Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 augustus 2014 @ 21:46:

babydaddy?Dat was een topic over een vage zwangerschap toch?
Je bent zelf een theepot
Dat Lyme topic was toch overduidelijk nep. Ik snap het hele 'oh, wat erg dat mensen zoiets doen' ook niet zo. Mensen doen wel ergere dingen dan trollen op internet (zie het nieuws). Topic over neefje naar Amerika bevat ook meer gaten dan kaas. Heb ze hier ook al voorbij zien komen, hele hulpacties worden op touw gezet voor een verse, zielige TO en dan, oh schande, was het nep. Kan me nog herinneren op een weggeeftopic dat alle gekregen spul linea recta op mp belandde en dat de ontvanger ook nog even kwam miepen over 1,50 te weinig portokosten.
Fijn dat er een napraattopic is.

Omdat het al zo lang is geworden, weet ik niet of jullie het al over dit onderwerp hebben gehad: Teleurgesteld in mensen en ze niet begrijpen ?

Zoals ik daar ook al heb gezegd, begin ik serieus te hopen dat het verzonnen is en die persoon nu zijn/haar vuistje aan het lachen is.

Dit is toch niet meer normaal?
Als het verzonnnen is, verwijder je dan de OP? Heb het topic niet gevolgd verder, maar het lijkt me niet. Wel een gezellige TO, zag ik.
Nee Eend, is niet normaal en to is duidelijk even de weg kwijt

Ik denk dat het echt serieus is maar heb een stille hoop dat dit wel zo'n goede trol is dat er zelfs aan het weg halen van de openingspost is gedacht.

Gezellige TO toch heel sarcastisch bedoeld Honeymoon?
Ze is geanonimiseerd en ik neem aan dat ze een ban heeft gekregen voor het dubbelnicken.
Je bent zelf een theepot
quote:AsoTut schreef op 15 augustus 2014 @ 17:03:

Gezellige TO toch heel sarcastisch bedoeld Honeymoon?

Dat betwijfl ikzelf niet ;)

Eventjes leek ze iets redelijker te reageren (toen o.a. ikzelf haar advies probeerde te geven), maar toen er wederom reacties kwamen die ze niet niet haar straatjes vond passen...

Jammer. En dat meen ik oprecht (als het geen troll is).
quote:SuzanneSuus schreef op 15 augustus 2014 @ 17:06:

Ze is geanonimiseerd en ik neem aan dat ze een ban heeft gekregen voor het dubbelnicken.Is het topic dan ook weg of...?

Edit: niet dus.
quote:eend1993 schreef op 15 augustus 2014 @ 17:08:

[...]

Is het topic dan ook weg of...?

Edit: niet dus.Nee, daar is toch ook geen reden voor?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 15 augustus 2014 @ 17:14:

[...]

Nee, daar is toch ook geen reden voor?Ok dan; ik ken de regeltjes hier nog niet zo goed. ;)
quote:eend1993 schreef op 15 augustus 2014 @ 17:17:

[...]

Ok dan; ik ken de regeltjes hier nog niet zo goed. ;)

Topics worden soms verwijderd omdat deTP dat vraagt ivm privacy.

Spam-en hengelposts worden verwijderd en overduidelijke trolltopics.
Je bent zelf een theepot
Is het topic weg? Rare toestand, dubbelnicken en vervolgens alleen maar schelden en schoppen
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 augustus 2014 @ 17:39:

Is het topic weg? Rare toestand, dubbelnicken en vervolgens alleen maar schelden en schoppen

Nee, to geanonimiseerd en ik neem aan ban voor dubbelnicken

Raar mens
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 15 augustus 2014 @ 17:43:

[...]

Raar mens+1
Tjezus, wat vals
Mijn god, wat zijn mensen met een IQ dat qua hoogte wedijvert met de gemiddelde kamertemperatuur toch stervensirritant. Helemaal als ze zelf wél denken dat ze scherp en intelligent zijn.

Dat wou ik even kwijt.
Thordis

Sorry.

Ik doe het niet expres....
Huts!
quote:SuzanneSuus schreef op 15 augustus 2014 @ 17:43:

[...]

Raar mensZe staat nochtans niet vermeld in het bantopic.
Snap het ook niet.
Snap er niets meer van. Wat is er gebeurt in het topic "Teleurgesteld in mensen en ze niet begrijpen"?
TO voelde zich niet begrepen en was teleurgesteld in de mensen en toen ging ze dubbelnikken en toen spraken een paar mensen haar daarop aan en toen werd ze woest en ze haalde haar OP weg en nog een heleboel andere posts en toen ging ze ruzie maken met Meds. Zoiets.
ja ze zei: hey vieze bodybuilder moet je niet naar de sportschool, en ben je in het echt ook zo lelijk.

Toen was ik heel erg gekwetst natuurlijk. Ik heb de hele middag zitten grienen, me man heeft me maar amper kunnen opbeuren. Morgen heb ik een afspraak met de psychiater
Arme Meds
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 augustus 2014 @ 15:54:

Vergeet de vele afkortingen niet bij Elninjoo. 'k Ging 'n keer naar 'n supermarkt.'

Oh en er moet nog iets over wijn bij en dat twee flessen leegdrinken op 'n avond met 'n vriendin gewoon normaal is.Ohh ja aan die afkortingen erger ik me nog meer dan aan haar uitspraken vaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven