Wat is de gemiddelde leeftijd hier?

17-08-2014 03:16 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al langer mee maar ben ruim maandje lid en schrijf mee. Ik ben 19. Wat me opvalt is dat men hier over mijn leeftijd valt. Heb ook het idee dat de meerderheid hier 30, 40 plus is. Dus ben benieuw hoe oud is iedereen hier

Hoe oud ben jij?

Totaal aantal stemmen: 257

16-18 (1%)
19-24 (11%)
25-30 (25%)
31-36 (22%)
40-45 (21%)
46-55 (16%)
56-60 (3%)
60 of ouder (3%)
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 17:43:

Of eigenlijk denk ik dat de meerderheid 40 plus is dat verklaart nog meer. Ik zou er zelf ook moeite mee hebben.

Ik heb helemaal geen moeite met negentienjarigen. Erger nog: mijn favoriete buurmeisje is ook 19 en ik ben werkelijk dol op haar.

Ik heb wel moeite met zure zeikerts die hier alleen maar komen om de boel een beetje op te fokken, ongeacht hun leeftijd.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 augustus 2014 @ 17:45:

[...]

Grappig is dat, dat op jouw leeftijd 'oud zijn' fout is.

Ik zou namelijk, met alles wat ik nu weet, niet meer terug willen naar de tijd dat ik eind tiener/begin twintiger was. Mijn huidige leeftijd is namelijk veel leuker.

Het bijkomende voordeel is ook dat je niet hoeft te vechten om serieus te worden genomen. Mensen nemen (echt waar) gewoon aan dat je volwassen bent

Het lijkt me niet erg om oud te zijn als in een goede baan, inkomen, veel reizen, minder onzeker zijn ect. Het enige wat ik echt heel eng vind is er oud uit zien lichamelijk. Rimpels, slap lichaam, uitgezakt ect. Ik wil wel geen kinderen dus dat scheelt en als alles gaat zoals gepland heb ik een goede baan en kan ik ook ingrepen doen om er toch goed uit te zien.

Jennifer Lopez bijvoorbeeld vind ik er heel erg goed uit zien voor haar leeftijd.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:greenmoustache schreef op 17 augustus 2014 @ 17:47:

[...]

Hier een 31 jarige zwangere met lekkende memmen die middagdutjes doet.

We krijgen een dochter.

Wat leuk, gefeliciteerd !
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 augustus 2014 @ 17:51:

[...]

Wat leuk, gefeliciteerd !Lief, dank je! Nog 5 weekjes.
quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 17:49:

[...]

Het lijkt me niet erg om oud te zijn als in een goede baan, inkomen, veel reizen, minder onzeker zijn ect. Het enige wat ik echt heel eng vind is er oud uit zien lichamelijk. Rimpels, slap lichaam, uitgezakt ect. Ik wil wel geen kinderen dus dat scheelt en als alles gaat zoals gepland heb ik een goede baan en kan ik ook ingrepen doen om er toch goed uit te zien.

Jennifer Lopez bijvoorbeeld vind ik er heel erg goed uit zien voor haar leeftijd.Ach, dat aftakelende lijf (voor zover daar nu al sprak van is op mijn leeftijd), daar groei je in mee. En ik heb nu meer acceptatie over mijn lichaam dan toen ik 20 was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 17:43:

Of eigenlijk denk ik dat de meerderheid 40 plus is dat verklaart nog meer. Ik zou er zelf ook moeite mee hebben.Moeite met wat?
Je bent zelf een theepot
met jonge deernen
32
quote:rochel schreef op 17 augustus 2014 @ 18:03:

met jonge deernenDaar heb ik geen last van hoor
Je bent zelf een theepot

[...]

Jennifer Lopez bijvoorbeeld vind ik er heel erg goed uit zien voor haar leeftijd.Jezus meid wat zal jij als je oud bent moeite hebben met het leven als je deze instelling houdt. Maar misschien verlaat jij vroegtijdig het leven voor het eeuwig leven, dan lig je heel mooi jong in de kist.

[...]

Jennifer Lopez bijvoorbeeld vind ik er heel erg goed uit zien voor haar leeftijd.Weet je wat ik fijn vind aan ouder worden? Dat die rimpeltjes en die wat slappe huid van mijn buik niet zo belangrijk meer zijn omdat ik geleerd heb dat andere dingen belangrijker zijn. Zoals mijn man en mijn kinderen (vandaar die slappe buik maar daar doe ik soms een niet zo verhullend badpak over aan ).

[...]

Het enige wat ik echt heel eng vind is er oud uit zien lichamelijk. Rimpels, slap lichaam, uitgezakt ect.

Iew!!
Je bent zelf een theepot
quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 17:42:

Ondanks dit alles heb ik net zoveel recht als het groepje en de rest om lid te zijn en te reageren hoe ik wil binnen de huisregels, dat heb ik tot nu toe ook gedaan

Iris, je bent terug!! Ik was al bang dat "het groepje" uit het zicht was verdwenen. Maar waarom doe je je in godsnaam voor als een 19-jarige??

quote:Lady-Voldemort schreef op 17 augustus 2014 @ 17:31:

Ik ben trouwens een ouwe zurig ruikende uitgezakte taart van 45, met van die akelige kinderen ook nog waar ik de hele dag mee loop op te scheppen in het zwembad.Snotneus, je komt net kijken!

Volgens de poll is de meerderheid tussen de 25 en 30. Dat valt dan nog mee maar niet iedereen heeft gestemd dus denk toch dat meerderheid 30 en 40 plus is. Dat verklaart ook een hoop. Ondanks dit alles heb ik net zoveel recht als het groepje en de rest om lid te zijn en te reageren hoe ik wil binnen de huisregels, dat heb ik tot nu toe ook gedaan

25% is geen meerderheid.

Nog even los van het feit dat dit natuurlijk helemaal niet betrouwbaar is.

Volgens mij zijn forummers dol op discussies en pittige uitspraken om tegenin te gaan, dus je hoort er helemaal bij hoor. En je bezorgt ook nog eens een superioriteitsgevoel, bij jezelf én bij iedereen die het met je oneens is. Toch best knap.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
30.
Zelf ben ik ook 19 jaar. Woon al een tijd op mezelf, omdat thuis geen goede basis was. Ga dit jaar naar de universiteit. ..heb al een langere tijd een relatie. Klinkt niet echt als een tiener die maar naar een tina-forum moet gaan toch? Volgens mij maakt leeftijd in veel gevallen echt niets uit.
Ik heb nog wat idee voor een nieuw topic voor je:

Vrouwen die zwanger zijn, denken dat iedereen maar voor ze op moet staan.

Iets in die trant. Die kindertopic's hebben we nu al gehad, dus ik dacht laten we de fase van hiervoor nemen.

Groetjes van een zwangere
quote:genabelle schreef op 17 augustus 2014 @ 18:20:

Zelf ben ik ook 19 jaar. Woon al een tijd op mezelf, omdat thuis geen goede basis was. Ga dit jaar naar de universiteit. ..heb al een langere tijd een relatie. Klinkt niet echt als een tiener die maar naar een tina-forum moet gaan toch? Volgens mij maakt leeftijd in veel gevallen echt niets uit.

Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het wel erg voor je dat je er op deze manier achter hebt moeten komen.

Zoals jij nu al volwassen bent, zijn er ook 40-jarigen die het nog steeds niet zijn.

Ik wens je een fijne studietijd en een goed leven. Ik heb zo het idee dat jij niet gauw overstuur zult gaan van een rimpeltje meer of minder, daar lijk je me nu al overheen gegroeid.
26

Volgens de poll is de meerderheid tussen de 25 en 30. Dat valt dan nog mee maar niet iedereen heeft gestemd dus denk toch dat meerderheid 30 en 40 plus is. Dat verklaart ook een hoop. Ondanks dit alles heb ik net zoveel recht als het groepje en de rest om lid te zijn en te reageren hoe ik wil binnen de huisregels, dat heb ik tot nu toe ook gedaan

Dat is ook apart. Je doet onderzoek, maar uiteindelijk blijf je bij wat je eerst vermoedde. Daarnaast denk ik dat je het wel fijn vindt om topic's te openen waarop je kritiek krijgt. Ieder zijn ding.

Sommige van jouw leeftijdsgenoten hangen laveloos in de kroeg.
quote:Sri schreef op 17 augustus 2014 @ 18:26:

[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het wel erg voor je dat je er op deze manier achter hebt moeten komen.

Zoals jij nu al volwassen bent, zijn er ook 40-jarigen die het nog steeds niet zijn.

Ik wens je een fijne studietijd en een goed leven. Ik heb zo het idee dat jij niet gauw overstuur zult gaan van een rimpeltje meer of minder, daar lijk je me nu al overheen gegroeid. Ah dankjewel!
Je poll is al lachwekkend, die leeftijdskeuze alleen al , net als al je posts. Ik weet dat er meer 19-jarigen hier zitten en die zijn elk met één pink een stuk intelligenter, verstandiger en leuker dan jij ooit zult zijn.

Jij bent echt een forumluis, geen inhoud, gruwelijk irritant aanwezig op zo'n manier dat iedereen jeuk krijgt en haast niet uit te roeien tenzij met grof geweld of chemische middelen.

Jij bent nog irritanter aanwezig dan een vlo, laat staan een neet.

Ongewenst en iedereen doet zijn best die voorgoed uit te bannen.

en in die "poll" staat mijn fase des levens niet eens bij
36
quote:Exces schreef op 17 augustus 2014 @ 12:03:

[...]

Ze wil geen discussie voeren maar gelijk hebben. En als ze dat niet krijgt, heeft ze volgens zichzelf toch gelijk........quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 17:42:

39

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven