Exhibitionisme

15-07-2008 09:35 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiedag iedereen.

Ik kan hier op het forum niks vinden over exhibitionisme. Of zoek ik niet goed?

Ik vroeg me af of meer vrouwen 'last' hebben van exhibitionisme. Ik zelf vind het erg opwindend om mijn naakte lichaam aan anderen te laten zien. Of eigenlijk is het anders: ik vind het opwindend als anderen naar mijn naakte lichaam kijken. En als ik in zo'n bui ben laat ik het ook niet na om mijn lichaam te laten zien.

Zijn hier vrouwen die dit herkennen?
Hier op het forum lijdt men vooral aan emotioneel exhibitionisme. Geef je op voor anybody, zou ik zeggen. Daar schroomt men niet om zelfs de meest wanstaltige lichamen tentoon te spreiden. Zie Viva van vorige week.
@ Wickedwitch. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel even schrok van de lichamen van de 2 vrouwen die in de anybody stonden maar om nou te zeggen dat ze een wanstaltig lichaam hebben vind ik erg grof en beledigend naar die vrouwen toe.

Ik vond het heel moedig van ze dat zij hun lichaam aan heel NL durven laten zien omdat zij trots op hun lichaam zijn, ook al voldoet dat niet aan het huidige schoonheidsideaal. So what? Nobody is perfect.
Hoe doe je dat dan ? Ga je naakt voor het raam staan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juli 2008 @ 10:18:

Hoe doe je dat dan ? Ga je naakt voor het raam staan ?Nou, dat gaat iets subtieler hoor.
Ja, hoe doe je het dan ?
quote:xana schreef op 15 juli 2008 @ 10:06:

@ Wickedwitch. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel even schrok van de lichamen van de 2 vrouwen die in de anybody stonden maar om nou te zeggen dat ze een wanstaltig lichaam hebben vind ik erg grof en beledigend naar die vrouwen toe.

Ik vond het heel moedig van ze dat zij hun lichaam aan heel NL durven laten zien omdat zij trots op hun lichaam zijn, ook al voldoet dat niet aan het huidige schoonheidsideaal. So what? Nobody is perfect.Waarom is dat moedig? Ik wil het liever niet zien. Ook die andere lichamen niet. Het is mij een volslagen raadsel waarom vrouwen zich opgeven voor anybody, en moedig zou het pas zijn als je je kop erop laat. En als jij van die lichamen schrok, dat is omdat jij die lichamen ook wanstaltig vindt, alleen te politiek correct bent om het zo te noemen. Misschien zijn die vrouwen trots op het feit dat hun lichaam het nog steeds doet ondanks het feit dat ze er zo slecht voor hebben gezorgd.
Kan iemand me even vertellen hoe die lichamen eruit zagen die in de Anybody stonden ?
Lookatme ; iets zegt me dat je dan niet naar het naaktstrand gaat .........

Is het - zoals bij veel mannelijke potloodventers - de bedoeling dat een ander schrikt ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juli 2008 @ 10:34:

Kan iemand me even vertellen hoe die lichamen eruit zagen die in de Anybody stonden ?Daar ben ik nu ook wel erg benieuwd naar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juli 2008 @ 10:34:

Kan iemand me even vertellen hoe die lichamen eruit zagen die in de Anybody stonden ?Amerikaans dik.
Het Viva-forum, meer bepaald de sekspijler, heeft wel exhibitionisten onder haar leden hoor. Elke keer dat er een erotisch fototopic gestart wordt zie je dezelfde typetjes vanonder het stof vandaan kruipen om dààr (en alléén daar) hun forumbijdragen leveren. Misschien is het laatste fototopic nog geen 3 maanden geleden gesloten, even grasduinen in die nicks leert je een heleboel.
Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat dan 'doet', lookatme. Kun je iets meer vertellen. Ik neem aan dat je niet gewoon de sauna oid bedoelt?
Lookatme... op zich wel een toepasselijke nick. En deze mevrouw had zich toch eerst aangemeld op het forum onder haar echte naam, want... die heeft helemaal niets te verbergen!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juli 2008 @ 10:35:

Lookatme ; iets zegt me dat je dan niet naar het naaktstrand gaat .........

Is het - zoals bij veel mannelijke potloodventers - de bedoeling dat een ander schrikt ?

