waar walg je van?

12-08-2014 18:54 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al. Wat vind je echt ontzettend vies?

een beetje een onzin topic, maar ach...
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
Ik kan het niet aanzien als mensen (kinderen in het algemeen) op een koord of kraag van hun trui ofzo zie kauwen. Ik word daar licht in mijn hoofd van.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Als ik dit allemaal zo lees heb ik een heel hoge walg-grens, ik ga alleen zwaar over mijn nek van hutspot.
Mensen die rond het middaguur in de super voor me staan en ik de veren van het kussen nog in hun duidelijk de hele dag nog ongekamde haar zie zitten (zo'n"duidelijk kussenkruintje) Die zijn dus ook nog niet onder de douche geweest
quote:MereldeMus schreef op 12 augustus 2014 @ 20:56:

Ik kan het niet aanzien als mensen (kinderen in het algemeen) op een koord of kraag van hun trui ofzo zie kauwen. Ik word daar licht in mijn hoofd van.Wat dacht je dan van meisjes/vrouwen die op een streng van hun lange haar kauwen...............
Schimmelnagels.

Rouwrandjes.

Opgedroogde snot onder de neus.

Doorgelekte diarreeluiers.

Duivenpoep op de autoramen.

Rauw eiwit als dat op mijn handen komt.

Halfdode beestjes, zoals vliegen, bijen en wespen op de vensterbank die daar hun laatste adem liggen uit te blazen en dan steeds als je ze wil weghalen weer gaan bewegen.
quote:calvijn1 schreef op 12 augustus 2014 @ 20:41:

[...]

Een baby die zo dicht zit/benauwd is, maar zelf dus niet kan snuiten, kun je hier heel goed mee helpen.

Daar heb je dus speciale uitzuigertjes voor die je kan kopen.

Met je mond een kinderneus uitzuigen is smerig en onhygiënisch. Net zo smerig als je eigen snot eten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:thaorchid schreef op 12 augustus 2014 @ 20:57:

Mensen die rond het middaguur in de super voor me staan en ik de veren van het kussen nog in hun duidelijk de hele dag nog ongekamde haar zie zitten (zo'n"duidelijk kussenkruintje) Die zijn dus ook nog niet onder de douche geweest Ik douche elke ochtend, maar was niet altijd mijn haar.
Mensen die zich in het openbaar flink zitten/staan te krabben, liefst over acne of muggenbulten en zo. Zie je dat bloed uit die open gekrabte muggenbult komen.

Ongepoetste tanden met de sporen van de vorige maaltijd (en als ze dicht bij je staan en hele verhalen staan te vertellen) ook nog eens de bijbehorende lucht...

Ik heb dan heel erg plots ineens een wel hele belangrijke afspraak waar ik al bijna te laat voor ben
quote:gedanst schreef op 12 augustus 2014 @ 20:59:

[...]

Ik douche elke ochtend, maar was niet altijd mijn haar.

Maar je kamt het vast wel .

Haren wassen mag ik zelfs niet elke dag maar het is wel gekamd en gestyled (netjes dus, zonder veren )
Laatst zat ik in de bieb te werken, en toen zat er een man echt steeds ongelooflijk vies te hoesten/rochelen. Je hoorde al dat slijm pruttelen. Ik kreeg er helemaal de rillingen van, elke keer als die man het weer deed.

Dit is trouwens een goed topic om te lezen als je aan de lijn bent en je hebt trek Geweldige afslankmethode.
quote:thaorchid schreef op 12 augustus 2014 @ 21:04:

[...]

Maar je kamt het vast wel .Dat wel inderdaad.
Vroeger als je op school met klei, van die grijze, iets had gemaakt en dat dan op je handen opgedroogd was, als je dan je handen over elkander wreef naaah wat een walgelijk gevoel was dat!!!
Brr ik krijg de kriebels van dit topic.. Maar ik blijf lezen, zo ben ik dan ook wel weer, haha!

Wat ik echt ronduit ranzig vind is slaaplucht. Van m'n vriend kan ik het nog net aan hebben (als hij niet midden in mijn gezicht uitademt), maar mensen die 's ochtends vroeg in de trein of bus nog zo sterk en goor naar slaap stinken... Gatverdamme.

O, en vieze lange vergeelde onverzorgde nagels. Bah!
quote:thaorchid schreef op 12 augustus 2014 @ 21:04:

[...]

Maar je kamt het vast wel .

Ik ga soms dagen zonder mijn haar te kammen Maar ik heb dan ook heel makkelijk haar dat vaak mooier zit vóór het kammen dan erna.

Ik douche wel elke dag hoor :P
quote:mihee schreef op 12 augustus 2014 @ 21:05:

Brr ik krijg de kriebels van dit topic.. Maar ik blijf lezen, zo ben ik dan ook wel weer, haha!

Wat ik echt ronduit ranzig vind is slaaplucht. Van m'n vriend kan ik het nog net aan hebben (als hij niet midden in mijn gezicht uitademt), maar mensen die 's ochtends vroeg in de trein of bus nog zo sterk en goor naar slaap stinken... Gatverdamme.Ik vind het echt een teken van ultieme liefde dat ik mijn halfslapende vriend nog een kus geef voor ik 's ochtends de deur uitga, want inderdaad, wat een lucht.
Haha ja, een kus geef ik ook nog wel hoor;) Maar haal nooit adem
Het is al vaak genoemd: teennagels (en zeker de stukjes, jakkes)

Het geluid van de nagelknipper.......man knipt zijn nagels altijd met de badkamerdeur dicht maar dat geluid van dat knippertje alleen al. Overigens haat hij zelf dat geluid ook want dat geluid is dus: nagelstukjes die overal heen springen. Echt, is ons beiden de gruwel.

(en ik ben de poetser die dus die ontsnapte stukjes vind)
Zweetvoeten.
Ow Mihee ja gatver slaaplucht is ook te smerig. Poets nondedju gewoon je tanden en douche elke dag. Ik had ook een collega die niet naar de tandarts durfde en zooo smerig uit haar mond rook alsof ze niet gepoetst had, vies vet lang haar en als ze ergens had gezeten vond je daar huidschilfers *ril
Rondlopen in een verzorgingshuis dat vol zit met onsoortige geluiden uitstotende vegetatie, waar je om de drie minuten omver gereden wordt door een rollator en waar het doordringend ruikt naar urine en ergere geuren.

God, wat haat ik dat!
Ik walg van het oproepen van walg gedachten.
Gespuug op straat door van die opgeschoten jochies, en dat dat dan bijna op je schoenen terecht komt

Of wat ik zelf een keer meemaakte, ik word alweer misselijk als ik eraan denk, ik werd op de fiets ingehaald door een of andere vent, die meende even de inhoud van zijn neus eruit te moeten snuiten... zo op mijn jas
Pissebedden
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Naar urine stinkende liften, daar walg ik ook van.
Mensen die komen eten, je slooft je uit in alles, ze gaan even naar de wc en wassen daarna hun handen niet maar zitten wel aan je gezamelijke slabestek en zo

(en zulks overal dus)

Ik werkte 3 dagen (woensdag tm vrijdag), de andere 2 dagen zat een andere collega op mijn werkplek die dus echt nooit haar handen waste na wc-bezoek (en overigens ook nog eens al die 3 dagen dezelfde kleren droeg volgens mijn collega's)....eerste wat ik deed als ik 's maandags op mijn werk kwam was toetsenbord, telefoon en alles (stoelleuning, handgrepen van de lades) ontsmetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven