Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 14 augustus 2014 om 22:07
Dat Lyme topic was toch overduidelijk nep. Ik snap het hele 'oh, wat erg dat mensen zoiets doen' ook niet zo. Mensen doen wel ergere dingen dan trollen op internet (zie het nieuws). Topic over neefje naar Amerika bevat ook meer gaten dan kaas. Heb ze hier ook al voorbij zien komen, hele hulpacties worden op touw gezet voor een verse, zielige TO en dan, oh schande, was het nep. Kan me nog herinneren op een weggeeftopic dat alle gekregen spul linea recta op mp belandde en dat de ontvanger ook nog even kwam miepen over 1,50 te weinig portokosten.
vrijdag 15 augustus 2014 om 16:31
Fijn dat er een napraattopic is.
Omdat het al zo lang is geworden, weet ik niet of jullie het al over dit onderwerp hebben gehad: Teleurgesteld in mensen en ze niet begrijpen ?
Zoals ik daar ook al heb gezegd, begin ik serieus te hopen dat het verzonnen is en die persoon nu zijn/haar vuistje aan het lachen is.
Dit is toch niet meer normaal?
Omdat het al zo lang is geworden, weet ik niet of jullie het al over dit onderwerp hebben gehad: Teleurgesteld in mensen en ze niet begrijpen ?
Zoals ik daar ook al heb gezegd, begin ik serieus te hopen dat het verzonnen is en die persoon nu zijn/haar vuistje aan het lachen is.
Dit is toch niet meer normaal?

vrijdag 15 augustus 2014 om 17:03
vrijdag 15 augustus 2014 om 17:08
quote:AsoTut schreef op 15 augustus 2014 @ 17:03:
Gezellige TO toch heel sarcastisch bedoeld Honeymoon?
Dat betwijfl ikzelf niet
Eventjes leek ze iets redelijker te reageren (toen o.a. ikzelf haar advies probeerde te geven), maar toen er wederom reacties kwamen die ze niet niet haar straatjes vond passen...
Jammer. En dat meen ik oprecht (als het geen troll is).
Gezellige TO toch heel sarcastisch bedoeld Honeymoon?
Dat betwijfl ikzelf niet

Eventjes leek ze iets redelijker te reageren (toen o.a. ikzelf haar advies probeerde te geven), maar toen er wederom reacties kwamen die ze niet niet haar straatjes vond passen...
Jammer. En dat meen ik oprecht (als het geen troll is).
vrijdag 15 augustus 2014 om 17:33

vrijdag 15 augustus 2014 om 17:43

vrijdag 15 augustus 2014 om 20:16
vrijdag 15 augustus 2014 om 20:42
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 augustus 2014 @ 15:54:
Vergeet de vele afkortingen niet bij Elninjoo. 'k Ging 'n keer naar 'n supermarkt.'
Oh en er moet nog iets over wijn bij en dat twee flessen leegdrinken op 'n avond met 'n vriendin gewoon normaal is.Ohh ja aan die afkortingen erger ik me nog meer dan aan haar uitspraken vaak
Vergeet de vele afkortingen niet bij Elninjoo. 'k Ging 'n keer naar 'n supermarkt.'
Oh en er moet nog iets over wijn bij en dat twee flessen leegdrinken op 'n avond met 'n vriendin gewoon normaal is.Ohh ja aan die afkortingen erger ik me nog meer dan aan haar uitspraken vaak