevaar af een open deur in te trappen en wederom uit mijn nek te kletsen wil ik je wel van advies dienen hoor. Niettegenstaande het feit dat je natuurlijk recht hebt op je mening kan het heel gemakkelijk kwaad bloed zetten als je ergens binnen komt vallen en meteen kritiek begint te spuien op de organisatie (de mods) en de gasten (de forummers). Je maakt mij niet wijs dat je in RL ook wel eens op een feestje komt binnenvallen en dan meteen begint te roepen dat het een kutfeest is, en dat is nou precies wat je hier gedaan hebt. Ongetwijfeld is het je goed recht om dit een kutfeest te vinden en dat te pas en te onpas te roepen, maar dan moet je niet verwachten dat je door de overige feestgangers direct in de armen gesloten zult worden. Je kan natuurlijk altijd opnieuw beginnen en gewoon gezellig mee gaan forummen, al dan niet onder een andere nick. Het voordeel van een forum is dan wel weer dat ze je zo weer vergeten zijn, dus dat moet geen enkel probleem vormen.
zondag 10 augustus 2014 om 20:19
quote:Bieb2.0 schreef op 10 augustus 2014 @ 20:11:
[...]
Dat bedoel ik dus met simpel reageren. Je raaskalt.
Er zijn hier zat mensen die een andere mening hebben waar ik prima mee kan.
Soms komt er iemand langs die op je irritatieknop drukt.
De blauwe bloem deed dat bij mij en jij hebt hetzelfde effect.als jij zo makkelijker geprikkeld wordt door virtuele figuren dan ligt het aan jou en niet aan mij of aan blauwe bloem. zoek hulp en hou op met projecteren.
[...]
Dat bedoel ik dus met simpel reageren. Je raaskalt.
Er zijn hier zat mensen die een andere mening hebben waar ik prima mee kan.
Soms komt er iemand langs die op je irritatieknop drukt.
De blauwe bloem deed dat bij mij en jij hebt hetzelfde effect.als jij zo makkelijker geprikkeld wordt door virtuele figuren dan ligt het aan jou en niet aan mij of aan blauwe bloem. zoek hulp en hou op met projecteren.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.

zondag 10 augustus 2014 om 20:20
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 20:17:
ik denk overigens dat je makkelijker 25 kilo kan afvallen als je 120 weegt, dan 10 kilo afvallen als je 'maar' 65 kilo weegt. dus onderschat iemands struggles niet.Pa Dickens zei altijd: Zo zie je maar weer, denken moet je overlaten aan een paard. Die heeft een groter hoofd.
ik denk overigens dat je makkelijker 25 kilo kan afvallen als je 120 weegt, dan 10 kilo afvallen als je 'maar' 65 kilo weegt. dus onderschat iemands struggles niet.Pa Dickens zei altijd: Zo zie je maar weer, denken moet je overlaten aan een paard. Die heeft een groter hoofd.

zondag 10 augustus 2014 om 20:21
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 20:17:
ik denk overigens dat je makkelijker 25 kilo kan afvallen als je 120 weegt, dan 10 kilo afvallen als je 'maar' 65 kilo weegt. dus onderschat iemands struggles niet.
Kan maarzo maar daar gaat het niet over.
Er zijn ook topic voor mensen die net zwanger zijn en in december zijn uitgerekend.
Daar heb je ook niks te zoeken als je nog aan het wippen met anticonceptie bent.
ik denk overigens dat je makkelijker 25 kilo kan afvallen als je 120 weegt, dan 10 kilo afvallen als je 'maar' 65 kilo weegt. dus onderschat iemands struggles niet.
Kan maarzo maar daar gaat het niet over.
Er zijn ook topic voor mensen die net zwanger zijn en in december zijn uitgerekend.
Daar heb je ook niks te zoeken als je nog aan het wippen met anticonceptie bent.

zondag 10 augustus 2014 om 20:22
quote:funky2901 schreef op 10 augustus 2014 @ 20:12:
[...]
O ja , maar ik bedoel eigenlijk als ik op mijn eigen topics klik waarin ik ooit heb gereageerd. Dat kan dus niet veranderd worden? Want sommige topics staan bij mij bovenaan terwijl ik er nooit in lees/schrijf.Die komen bovenaan omdat er iemand anders heeft gereageerd. Is niks aan te doen.
[...]
O ja , maar ik bedoel eigenlijk als ik op mijn eigen topics klik waarin ik ooit heb gereageerd. Dat kan dus niet veranderd worden? Want sommige topics staan bij mij bovenaan terwijl ik er nooit in lees/schrijf.Die komen bovenaan omdat er iemand anders heeft gereageerd. Is niks aan te doen.
zondag 10 augustus 2014 om 20:23
quote:Dickens schreef op 10 augustus 2014 @ 20:20:
[...]
Pa Dickens zei altijd: Zo zie je maar weer, denken moet je overlaten aan een paard. Die heeft een groter hoofd.
Ja. En moeder funky zegt altijd: mensen die keer op keer andere mensen proberen te kleineren, hebben frustraties.
Overigens is het natuurlijk een feit dat als je zwaarder bent, je eerder wat kilo's kwijtraakt dan zodra je wat minder weegt.
[...]
Pa Dickens zei altijd: Zo zie je maar weer, denken moet je overlaten aan een paard. Die heeft een groter hoofd.
Ja. En moeder funky zegt altijd: mensen die keer op keer andere mensen proberen te kleineren, hebben frustraties.
Overigens is het natuurlijk een feit dat als je zwaarder bent, je eerder wat kilo's kwijtraakt dan zodra je wat minder weegt.

zondag 10 augustus 2014 om 20:29
quote:funky2901 schreef op 10 augustus 2014 @ 20:23:
[...]
Overigens is het natuurlijk een feit dat als je zwaarder bent, je eerder wat kilo's kwijtraakt dan zodra je wat minder weegt.En jij hebt er wel een paar, toch?
[...]
Overigens is het natuurlijk een feit dat als je zwaarder bent, je eerder wat kilo's kwijtraakt dan zodra je wat minder weegt.En jij hebt er wel een paar, toch?