Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
Ach, marije sonny en colinda, daar kan ik niet echt mee zitten.

En dat huwelijk dat dat een grap is, zou me niks verbazen. Snap alleen niet echt wat er dan grappig aan is maar dat heb ik bij elke grap van Ruud.

En die brief van Ron, ach ja. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Ik up m even....................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat is dat zusje van Joey een klefferd zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik geloof trouwens wel dat het aanzoek echt was
God hee die nieuwe, die jaq, arbeidsongeschikt en doet niks omdat mensen haar niet willen... Pppfff ja hoor...
quote:calvijn1 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 19:21 Ik geloof trouwens wel dat het aanzoek echt wasNeej want ruud zei laatst: schat ik wil geen ring, als we ooit gaan trouwen dan neem ik een tattoo, en dan snel erachter aan, uhh we gaan ook trouwen, maar ik wil gwn geen ring..
quote:calvijn1 schreef op 09 augustus 2014 @ 19:03:

Wat is dat zusje van Joey een klefferd zegEchte he?! Zo zou ik nooit hand in hand lopen met mijn broer als ik er eentje had gehad, Ook niet met zus (en ik gezien ik al lang op dit topic zit: joehoe ik ben tanteeee :D) dus vind het ergens wel een beetje vreemd. Net als kinderen die hun ouders op de mond zoenen, ieuw.. Maar ze was wel schattig: "Vind je marije leuk?" "Nee joh!" "Gelukkig,,,"
quote:louloulouise schreef op 09 augustus 2014 @ 23:16:

[...]

Echte he?! Zo zou ik nooit hand in hand lopen met mijn broer als ik er eentje had gehad, Ook niet met zus (en ik gezien ik al lang op dit topic zit: joehoe ik ben tanteeee :D) dus vind het ergens wel een beetje vreemd. Net als kinderen die hun ouders op de mond zoenen, ieuw.. Maar ze was wel schattig: "Vind je marije leuk?" "Nee joh!" "Gelukkig,,,"Eens!
Hoog ieuw gehalte idd...beetje ziekelijk.ze sliep ook al in z'n bed
Wie is die vrouw met die over sized zonnenbril die nu in de schommel hangt?
quote:lily-rose2014 schreef op 10 augustus 2014 @ 17:17:

Hoog ieuw gehalte idd...beetje ziekelijk.ze sliep ook al in z'n bed

Dat bezoek van Sjowie zijn familie is toch al weken geleden?

Er vliegt vanmiddag een vliegtuigje over Utopia voor Isabella. Om haar een hart onder de riem te steken.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Het vliegtuigje voor Isabella is groot succes. Ze is er blij mee.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Marije is naar huis gestuurd.
Dat had ik ook wel verwacht,suf mens was dat.
Suffe trut idd doeiii
quote:masque schreef op 09 augustus 2014 @ 19:54:

[...]

Neej want ruud zei laatst: schat ik wil geen ring, als we ooit gaan trouwen dan neem ik een tattoo, en dan snel erachter aan, uhh we gaan ook trouwen, maar ik wil gwn geen ring..Dat heb ik ook gehoord!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Rienk is knettergek..
Nou ja.. dat dus..
Zeg dat wel Bloosje, zat met plaatsvervangende schaamte voor de buis!
Wat is er gebeurd? Heb het vandaag niet gezien en ook niet opgenomen.
quote:bloosje schreef op 12 augustus 2014 @ 19:41:

Rienk is knettergek..Inderdaad. Ik mag toch hopen dat ze die godsdienstwaanzinnige manipulator heel snel weer de straat op lazeren.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Wat een griezelig en eng mannetje is dat zeg.. Ik werd er voor de buis naar van, dat gemanipuleer.

Wat er gebeurde: Nico zat op de bank met de laptop of krant, iig die was bezig en Rienk zat naast de bank Nico te betasten en te kussen. Nico liet dat ook.. echter Isabel zat ernaast en stoorde zich daaraan. Dus vroeg of het effe ergens anders kon,dat ze effe geen zin had klapgezoen naast zich. Waarop Rienk helemaal uit z'n plaat gaat omdat hij het zo moeilijk heeft met de relatie. Dit loopt danig uit op geschreeuw tussen Rienk en Isa.

De bejaarden waren heerlijk aan de gym enz enz en Rienk kon zich niet herpakken. Werd zelfs nog door een omaatje getroost. Staartmans (die nieuwe gozert) sprak Rienk nog aan op zijn gedrag, dat de bejaarden geen last zouden moeten hebben van Rienk z'n buien. Rienk kon daar niks mee, want aanpassen is hem vreemd. Dit ging ook gepaard met snoeiharde uitspraken van Rienk.

Isa en Nico spraken het uit met elkaar en Rienk nam daarop een besluit. Rienk wil Nico niet meer aanraken en Nico mag hem ook niet aanraken. Maar dan ook écht niet meer..

Die kop, die stem, die waanideeën.. werkelijk, ik krijg er kippenvel van.. tenenkrommend.
Nou ja.. dat dus..
Ik hoop dat Nico nou eindelijk eens de juiste conclusie trekt en de relatie met Rienk beeindigd want een naar mannetje is dat toch.
Hij is echt gestoord. Er valt ook totaal niet mee te discussiëren want heel veel voorbeelden en vergelijkingen snapt hij niet en gaat dan maar schreeuwen.

Ik geloof dat ik Joey en Laura een beetje minder irritant begin te vinden..
Bedankt voor de uitleg over Rienk,die spoort gewoon echt niet. Hij kan ook niet discussiëren want hij vindt gewoon altijd dat hij gelijk heeft.
Oh ik geloof dat ik trouwens wel pro-rené ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven