Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 augustus 2014 @ 15:54:

Oh en er moet nog iets over wijn bij en dat twee flessen leegdrinken op 'n avond met 'n vriendin gewoon normaal is.Niet dan?
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 augustus 2014 @ 15:54:

Vergeet de vele afkortingen niet bij Elninjoo. 'k Ging 'n keer naar 'n supermarkt.'

Oh en er moet nog iets over wijn bij en dat twee flessen leegdrinken op 'n avond met 'n vriendin gewoon normaal is.Maar dan wel minimaal met stokbrood met lekkere smeersels!
Ach, ik lees EN wel graag. Diep vanbinnen zit er ook wel een beetje een EN in mij...Tot grote spijt van mijn partner.
anoniem_199688 wijzigde dit bericht op 14-08-2014 15:57
Reden: Woorden vergeten
% gewijzigd
quote:Capibara_ schreef op 14 augustus 2014 @ 15:55:

[...]

Maar dan wel minimaal met stokbrood met lekkere smeersels!
Geen bijzonderheden
Capi, tegenwoordig doet ze het 5:2 dieet, ik neem aan dat ze die lekkere smeersels laat staan nu?
Wat is het 5:2 dieet?
quote:ismene schreef op 14 augustus 2014 @ 16:05:

Wat is het 5:2 dieet?Lmgtfy

(Hieraan ben ik wellicht herkenbaar )
Je bent zelf een theepot
Verwijder dan maar hoor Suus
Iets met neuken met 1 man, opgepikt worden door een andere. Neven van elkaar. Ouders die met een pistool voor de voordeur staan. Na 1 keer iemand gezien te hebben al willen trouwen. Het is een drukke dag op de pijler 'relatie'.
quote:ismene schreef op 14 augustus 2014 @ 16:23:

Iets met neuken met 1 man, opgepikt worden door een andere. Neven van elkaar. Ouders die met een pistool voor de voordeur staan. Na 1 keer iemand gezien te hebben al willen trouwen. Het is een drukke dag op de pijler 'relatie'.Zeer vreemd topic.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ismene schreef op 14 augustus 2014 @ 16:22:

Verwijder dan maar hoor SuusIk plaag je hoor!
Je bent zelf een theepot
ja en alsof elninjoo diezelfde woorden zou gebruiken bij een ander account...
Wat dom van me . Had de post al verstuurd voor ik de link had bekeken.
Ik vind het viva forum wel leuk Denk dat ik hier nog even blijf plakken.
Wat een haast allemaal in dat topic over dat kind dat bij zijn oom en tante komt wonen. Je zou haast gaan denken dat er kapers op de kust lagen.
Maar hij moet dan ook naar de Joe Es of Ee hè...
Nou inderdaad. Snel snel want anders. En dan in vakantietijd nog alles en iedereen meekrijgen ook, knap!
Heel leerzaam dit... Ben duidelijk nog een groentje, had bijna gereageerd op het laatst genoemde topic gereageerd dat ze het zo goed deed.

Toch maar wat minder goedgelovig zijn.!
Ben ook een groentje, herken ze ook nog niet hoor
quote:ismene schreef op 14 augustus 2014 @ 19:29:

Ben ook een groentje, herken ze ook nog niet hoor Ach, ik lees al jaren mee en ik trap er ook nog in.
Life is short. Eat dessert first.
Dat adoptie topic komt me bekend voor..Was ook een Nederlandse vrouw met een Amerikaanse vriend. En haar zoontje noemde die vriend daddy. Topictitel was ook iets met daddy.
babydaddy?
Heb m gevonden.. Mag ik dat hier noemen?

Edit: steekwoorden viva forum zoon vriend

Daddy.
The suspense...

O je hebt t erbij gezet met een edit
Ja.. T lijkt er zo ontzettend op en via de loep Zie ik dat die TO ook nog eens piloot is..is wel heel toevallig zeg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven