Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 21 juni 2014 om 01:07
quote:mali30 schreef op 20 juni 2014 @ 21:17:
We kunnen altijd delen Mylene, geen probleem hoor
Lief van je maar jij was eerder hoor!!!
Ik hou mij aanbevolen maar jij hebt er gewoon recht op.
(laat maar weten wat jij ervan zou willen)
We kunnen altijd delen Mylene, geen probleem hoor
Lief van je maar jij was eerder hoor!!!
Ik hou mij aanbevolen maar jij hebt er gewoon recht op.
(laat maar weten wat jij ervan zou willen)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 21 juni 2014 om 01:10
Oh wat ik nog heb is een kattententje, met onderin een kussentje en een speelballetje. Ik heb er een foto van. Even bekeken door mijn katten maar ze zijn niet zo van het kamperen, ze verkiezen mijn bed boven het tentje
Dus hij is nieuw en netjes.
Het balletje aan het touwtje in de tent zie je helaas niet. Aan de achter kant zit een stukje gaas dus het is niet te warm in de tent
Het balletje aan het touwtje in de tent zie je helaas niet. Aan de achter kant zit een stukje gaas dus het is niet te warm in de tent
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 21 juni 2014 om 01:31
quote:Mylene_Valerie schreef op zaterdag 21 juni 2014 01:10 Oh wat ik nog heb is een kattententje, met onderin een kussentje en een speelballetje. Ik heb er een foto van. Even bekeken door mijn katten maar ze zijn niet zo van het kamperen, ze verkiezen mijn bed boven het tentje
<a href="http://s576.photobucket.com/user/mylene ... 3.jpg.html" class="link"></a>
Die zouden mijn katten heel leuk vinden!
Mag ik je mailen?
<a href="http://s576.photobucket.com/user/mylene ... 3.jpg.html" class="link"></a>
Mag ik je mailen?
Geniet van elke dag!
zaterdag 21 juni 2014 om 07:33
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 juni 2014 @ 01:10:
Oh wat ik nog heb is een kattententje, met onderin een kussentje en een speelballetje. Ik heb er een foto van. Even bekeken door mijn katten maar ze zijn niet zo van het kamperen, ze verkiezen mijn bed boven het tentje
Wat een geweldige beesten zijn katten ook. De mijne hebben er ook een neus voor om precies te weten wat als hun speelgoed/meubilair bedoeld is. En dat negeren ze dan dus.
Gisternacht viel er wel ineens een kat op mijn hoofd.. want spelen op de rand van het bed is natuurlijk wél ideaal.
Hoewel ze die krabton die ik voor ze kocht na een jaar negeren, toch nog zijn gaan gebruiken. Dus soms kan de aanhouder winnen :p.
(Sorry: nogal off-topic)
Wat een geweldige beesten zijn katten ook. De mijne hebben er ook een neus voor om precies te weten wat als hun speelgoed/meubilair bedoeld is. En dat negeren ze dan dus.
Gisternacht viel er wel ineens een kat op mijn hoofd.. want spelen op de rand van het bed is natuurlijk wél ideaal.
Hoewel ze die krabton die ik voor ze kocht na een jaar negeren, toch nog zijn gaan gebruiken. Dus soms kan de aanhouder winnen :p.
(Sorry: nogal off-topic)
zaterdag 21 juni 2014 om 14:55
zaterdag 21 juni 2014 om 14:56
quote:mali30 schreef op 21 juni 2014 @ 10:29:
Ik zou er heel blij mee zijn Ellie, en geef Mylene ook gerust een deel hoor! Kan ik je ergens op mailen?
Met een beetje van beide droog en natvoer zou ik al heel blij zijn Wat lief van je!
Ik zou er heel blij mee zijn Ellie, en geef Mylene ook gerust een deel hoor! Kan ik je ergens op mailen?
Met een beetje van beide droog en natvoer zou ik al heel blij zijn Wat lief van je!
zaterdag 21 juni 2014 om 18:24
Hoihoi,
Ik heb een email-adres bij gmail met dezelfde nickname als hier. Zal ik het voer gewoon allemaal in twee porties verdelen?
Wat betreft de tent: ik ben er van overtuigd dat mijn katten hem zorgvuldig zouden negeren. Zo zijn ze nu eenmaal. Mijn verhaaltje als reactie erop was gewoon off-topic gemijmer over katten.
Ik hoop dat die van mrsnem wel van voor hen bestemd meubilair houden. Dat soort katten schijnt ook te bestaan, heb ik wel eens gehoord
.
Ik heb een email-adres bij gmail met dezelfde nickname als hier. Zal ik het voer gewoon allemaal in twee porties verdelen?
Wat betreft de tent: ik ben er van overtuigd dat mijn katten hem zorgvuldig zouden negeren. Zo zijn ze nu eenmaal. Mijn verhaaltje als reactie erop was gewoon off-topic gemijmer over katten.
Ik hoop dat die van mrsnem wel van voor hen bestemd meubilair houden. Dat soort katten schijnt ook te bestaan, heb ik wel eens gehoord
zondag 22 juni 2014 om 04:36
zondag 22 juni 2014 om 13:31
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 juni 2014 @ 04:36:
Dank je Elle, ik mail je even.
Mali, jij was ook nog eerst, zouden jouw katten het tentje wat vinden?
Anders hou ik hem vast voor MrsNem, hij komt hoe dan ook goed terecht .Mylene_Valerie, misschien is er iets mis gegaan bij het emailen? Je emailtje is niet aangekomen.
