Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thee drinken met vent is ze. Weet niet waar dat synoniem voor staat in het Hoge Noorden.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga me even uitleven voor Ris en Juudje...



Alle reacties Link kopieren
Zo en daar ben ik dan het afgelopen half uur mee bezig geweest! :-)
Alle reacties Link kopieren
wha ha ha ha, tijd geleden dat ik zo hard gelachen heb... Mensen, dat van die hond even vergeten en verder lezen.. Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
avond al te saam
Alle reacties Link kopieren
Nou Ris, gaan met die Banaan

Joe go girl!
Alle reacties Link kopieren
Hé Suus! Gezellie!!!
Alle reacties Link kopieren
Ha, het is hier leuk (en lekker!)! Ris loopt slijmproploos rond, joepie!!



Suze, hond?? Mag ik ook lachen??



Bridges, staat het begin van de bevalling van Fieke hier nog? Vast wel. Ben benieuwd hoe kort je van tevoren nog postte..



Nou, CG ging lief zwaaien en slapen. Voel me wel wat unheimisch nu. Wie weet doe ik wel geen oog dicht.

Overigens daarna naar de lekkere ijssalon geweest, Bridges. En toen op visite bij vrienden die een nw. auto hebben.

Bam, dat kon een paar jaar geleden nog, nu moet je er voor naar keuringsstations verder weg.
Alle reacties Link kopieren
was idd even thee drinken met man, maar ben gewoon in slaap gevallen
Alle reacties Link kopieren
Compu: ik heb midden in de nacht nog gepost, toen ik met weeën beneden zat. In ieder geval rond half 3 en misschien ook rond 5 uur of zo... Weet ik niet meer precies...



Ai gek hè zonder meisje...



Dames ik vind het erg jammer maar het is mijn bedtijd... Vent is bed al aan het voorverwarmen dus ik zal mijn koude voetjes maar even heen brengen...
Alle reacties Link kopieren
oh oh oh oh oh oh, is Ris bezig????



Zeg, ik durf dat filmpje van die tijger niet te bekijken. Is ie zielig? wordt ie doodgeschoten???
Alle reacties Link kopieren
oh, er wordt gewoon nog theegedronken. Nou, mijn bed wordt ook voorverwarmd (niet dat dat nodig is, heb nog een enorme rooie warme boei van het spinnen...), dus ik ben ook weg. Take care Ris!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nee, is een heel mooi en lief filmpje over een leeuw, heel ontroerend. Ik heb 5 keer gekeken, 5 keer gehuild haha
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dit moet ik even kwijt hoor, ik ben de 20 kilo voorbij. JOEHOEEEEE
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 14 juli 2008 @ 08:31:

Ik ben ook weer eens emotioneel incontinent Zag dit filmpje in een ander topic staan, zo mooi! Ik kende het verhaal verder helemaal niet!



http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U&eurl/ Wat liehief!!!
Alle reacties Link kopieren
Bam!!!!!!!! goed!!!!!!!!! Wauw, zo knap van je!!!!!
Alle reacties Link kopieren
meiden ik ga ook mijn bed in. Voel nog niks erg pijnlijks, dus ga mijn slaap nu maar even pakken. Mocht het nou doorzetten, dan meld ik me hier weer. En anders via bam



welterusten!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Ris.. Je hoopt zo dat het nu lekker van start gaat. Pak je rust maar en we gaan allemaal heel hard voor je hopen vannacht!!



Bam, wat goed van je! Jij hebt discipline. En ik ben jaloehoers!

Ga zo door.



Bridges, ik zat het terug te zoeken, maar kom niet verder dan november (veel werk). Ik geloof je haha.



Heel mooi filmpje Mal. Die herkenning en die knuffels van zo'n groot beest dan.



Trusten!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Morgen... Geen nieuws nog van Ris? Hopelijk heeft het vannacht doorgezet!



Joehoe! We hadden vannacht maar weer 1 voeding en Ties die zijn laken kwijt was. Erg fijn weer om meer dan 4 uur te slapen, kom zowat bij haha!
Alle reacties Link kopieren
Nog geen nieuws, ze heeft ook nog niet gesmst en reageerd ook niet op sms.... dus wie weet....



Fijn Bridges, weer een goede nacht gehad, dat is niet overbodig met een spookje in huis, hopelijk zet het door!
Alle reacties Link kopieren
Hoop het ook Bam, maar als het voorlopig bij één voeding blijft, vind ik het ook geen wereldramp!



Oeh geen reactie... Dat is of uitslapen of drukte... Zal wel uitslapen zijn, is meestal als wij hier allemaal alert zijn...



Oh Juud ik hoop zo dat jij een Ris een deal hebben en op dezelfde dag gaan bevallen!!!
Alle reacties Link kopieren
Er staat een uit eten meeting op de group, zou iedereen die nog niet ingevuld/gereageerd heeft willen invullen?
Alle reacties Link kopieren
*ik ren al...*
Alle reacties Link kopieren
Dat is je geraden ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven