Utopia 2 (spoiler alert!)
dinsdag 19 augustus 2014 om 21:31
Ik verdraag Ruud al een tijdje niet meer maar wat hij net Colinda flikte die keurig een bordje op de deur heeft gehangen tijdens een reading met niet storen. En dan Billy die als een hijgerig loops keffertje Ruud na-aapt met "dat ze ook wat uit de keuken nodig heeft" Echt heel naar. Eruit met die twee en daarna Charlotte dan is Laura ook weer wat socialer.
dinsdag 19 augustus 2014 om 21:38
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:00
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 12:59:
Ja, ja, De Prooi van Wolter Kroes en Isabella staat op nr. 1 in de I-tunes lijst!! Eindelijk een succes voor Utopia.
Ik gun het Isa van harte!Oh echt? Ik vind het zo'n muts!
Ja, ja, De Prooi van Wolter Kroes en Isabella staat op nr. 1 in de I-tunes lijst!! Eindelijk een succes voor Utopia.
Ik gun het Isa van harte!Oh echt? Ik vind het zo'n muts!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:04
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:05
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 13:00:
[...]
Oh echt? Ik vind het zo'n muts!
Vreselijk
https://www.youtube.com/watch?v=tQFa7SjTYqM
[...]
Oh echt? Ik vind het zo'n muts!
Vreselijk
https://www.youtube.com/watch?v=tQFa7SjTYqM
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:07
En dan die preek gister van Billy naar Ruud, '' hij moet zijn verantwoording nemen, aan zijn toekomst denken, dingen presteren, goed meedraaien in de MIJ etc ''
Nondeju, die troel komt zo uit de schuldsanering Utopia in.
Nondeju, die troel komt zo uit de schuldsanering Utopia in.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:07
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:10
quote:Bergje65 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:04:
[...]
Ik denk niet dat het een muts is. Vind haar erg bijdehand en gehaaid. Ik weet niet of ze echt is. Haar stem is bovendien heel irritant en schreeuweig. Kraaiengeluid.
Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind haar stem wel mooi.
Wat mij betreft mag ze nog veeeeel bijdehanter worden maar dat durft ze niet want dan krijgt ze al die losers over zich heen.
Ze is behoorlijk labiel en weet zichzelf vaak geen houding te geven, maar ze is, in mijn ogen, wél echt.
[...]
Ik denk niet dat het een muts is. Vind haar erg bijdehand en gehaaid. Ik weet niet of ze echt is. Haar stem is bovendien heel irritant en schreeuweig. Kraaiengeluid.
Wat mij betreft mag ze nog veeeeel bijdehanter worden maar dat durft ze niet want dan krijgt ze al die losers over zich heen.
Ze is behoorlijk labiel en weet zichzelf vaak geen houding te geven, maar ze is, in mijn ogen, wél echt.
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:13
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 13:10:
[...]
Ze is behoorlijk labiel en weet zichzelf vaak geen houding te geven, maar ze is, in mijn ogen, wél echt.Dit. Ik vind haar ook echt.
[...]
Ze is behoorlijk labiel en weet zichzelf vaak geen houding te geven, maar ze is, in mijn ogen, wél echt.Dit. Ik vind haar ook echt.
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:19
quote:Eindeloos schreef op 22 augustus 2014 @ 13:05:
[...]
Vreselijk
https://www.youtube.com/watch?v=tQFa7SjTYqMen dat eeuwige positiviteit van Wolter. Pfffff. Het kan gewoon niet dat iemand altijd zo blij en opgewekt is. Ik kan die glimlach wel van zn bek afslaan.
[...]
Vreselijk
https://www.youtube.com/watch?v=tQFa7SjTYqMen dat eeuwige positiviteit van Wolter. Pfffff. Het kan gewoon niet dat iemand altijd zo blij en opgewekt is. Ik kan die glimlach wel van zn bek afslaan.
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:25
Ik vind Isa dan wel weer aandoenlijk (los even van haar stemgeluid).
Toen ze haar haar had geblondeerd kreeg ze een brief van haar moeder die het afschuwelijk vond, het was net vlas.Ze heeft prachtig haar.
wat een akelig mens moet je zijn om zoiets aan je dochter te schrijven
Maar ze wist niet hoe snel ze het moest verven in de oorspronkelijke kleur.
Dat vind ik niet passen bij haar soms gehaaide gedrag.
Want echt voor zichzelf opkomen kan zij niet.
Toen ze haar haar had geblondeerd kreeg ze een brief van haar moeder die het afschuwelijk vond, het was net vlas.Ze heeft prachtig haar.
wat een akelig mens moet je zijn om zoiets aan je dochter te schrijven
Maar ze wist niet hoe snel ze het moest verven in de oorspronkelijke kleur.
Dat vind ik niet passen bij haar soms gehaaide gedrag.
Want echt voor zichzelf opkomen kan zij niet.
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:26
quote:Bergje65 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:19:
[...]
en dat eeuwige positiviteit van Wolter. Pfffff. Het kan gewoon niet dat iemand altijd zo blij en opgewekt is. Ik kan die glimlach wel van zn bek afslaan.
Met een dikke bokshandschoen aan graag,
[...]
en dat eeuwige positiviteit van Wolter. Pfffff. Het kan gewoon niet dat iemand altijd zo blij en opgewekt is. Ik kan die glimlach wel van zn bek afslaan.
Met een dikke bokshandschoen aan graag,
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:28
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:32
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:33
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 13:32:
[...]
Ik kan Billy niet meer zien of horen. Dat is echt het vreselijkste mens wat ik in jaren op t.v. gezien heb.
Als er daar 1 is die een verwrongen zelfbeeld heeft, is zij het wel.
En dat vriendje van haar erbij.
[...]
Ik kan Billy niet meer zien of horen. Dat is echt het vreselijkste mens wat ik in jaren op t.v. gezien heb.
Als er daar 1 is die een verwrongen zelfbeeld heeft, is zij het wel.
En dat vriendje van haar erbij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:34