Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
Ruud is een groot klein kind. Van mij mag hij al lang weg. Ben hem nog meer beu dan dat ik Rienk beu ben.
Ik verdraag Ruud al een tijdje niet meer maar wat hij net Colinda flikte die keurig een bordje op de deur heeft gehangen tijdens een reading met niet storen. En dan Billy die als een hijgerig loops keffertje Ruud na-aapt met "dat ze ook wat uit de keuken nodig heeft" Echt heel naar. Eruit met die twee en daarna Charlotte dan is Laura ook weer wat socialer.
We zijn het duidelijk eens. Kunnen ze daar nog wat van leren.

Eruit met flapdrol Ruud (die denkt dat hij onschendbaar is). Leuke nieuwe vent erin, waar Bil vervolgens het nest mee induikt.

Daar kan geen bruiloft tegenop.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ruud.. Bah vies kinderachtig mannetje.

En Billy,vind haar zo gemaakt. Zou me niks verbazen als er een paar betaald krijgen om daar rond te lopen.

Hoe word er uiteindelijk bepaalt wie wint en wat winnen ze dan?
Zo jammer dat ik geen filmpjes kan plakken, maar voor degenen die niet te beroerd zijn om zelf te googelen. Het filmpje van de smurfen op Fok is echt briljant!

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ja, ja, De Prooi van Wolter Kroes en Isabella staat op nr. 1 in de I-tunes lijst!! Eindelijk een succes voor Utopia.

Ik gun het Isa van harte!
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 12:59:

Ja, ja, De Prooi van Wolter Kroes en Isabella staat op nr. 1 in de I-tunes lijst!! Eindelijk een succes voor Utopia.

Ik gun het Isa van harte!Oh echt? Ik vind het zo'n muts!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 13:00:

[...]

Oh echt? Ik vind het zo'n muts!Ik denk niet dat het een muts is. Vind haar erg bijdehand en gehaaid. Ik weet niet of ze echt is. Haar stem is bovendien heel irritant en schreeuweig. Kraaiengeluid.

[...]

Oh echt? Ik vind het zo'n muts!

Vreselijk

https://www.youtube.com/watch?v=tQFa7SjTYqM
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vreselijke stem ook idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En dan die preek gister van Billy naar Ruud, '' hij moet zijn verantwoording nemen, aan zijn toekomst denken, dingen presteren, goed meedraaien in de MIJ etc ''

Nondeju, die troel komt zo uit de schuldsanering Utopia in.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 13:07:

Vreselijke stem ook idd.Een op hol geslagen fluitketel.

[...]

Oh echt? Ik vind het zo'n muts!

Isa is zeker een muts.

Maar ik gun het haar toch. Vooral omdat de rest het altijd nodig vindt om haar in een hoek te trappen.
quote:Bergje65 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:04:

[...]

Ik denk niet dat het een muts is. Vind haar erg bijdehand en gehaaid. Ik weet niet of ze echt is. Haar stem is bovendien heel irritant en schreeuweig. Kraaiengeluid.

Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind haar stem wel mooi.

Wat mij betreft mag ze nog veeeeel bijdehanter worden maar dat durft ze niet want dan krijgt ze al die losers over zich heen.

Ze is behoorlijk labiel en weet zichzelf vaak geen houding te geven, maar ze is, in mijn ogen, wél echt.
Ach ik gun het haar. Vind haar nog altijd een van de minder irritante mensen.
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 13:10:

[...]

Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind haar stem wel mooi.

Wat mij betreft mag ze nog veeeeel bijdehanter worden maar dat durft ze niet want dan krijgt ze al die losers over zich heen.

Ze is behoorlijk labiel en weet zichzelf vaak geen houding te geven, maar ze is, in mijn ogen, wél echt.Dit. Ik vind haar ook echt.
Ik heb er niks mee, geef mij Billy maar
quote:Eindeloos schreef op 22 augustus 2014 @ 13:05:

[...]

Vreselijk

https://www.youtube.com/watch?v=tQFa7SjTYqMen dat eeuwige positiviteit van Wolter. Pfffff. Het kan gewoon niet dat iemand altijd zo blij en opgewekt is. Ik kan die glimlach wel van zn bek afslaan.
Ik vind Isa dan wel weer aandoenlijk (los even van haar stemgeluid).

Toen ze haar haar had geblondeerd kreeg ze een brief van haar moeder die het afschuwelijk vond, het was net vlas.Ze heeft prachtig haar.

wat een akelig mens moet je zijn om zoiets aan je dochter te schrijven

Maar ze wist niet hoe snel ze het moest verven in de oorspronkelijke kleur.

Dat vind ik niet passen bij haar soms gehaaide gedrag.

Want echt voor zichzelf opkomen kan zij niet.
quote:Bergje65 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:19:

[...]

en dat eeuwige positiviteit van Wolter. Pfffff. Het kan gewoon niet dat iemand altijd zo blij en opgewekt is. Ik kan die glimlach wel van zn bek afslaan.

Met een dikke bokshandschoen aan graag,
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 13:14:

Ik heb er niks mee, geef mij Billy maar Krijg je Rudi er wel bij Nous
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 13:14:

Ik heb er niks mee, geef mij Billy maar

Ik kan Billy niet meer zien of horen. Dat is echt het vreselijkste mens wat ik in jaren op t.v. gezien heb.

Als er daar 1 is die een verwrongen zelfbeeld heeft, is zij het wel.

En dat vriendje van haar erbij.
Met alleen isabella,nicoline,laura b,colinda en die types wordt Utopia supersaai
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 13:32:

[...]

Ik kan Billy niet meer zien of horen. Dat is echt het vreselijkste mens wat ik in jaren op t.v. gezien heb.

Als er daar 1 is die een verwrongen zelfbeeld heeft, is zij het wel.

En dat vriendje van haar erbij.
quote:ElleMichelle schreef op 22 augustus 2014 @ 13:33:

Met alleen isabella,nicoline,laura b,colinda en die types wordt Utopia supersaaiPrecies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven