waar walg je van?

12-08-2014 18:54 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al. Wat vind je echt ontzettend vies?

een beetje een onzin topic, maar ach...
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
Verrookte vrouwenstemmen, vreselijk, kan ik niet aanhoren.
Vloeren van zwembaden

Ik loop altijd op slippers
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jaloerse mis gunners snottebellen naaktslakken brrr vieze beesten, vieze tanden arrogantie enz....
quote:pokkewijf schreef op 13 augustus 2014 @ 23:22:

Waar ik echt de rillingen van kreeg was een stukje van Jiskefet. Waarin Michiel Romeyn zich als vrachtwagenchauffeur op een parkeerplaats door een oostblokhoertje liet pijpen. En dat dat randje achter zn eikel daar zo lekker schoon van werd... getverdegetverdegetver... (ik kan m niet terugvinden gelukkig)

Jaaaa...ow gruwel! En dan lekker de kaas er vanaf laten knatsen....

En die moeder maar vertellen wat een ge-wel-di-ge zoon ze heeft..haha
Er schiet me iets te binnen waar ik zou van moeten walgen maar wat ik niet erg vind als het gebeurd.

Ik was met mijn nicht en onze honden aan het wandelen en haar hond moest poepen. Na het poepen hing er een dikke sliert uit haar kont die er niet mee uitgepoept was zeg maar en die arme hond maar proberen het ding er af te krijgen.

Mijn nicht stond daar te lachen en te walgen, en toen heb ik maar een plastic zakje uit mijn zak gehaald en die sliert uit de kont getrokken. Hij was heel lang en vol ontlasting uiteraard

Later is dit ook twee keer gebeurd bij mijn eigen hond, tegenwoordig volstaat een boomblaadje die ik van de grond raap.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:calvijn1 schreef op 15 augustus 2014 @ 00:23:

Vreselijk fout waarschijnlijk en een taboe, maar weet zeker dat ik niet de enige ben:

Ik walg van geestelijk gehandicapten en dan vooral van die bijdehante die zo leuk 'gewoon lekker mee moeten doen'

Die meiden uit Down voor Dummies bijv.

Brrr.....Wat ben jij kortzichtig. Echt, ik walg van mensen die zo denken als jij.
quote:gedanst schreef op 15 augustus 2014 @ 15:09:

[...]

Wat ben jij kortzichtig. Echt, ik walg van mensen die zo denken als jij.Kortzichtig vind ik nog zacht uitgedrukt. Een enorm gebrek aan empathie om uit te durven spreken dat je iemands gebrek walgelijk vindt. En dan ook nog schermen met het woord taboe, taboe is gewoon een ander woord voor ongepastheid. En ja, ik vind dit bijzonder ongepast. Het is ook ronduit discriminerend.
Ja, het overschrijdt alle grenzen. Maar ja, blijkbaar mag je dingen zeggen onder het mom 'het is nou eenmaal mijn mening'.
quote:gedanst schreef op 15 augustus 2014 @ 15:25:

Ja, het overschrijdt alle grenzen. Maar ja, blijkbaar mag je dingen zeggen onder het mom 'het is nou eenmaal mijn mening'.Volgens mij mag dat niet eens. Wettelijk gezien mag je ook niet discrimineren. Als je "verstandelijk beperkten" nu eens zou veranderen in om het even welke etnische groepering dan ook dan zijn de rapen gaar. Als je walgt van verstandelijk beperkten moet je ook nooit aan kinderen beginnen want er is altijd kans dat je zelf een verstandelijk beperkt kind krijgt. Ik ken zelfs iemand die verstandelijk beperkt is geworden door niet aangeboren hersenletsel door een scooterongeluk. Deze jongen zit nu in een gezinsvervangend tehuis voor jongeren met een verstandelijke beperking. Ik vind dat voor je iets zegt of schrijft je eerst hoort na te denken of je er iemand mee kan kwetsen.
Ik walg van luiers. Dat vind ik zooo smerig! Of van die vrouwen die hun baby in het openbaar verschonen en dan zo'n volle luier in een openbare prullenbak gooien.

Het zal soms wel niet anders kunnen maar ik vind et echt smerig.
Met alles wat je zegt loop je het risico iemand te kwetsen

Ik zie echt het verschil niet tussen een opmerking over walgen van dikke/dunne mensen of bejaarden.
Vieze borden waar gebakken eieren op hebben gelegen...oehhh. Daar gaat een halve fles chloor overheen!
Wat echt ranzig is... Dat je op visite bent bij mensen met kinderen en er een bakje nootjes op tafel staat. Kindlief pakt een hand nooitjes, steekt deze geheel en al (dus incl. hand) in zijn mond, haalt vervolgens de hand er weer uit (kwijldraad) en pakt opnieuw nootjes.

Het enige wat de moeder zegt is dat hij goed moet kauwen. Eiuwwww! (Ben daarna nooit meer wezen borrelen bij de buren, bah!)
quote:calvijn1 schreef op 15 augustus 2014 @ 16:09:

Met alles wat je zegt loop je het risico iemand te kwetsen

Ik zie echt het verschil niet tussen een opmerking over walgen van dikke/dunne mensen of bejaarden.Ik heb even terug gelezen, maar ik zie die opmerking niet. Lees ik erover heen?
quote:zwarteka schreef op 15 augustus 2014 @ 16:31:

Wat echt ranzig is... Dat je op visite bent bij mensen met kinderen en er een bakje nootjes op tafel staat. Kindlief pakt een hand nooitjes, steekt deze geheel en al (dus incl. hand) in zijn mond, haalt vervolgens de hand er weer uit (kwijldraad) en pakt opnieuw nootjes.

Het enige wat de moeder zegt is dat hij goed moet kauwen. Eiuwwww! (Ben daarna nooit meer wezen borrelen bij de buren, bah!)Ja, ook vies inderdaad!
Als iemand tandengepoetst heeft en er ligt nog een rochel in de wasbak. Daar moet ik echt van kokhalzen.

Insecten op kluiten, zoals pissebedden of kakkerlakken. Ik was laatst in een dierentuin en daar hadden ze een bak die er ongeveer zo uit zag:

http://upload.wikimedia.o ... s_Hissing_Cockroaches.jpg

Een zo'n beest vind ik al vies, maar als ze op zo'n kluit bij elkaar zitten ga ik helemaal over m'n nek.

Ik zag laatst ook een filmpje op YouTube van iemand die een bidsprinkhaan had doodgemaakt en toen kwam er een vieze dunne worm/parasiet uit die echt wel 4 keer zo lang was als die sprinkhaan zelf.

Dingen met gaten er in (trypophobia) zoals deze:

http://smilingdoom.files. ... hobia-lotus-pod.jpg?w=500

http://planetmommyhood.ne ... /uploads/2013/09/try5.jpg

Die pad waarbij de jongen uit de rug komen valt hier ook zeker onder

Als iemand uit z'n mond stinkt en als iemand voedsel rond z'n mond heeft zitten. Mijn neefje had een keer zon druppel mayonaise een hele tijd in z'n mondhoek hangen. Bah bah bah!
quote:gedanst schreef op 15 augustus 2014 @ 17:09:

[...]

Ik heb even terug gelezen, maar ik zie die opmerking niet. Lees ik erover heen?Moest ook even zoeken, maar 13-8 11:34
Niet alles gelezen dus misschien is het al voorbij gekomen: je hoeft rauwe kip toch niet met je handen aan te raken? Ik wip het altijd met een vork uit de verpakking, leg het met de vork op de snijplank en snij dan met mes en vork.
quote:calvijn1 schreef op 15 augustus 2014 @ 20:20:

[...]

Moest ook even zoeken, maar 13-8 11:34

Ook niet netjes.

Maar het verschil is natuurlijk wel, dan dikke mensen er wat aan kunnen doen dat ze dik zijn en mensen met een verstandelijke beperking ( want zo noem je ze, in plaats van geestelijk gehandicapten) kunnen er niks aan doen dat ze die beperking hebben.
Waar ik vandaag op momenten even van zal gaan walgen is zo'n dixie-toilet. Het woord 'toilet' verdient het eigenlijk niet. Brr

Maarja, dat hoort ook bij een festival.
Als je 7 keer valt..Sta je 8 keer op..
Toppunt blijft toch wel een bevalling van mens of dier! Echt te smerig. Zeker als moeders haar jong ook nog eens schoonlikt..

Gatverdegatver. Ook de woorden vruchtwater, moederkoek en navelstreng, echt wie dat ooit bedacht heeft. En dan gevraagd worden of je de baby even vast wil houden? Waarom wordt dat gevraagd? Sommige hebben later ook nog berg. Waarom denkt men dat ze je daar een plezier mee doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven