Even voorstellen

11-08-2014 10:52 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Fuyuki. Ik woon samen en heb een kat en een hond.

Ik maak mijn in de echte wereld en de digitale wereld sterk voor het welzijn van dieren en dan honden in het bijzonder. Vandaar dat ik direct, zonder twijfelen, een topic heb opgestart mbt gezondheid en fokkers.

http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Honden ... 5#reacties

Hopelijk kan ik op dit enorme en actieve forum veel mensen bereiken, sensibiliseren en behoeden voor verkeerde keuzes mbt de aanschaf van een nieuw maatje op vier pootjes.

Heb je een vraag, verhaal, klacht of moet je gewoon even je ei kwijt, weet me te vinden:)
Seiten no heki-reki
Bijzonder onsmakelijk om je op zoveel manieren aan te melden. Zeker in een topic van iemand die rouwt om het verlies van haar hond.
Nou, wat een eer
Hey Pimpelmees.

Ik begrijp dat je dat als onsmakelijk ervaart, zo is het echter niet bedoeld. Zal dit direct even rechtzetten:)
Seiten no heki-reki
Ja duh, uiteraard bedoel je het niet onsmakelijk. Dat lijkt me niet echt een verdienste. Je dendert nogal binnen, zegt ze. Luister daar gewoon naar.
Oh, en voordat je straks met linkjes komt naar jouw digitale wereld.... Je weet dat dat hier niet mag hè...
Zit je nou je eigen topics te spammen dmv nieuwe topics? Wat een forumvervuiling zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Pimpelmeesje, het is een link naar een topic op ditzelfde forum. Dat lijkt me toch geen probleem of wel? Verder heb ik van de TO van het betreffende topic nog geen reactie gezien en mijn respons aangepast. Ik denderde inderdaad wat te snel binnen, nogmaals mijn excuses:)
Seiten no heki-reki
Nee, dat mag (hoewel het irritant is).

Maar in je OP heb je het over je digitale wereld, en wij zijn hier nogal anti spam.
quote:Fame schreef op 11 augustus 2014 @ 11:08:

Zit je nou je eigen topics te spammen dmv nieuwe topics? Wat een forumvervuiling zeg!Iedereen die zich nieuw op een forum meldt, moet even aftasten wat de sfeer en regels van een forum zijn. Op het moment dat je vindt dat iemand te hard van stapel loop, dan kan dat natuurlijk. De manier waarop je iemand daarop attent maakt vind ik alleen wat heftig.
Seiten no heki-reki
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 augustus 2014 @ 11:11:

Nee, dat mag (hoewel het irritant is).

Maar in je OP heb je het over je digitale wereld, en wij zijn hier nogal anti spam.Ah zo. Snap ik! Nou, met mijn digitale wereld bedoel ik de plekken op internet waar ik graag kom. Dat betekent niet dat ik jullie ga overladen met linkjes, vriendschapsverzoeken en winacties;)
Seiten no heki-reki
quote:fuyuki schreef op maandag 11 augustus 2014 11:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Even voorstellen"" class="messagelink">Fame schreef op 11 augustus 2014 @ 11:08</a>:</b>

Zit je nou je eigen topics te spammen dmv nieuwe topics? Wat een forumvervuiling zeg!</div></blockquote>Iedereen die zich nieuw op een forum meldt, moet even aftasten wat de sfeer en regels van een forum zijn. Op het moment dat je vindt dat iemand te hard van stapel loop, dan kan dat natuurlijk. De manier waarop je iemand daarop attent maakt vind ik alleen wat heftig. Nou. Maak je borstjes maar nat dan. Welkom op het viva forum.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar je snapt toch zelf ook wel dat het opdringerig is wat je doet? Op elke willekeurig forum?
quote:Fame schreef op 11 augustus 2014 @ 11:13:

[...]

Nou. Maak je borstjes maar nat dan. Welkom op het viva forum.Schei toch uit zeg, je maakt jezelf belachelijk met dit soort uitspraken. Alsof je de vivaveteraan bent die de nieuweling wel eventjes haar plaats laat zien. Het is maar een forum.
Some flies are too awesome for the wall
Nou, het komt niet op iedereen altijd even vriendelijk over, zeg maar.
Ik geloof dat ik mijn excuses al heb aangeboden pimpelmees, dus wat mij betreft basta. Hoeft niet over doorgegaan te worden. Maargoed, dat is mijn mening als nieuweling;)
Seiten no heki-reki
Ik ben ook nieuw hier hoor fuyuki. Hoorde altijd vreselijke verhalen over het Viva-forum waar veel negativiteit en stomzinnigheid rond circuleert.

Dit wilde ik zelf ervaren want ik luister slecht naar anderen. Maar verdomd. Ze hadden nog gelijk ook.

Nu laat ik me gelukkig niet makkelijk in met zulke sferen, en er valt ook genoeg leuks te bekennen hier op 't forum.

Veel plezier! En succes met je doel ;)
De ideale man is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt
quote:givenchy1.0 schreef op 11 augustus 2014 @ 13:26:

Ik ben ook nieuw hier hoor fuyuki. Hoorde altijd vreselijke verhalen over het Viva-forum waar veel negativiteit en stomzinnigheid rond circuleert.

Dit wilde ik zelf ervaren want ik luister slecht naar anderen. Maar verdomd. Ze hadden nog gelijk ook.

Nu laat ik me gelukkig niet makkelijk in met zulke sferen, en er valt ook genoeg leuks te bekennen hier op 't forum.

Veel plezier! En succes met je doel ;)Ach weet je, ik weet waarvoor ik hier ben. De stompzinnigheid neem ik dan op de koop toe met een glimlach.
Seiten no heki-reki
Welkom fuyuki! Ik ben ook erg begaan met dieren! (Zoek maar eens het topic " me woefie mag echt geen doekoes kosten" ;)

Veel forum plezier, en laat je niet afschrikken door de mensen die ongi zijn ;)
Goeie binnenkomer. Ons stompzinnig (ja, ik ben ook nog van de spellingspolitie) noemen.

Je gaat het vast leuk krijgen hier!
Het is stomPzinnig.

Welkom.
Gaat lekker, TO
quote:pimpelmeesje67 schreef op maandag 11 augustus 2014 17:02 Goeie binnenkomer. Ons stompzinnig (ja, ik ben ook nog van de spellingspolitie) noemen.

Je gaat het vast leuk krijgen hier! Zaag niet zo
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 augustus 2014 @ 17:02:

Goeie binnenkomer. Ons stompzinnig (ja, ik ben ook nog van de spellingspolitie) noemen.

Je gaat het vast leuk krijgen hier!Bedankt! Die zag ik over het hoofd! ;)
De ideale man is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven