Mobiel schoonmaken?
donderdag 14 augustus 2014 om 23:39
Op dit moment lig ik ziek in bed en bedenk me dat vaker handen wassen verstandig is om verspreiding van het een of ander te voorkomen. Ook deurklinken zou ik vaker mogen reinigen. Wij zijn overigens niet vaak ziek. Door deze methode hebben we de nodige weerstand al opgebouwd Maar ontsmetten jullie eigenlijk je mobiele telefoon en zo ja hoe?
vrijdag 15 augustus 2014 om 01:00
Beste is vochtige brillendoekjes; 60 in 1 doosje van de AH. Individueel verpakt, makkelijk mee te nemen, zit alcohol in en maakt streeploos schoon
OF
Vochtige schoonmaakdoekjes (zonder bleek/chloor)
Of vochtig pleepapier, van die hele goedkope, zonder lotion oid. Dan krijg ik juist vette vlekken van.
OF
Vochtige schoonmaakdoekjes (zonder bleek/chloor)
Of vochtig pleepapier, van die hele goedkope, zonder lotion oid. Dan krijg ik juist vette vlekken van.
vrijdag 15 augustus 2014 om 01:24
quote:bam1984 schreef op 15 augustus 2014 @ 01:06:
Seriously?Ik weet niet of je dat tegen mij bedoelde, ja dus. Spiritus is gewoon een soort alcohol waar je mee schoon kan maken. Ik doe het ook op een doek om de deurklinken mee af te nemen en vette vlekken van de deuren. Afstandsbediening, huistelefoon, spiegels, daar is het gewoon voor hoor.
Seriously?Ik weet niet of je dat tegen mij bedoelde, ja dus. Spiritus is gewoon een soort alcohol waar je mee schoon kan maken. Ik doe het ook op een doek om de deurklinken mee af te nemen en vette vlekken van de deuren. Afstandsbediening, huistelefoon, spiegels, daar is het gewoon voor hoor.
vrijdag 15 augustus 2014 om 06:28