Dank je Elle, ik mail je even.
Mali, jij was ook nog eerst, zouden jouw katten het tentje wat vinden?
Anders hou ik hem vast voor MrsNem, hij komt hoe dan ook goed terecht .Mylene_Valerie, misschien is er iets mis gegaan bij het emailen? Je emailtje is niet aangekomen.
zondag 22 juni 2014 om 13:58
quote:EllieFiederellie schreef op 22 juni 2014 @ 13:31:
[...]
Mylene_Valerie, misschien is er iets mis gegaan bij het emailen? Je emailtje is niet aangekomen.Oeps, moet ik wel het emailadres goed overnemen . Je hebt mail als het goed is.
[...]
Mylene_Valerie, misschien is er iets mis gegaan bij het emailen? Je emailtje is niet aangekomen.Oeps, moet ik wel het emailadres goed overnemen . Je hebt mail als het goed is.
zondag 22 juni 2014 om 13:59
quote:mrsnem schreef op 21 juni 2014 @ 01:31:
[...]
Mag ik je mailen?
Ja het tentje is voor jou!
Zou je mij willen mailen op mylenevalerie@hotmail.com?
Groetjes
[...]
Mag ik je mailen?
Ja het tentje is voor jou!
Zou je mij willen mailen op mylenevalerie@hotmail.com?
Groetjes
zondag 27 juli 2014 om 15:50
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 juni 2014 @ 01:08:
Marels, ik heb je een emailtje gestuurd .
Voor iedereen, geen idee of die bonnen overal te krijgen zijn hoor maar ik heb wat kortingsbonnen.
1x 100 euro korting bij Canvas Holidays, 7 nachten, geldig tot 31 okt. 2014.
1x 50 euro korting bij Canvas Holidays, 3-6 nachten, geldig tot 31 okt. 2014.
1x 150 euro korting bij Landal.nl, week in de periode tot 23 dec. 2014
1x 100 euro korting bij Landal.nl, weekend tot 23 dec. 2014
De kortingsbonnen heb ik nog.
Mrsnem, ik mail je nog even vandaag dat ik het naar je kan opsturen!
Marels, had je mijn email nog ontvangen? (of sta ik onder negeer , kan je maar niet bereiken )
Verder heb ik nog wat Viva`s voor liefhebbers.
En ik heb het boek van forumster Elmervrouw over haar kinderen.
Marels, ik heb je een emailtje gestuurd .
Voor iedereen, geen idee of die bonnen overal te krijgen zijn hoor maar ik heb wat kortingsbonnen.
1x 100 euro korting bij Canvas Holidays, 7 nachten, geldig tot 31 okt. 2014.
1x 50 euro korting bij Canvas Holidays, 3-6 nachten, geldig tot 31 okt. 2014.
1x 150 euro korting bij Landal.nl, week in de periode tot 23 dec. 2014
1x 100 euro korting bij Landal.nl, weekend tot 23 dec. 2014
De kortingsbonnen heb ik nog.
Mrsnem, ik mail je nog even vandaag dat ik het naar je kan opsturen!
Marels, had je mijn email nog ontvangen? (of sta ik onder negeer , kan je maar niet bereiken )
Verder heb ik nog wat Viva`s voor liefhebbers.
En ik heb het boek van forumster Elmervrouw over haar kinderen.
zaterdag 16 augustus 2014 om 16:16
Ik heb voor de liefhebbers een wafelijzer in de aanbieding. nog in de doos en maar één keer gebruikt.
ook heb ik in mijn berghok 27 rode bakstenen liggen.
Af te halen in regio 013.
Mail: majtvg1970@hotmail.com
ook heb ik in mijn berghok 27 rode bakstenen liggen.
Af te halen in regio 013.
Mail: majtvg1970@hotmail.com
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zaterdag 16 augustus 2014 om 16:19
maandag 18 augustus 2014 om 16:18
Wat leuk, dit topic!
Ik heb pas een jurkje te groot besteld (maat 38) en was te laat met terugsturen...zo stom want het is echt een mooie (en best dure) jurk. Marktplaats vind ik zo'n gedoe en nu ik dit topic heb ontdekt lijkt het me veel leuker om er iemand gratis mee blij te maken.
Moet nog even uitzoeken hoeveel verzendkosten er bij komen kijken (het kan wel door de brievenbus denk ik) maar als het als pakketje verzonden moet worden, wil ik die kosten wel graag vergoed hebben. Deze jurk heeft me al veel te veel gekost
Dit is um (kan helaas geen plaatje meer zonder jasje vinden. Hij heeft korte mouwtjes en is van Promiss):
http://www.pinterest.com/pin/311592867941468584/
Ik heb pas een jurkje te groot besteld (maat 38) en was te laat met terugsturen...zo stom want het is echt een mooie (en best dure) jurk. Marktplaats vind ik zo'n gedoe en nu ik dit topic heb ontdekt lijkt het me veel leuker om er iemand gratis mee blij te maken.
Moet nog even uitzoeken hoeveel verzendkosten er bij komen kijken (het kan wel door de brievenbus denk ik) maar als het als pakketje verzonden moet worden, wil ik die kosten wel graag vergoed hebben. Deze jurk heeft me al veel te veel gekost
Dit is um (kan helaas geen plaatje meer zonder jasje vinden. Hij heeft korte mouwtjes en is van Promiss):
http://www.pinterest.com/pin/311592867941468584/
.