Ik ga wel naar het naaktstrand maar dat is meer omdat ik dat mijn hele leven al doe. Dat heeft niks voor mij met exhibitionisme te maken. Al kan ik mijn behoefte wel kwijt op het naakstrand. Maar dat is dan meer als er bv iemand naar me kijkt. Dan wil ik nog wel eens een 'showtje' geven. Dat is dan niks meer dan een beetje met mijn lichaam draaien draaien, op mijn knieen en handen gaan zitten, benen iets verder uit elkaar dan normaal, rek en strekoefeningen doen.

Maar wat ik bv erg spannend vind is naakt buiten lopen. Niet in een winkelstraat hoor. maar we zoeken dan een rustig dorpje op, kleed me uit in de auto, stap uit, loop een stukje en stap weer in.

Of wat we ook wel eens doen is in een park. Welkome 'slachtoffers' zijn dan vissers. We gaan dan aan de andere kant van de sloot zitten, beetje zoenen en dan wil mijn vriend mijn jurkje wel eens omhoog of helemaal uittrekken.

Of als de postbode belt dan wil ik wel eens open doen met alleen een blouse waarvan niet alle knoopjes of alle knoopjes niet dicht zitten.

En ik lig vaak naakt in de tuin. En dan verschijnt er nog wel eens een buurman op een balkon. Heerlijk.

En ook de trein of een perron kan een heel opwindend speelterrein zijn.

Dit soort situaties kan iedereen toch wel verzinnen?

Het is zeker niet de bedoeling dat mensen schrikken. Ik let ook altijd wl op dat ik geen kinderen tegenkom. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een man schrok als hij mij bloot zag :-)
...en wat als de postbode je grijpt?
...of de buur bovenop je springt? ga je dan moord en brand gillen?
Ik denk dat mannen niet zo snel schrikken, nee.
Ik heb een vriendin die zich extreem uitdagend kleed en altijd klaagt over die vieze kerels. Begrijp ik niet zo goed. Niet dat een kort rokje verkrachting goed praat, maar ik vind het raar dat je verontwaardigd reageert op getoeter en geroep en gefluit als je zwaar uigedost over straat gaat.
quote:Wickedwitch schreef op 15 juli 2008 @ 11:01:

...en wat als de postbode je grijpt?Dat doet ie niet.
Ik vind mannelijk exhibitionisten ontzettend zielig. Net peuters die ook zo infantiel blij kunnen zijn met hun pikkie en het aan iedereen willen laten zien.
quote:Wickedwitch schreef op 15 juli 2008 @ 10:31:

[...]

Waarom is dat moedig? Ik wil het liever niet zien. Ook die andere lichamen niet. Het is mij een volslagen raadsel waarom vrouwen zich opgeven voor anybody, en moedig zou het pas zijn als je je kop erop laat. En als jij van die lichamen schrok, dat is omdat jij die lichamen ook wanstaltig vindt, alleen te politiek correct bent om het zo te noemen. Misschien zijn die vrouwen trots op het feit dat hun lichaam het nog steeds doet ondanks het feit dat ze er zo slecht voor hebben gezorgd.Ik politiek correct? Hou op met zulke onzin uit te kramen. Ik vind die lichamen helemaal niet wanstaltig (oerlelijk en monsterlijk betekent hetzelfde volgens Van Dale). Ik was geschrokken toen ik de pagina omsloeg en die foto van hun zag, meer niet.
quote:Wickedwitch schreef op 15 juli 2008 @ 11:03:

maar ik vind het raar dat je verontwaardigd reageert op getoeter en geroep en gefluit als je zwaar uigedost over straat gaat.Wat is daar raar aan, vertel me dat eens? Jij suggereert nu dat een vrouw zich uitdost voor de mannen. En dat ze het er inderdaad naar maakt. De verantwoordelijkheid ligt bij haar vind jij. Aparte redenering.
quote:Wickedwitch schreef op 15 juli 2008 @ 09:49:

Hier op het forum lijdt men vooral aan emotioneel exhibitionisme. Geef je op voor anybody, zou ik zeggen. Daar schroomt men niet om zelfs de meest wanstaltige lichamen tentoon te spreiden. Zie Viva van vorige week.Jij bent perfect, begrijp ik?
quote:Wickedwitch schreef op 15 juli 2008 @ 11:05:

Ik vind mannelijk exhibitionisten ontzettend zielig. Net peuters die ook zo infantiel blij kunnen zijn met hun pikkie en het aan iedereen willen laten zien.En jij vindt vrouwelijke exhibitionisten niet zielig? Waarom vrouwen niet en mannen wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven