Bar Toooooo Much *167*

18-06-2008 23:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, ff pauze. Ben de kamer van oudste aan het uitmesten. Hij wilde niet helpen, dus kan er veel weg. Tis echt onvoorstelbaar wat daar allemaal op de grond ligt. Alles ligt eigenlijk op de grond.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
"k meld mij even af tot na de vakantie. Heb een kapselontsteking in mijn rechterpols dus zit nu in de zwachtel en pillen en rust dus geen pc voor even....da's afkicken aaaah.

Kom ik vanmorgen bij de dok naar buiten valt er een man zo om met z'n scootmobiel, dus ik maar met links een beetje die mobiel omhoog gehouden totdat er vanalles uit 't gezondheidscentrum kwam rennen. Goed staat die man weer net, wil hij opstappen geeft hij gas, vliegt hij haast door de glazen voorgevel heen

levensgevaarlijk die dingen

Maar goed, mss tot van de week en anders over een week of 3,5

Toedelsssssss
Beterschap Winx

Ik heb gewerkt, ging goed nu eten. Tot later...
Oei Winx, das erg afkicken. Hopelijk knapt het snel op. Sterkte en alvast een fijne vakantie.

David Dunning
Ja,ja,ja,ja,ja!!!!!!

Ik ben haske online vanuit mijn eigen nederige stulpie!!!

Dusssss..... U allen bent gewaarschuwd!!!!
Bloes, hoi. Wat fijn dat je eindelijk thuis internet hebt.

Wel jammer dat je dat nu gebruikt. Ik was aan het kijken hoe ver de bar zou zakken als er 24 uur niet gepost werd. Je doorkruist nu mijn experiment.

Kan ik eindelijk ook weer posten.

David Dunning
Goh, Solomio, wat jammer nou dat ik je experiment heb getorpedeerd!

Hoe is het met je? De kids al vakantie?
Bloes, hier is het al ruim 2 weken vakantie. Bij jou nog niet?

Hoest verder? Red je het allemaal in je eentje?

David Dunning
Het is hier ook al2 weken vakantie week 3 is al bezig....

En tja, red ik het in mijn eentje? De ene dag gaat het beter dan de andere dag. Maar over het algemeen mag deze dame niet mopperen! Ik heb gelukkig hele goede, lieve vrienden die me terzijde staan! En gelukkig kan ik met mijn ex goed overleggen en zelfs nog een biertje drinken op zijn tijd, dus wat dat betreft.....

Heb me wel een beetje veel overwerkt de afgelopen maanden en dat heeft z'n tol geëist, vrees ik..... Draaide soms wel 50 tot 60 uur. Dat doetBloesie niet meer!
Ah, dus jij woont ook in Noord-Nederland. Heb echt geen idee waar jij woont.

Fijn dat het contact met je ex goed is. Dat zie ik ook wel es anders.

Ga je nog weg in de vakantie?

David Dunning
Ja, woon in Overijssel in Enschede, net zoals Yasmijn.

En ook ik ken de andere kant van scheiden maar al te goed, met mijn 1e ex was het oorlog. Nu gelukkig niet meer, hoor!

En ja, ik ga korte tripjes maken. Volgende week ga ik op uitnodiging van een vriendin naar Zeeland voor 3 dagen. Erg lief van haar!

En begin augustus ga ik met een stel zeer goede vrienden naar Compli en Xaloy in Zwitserland voor een weekend.

Zeeland met kids, Zwitserland zonder.

Heb in beide tripjes erg veel zin in, ben er wel aan toe er even tussenuit te knijpen.

Ga jij nog leuke dingen doen?
Ik probeer elke week 1x een uitstapje te maken, maar t mag niks kosten. Kinderen hebben nu net een nieuw Wii-spel gekregen en vermaken zich daar prima mee. Dat is dan ipv een uitstapje. Ik ben niet zo van de uitstapjes.

En verder probeer ik te regelen dat oudste over (iets minder dan) 4 weken op een goede manier naar school kan. Das nog een heel gedoe. Ik bedoel: de combi wagenziekte (bij zoon), spierziekte (bij mij), school ruim 7 km hier vandaan en geen geld, das best een uitdaging.

David Dunning
quote:Bloesie schreef op 15 juli 2008 @ 12:48:

Ja, woon in Overijssel in Enschede, net zoals Yasmijn.

Wist ik allang.

Dacht dat Overijssel bij Midden-Nederland hoorde.

David Dunning
Geloof ik graag dat je er een hele kluif aan het hele gebeuren hebt!

Maar jij bent ook niet voor èèn gat te vangen dus dat komt op de èèn of andere manier wel goed,joh!

Ik ga er vandoor, moet nog iets doen met de wasmachine, pinapparaat en portemonnaie, en iedereen in de betonnen arena met mijn aanwezigheid verblijden......

O ja, moet ook weer voor heks spelen! Iets met de ketel uitspoken zodat er "gegeten" kan worden!
quote:Bloesie schreef op 15 juli 2008 @ 12:57:

Ik ga er vandoor, moet nog iets doen met de wasmachine, pinapparaat en portemonnaie, en iedereen in de betonnen arena met mijn aanwezigheid verblijden......

O ja, moet ook weer voor heks spelen! Iets met de ketel uitspoken zodat er "gegeten" kan worden!Verder niks veranderd zie ik. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

David Dunning
Dilemma, dilemma. Ik moet even weg, maar volgens de buienradar wordt het hier over een half uurtje pas droog. Wacht ik daarop? Of wacht ik niet. Interessant detail: het regen nu niet, terwijl de buienrader zegt van wel.

David Dunning
Tsssss, waar een mens zich al niet druk om kan maken, zeg! Volgens de compu regent het ? En jij wilt gaan wachten tot die bui echt z'n sluitspieren laat vieren?
En nee, verder ben ik niet veranderd (alleen ten goede tuulk ) en de situatie ( lees druk, druk, druk ) ook niet!
Hé Bloes! Goed dat je terug bent!!!

Volgens mij valt het wel mee met je verslaving Winx,

echte junks muizen desnoods met links

(dat rijmt)

Verder gaat het hier zoals gepland: ik lig hopeloos achter op de planning. Heb nog 2 dagen voor 1 week werk
Ha, Yetteke! What else is new? Nog even lekker chaotisch als altijd?

Same to me!
chaoot is my second name

pfff, stuur ik zoon om brood, komt hij terug met een halfje... lekker ontbijtje morgen met z'n 7en
Ik ga zoonlief achter de computer laten, zal de rest van de buurt blij mee zijn.
Geen prefabbroodjes in de kast Yette?
De buienradar had gelijk. Na een half uur was het droog.

Ben even naar een scooterwinkel geweest. Conclusie: ik ben te groot voor een scooter. Dat geloof je toch niet. Nou ja, maakt de uitdaging alleen maar groter.

David Dunning
En hoe groot is u?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven