Bar Toooooo Much *167*

18-06-2008 23:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah zou het hersenschudding wezen? Voelde me al een beetje vreemd
Dat denk ik wel, anders zou je je wel normaal hebben gevoeld toch?
Sjonge, Yette! Wordt het tòch nog stuken en sauzen!

Nah, geen vakkantie voor jou! Dat wordt plat te bedde en na de herstelperiode weet je wat je te wachten staat, joh!
En Mik? Ik trek het wel hoor! Heb heel veel gewerkt de afgelopen maanden, maar heb het nu wat rustiger. Ga voldende week 3 dagen naar een vriendin toe die op vakantie is in Zeeland. De meiden gaan mee.

Met JP gaat het gelukkig goed, alhoewel hij in maart toch nog een week in het ziekenhuis heeft gelegen. Hij had verstopping vna de darmen. Maar dat is goed afgelopen. De rakker gaat naar school! En hij doet het gegeven de omstandigheden best wel goed!

En fijn dat een cadeau zo veelvuldig te voorschijn komt!
Ik en plat te bedde HA! wilde zelfs tijdens het bevallen niet blijven liggen

Misschien moet ik dit jaar gewoon de boel de boel maar laten en vertrekken. Dan maar een zooi als ik terugkom - alsof het dat toch al niet binnen no-time na thuiskomst weer is. Bovendien snapt niemand hier waarom ik het eigenlijk netjes achter wil laten. Misschien hebben ze wel gelijk?
En nu ga ik echt naar bedje! Eerst douchen en dan lekker maffen!

En ladies, heb ook heel veel aan jullie gedacht! Heb jullie vreselijk gemist! Gelukkig hield Hela me nog een beetje op de hoogte! En Yas, tuulk!

Truste!
Wat fijn dat JP het goed doet! De anderen doen het ook nog goed?

Fijn lief dat je het nog trekt! Je weet het he? Je weet me te vinden indien nodig.
quote:yette schreef op 17 juli 2008 @ 23:36:

Ik en plat te bedde HA! wilde zelfs tijdens het bevallen niet blijven liggen

Misschien moet ik dit jaar gewoon de boel de boel maar laten en vertrekken. Dan maar een zooi als ik terugkom - alsof het dat toch al niet binnen no-time na thuiskomst weer is. Bovendien snapt niemand hier waarom ik het eigenlijk netjes achter wil laten. Misschien hebben ze wel gelijk?Ha! Ik geloof dat iemand het LICHT gezien heeft òf haar hoofd enorm en veelvuldig heeft gestoten!
Slaap lekker Bloesie wat fijn om te horen dat het goed gaat met je. En wat een leuke vakantieplannen zeg!
quote:mik25 schreef op 17 juli 2008 @ 23:37:

Wat fijn dat JP het goed doet! De anderen doen het ook nog goed?

Fijn lief dat je het nog trekt! Je weet het he? Je weet me te vinden indien nodig.

Weet ik! Heel lief van je!

* En gaat nu echt douchen. Anders kan Solomio morgen de posting van vandaag gaan herhalen! *
Mogge!

Koffie is op, dus zal de kleren maar eens aan doen. Naar buiten kijkend nodigt niet echt uit om boodschappies te gaan doen, maar een mens moet toch eten niet waar?

Yette, hoe is het met de hoofdpijn?
Bloes leuk dat u er weer bent en fijn dat het zo goed gaat!

En ik heb vakantie

Yette ik moet van mijzelf ook alles schoon en opgeruimd hebben als ik op vakantie ga.

Planning was om vanmorgen de badkamer te doen, helaas....niet gelukt. Morgen weer een poging.

Koffie
Koppijn was over zodra ik stopte met stuiteren We zijn voor de verandering gewoon heel vrolijk en vrijwel stressloos aan het inpakken. Jammer dat we halverwege niet verder konden door de regen, 't is dus allemaal veel later dan we hoopten, maar nog ff en we zijn weg. Zal jullie missen!
yette wijzigde dit bericht op 18-07-2008 16:50
Reden: verdwaalde letters
% gewijzigd
Winx! Fijne vakantie dan!

Yette, jij een fijne vakantiereis, hoop dat detoko goed schoon is!
Yette een hele fijne vakantie!!
Fijne vakantie Yet!

Winx, rustig aan dan breekt het lijntje niet he?
Hey Mik, dacht er is hier toch niemand

En dat lijntje.......die ben ik zoek

Biertje?

Jij hebt nu toch ook vakantie?

Heb wel een schone badkamer, en dat zonder overstroming
Welnee joh, ik heb er al weer een werkweek opzitten meis, mijn vakantie is alweer voorbij.

Lekker trouwens een biertje, wat wil jij?
Doe maar iets sterks, of nee een rosébiertje da's wel lekker.

Ow, ik dacht dat je toen een paar dagen vrij was en nu echt vakantie had
Ben duidelijk aan vakantie toe.

iets sterks,

oh nee rosébier dan maar:

'k neem 't gewoon allebei, lekker inhalig.

Hoest verders?
Moe, maar verder wel weer goed. Morgen komt de kledingkast van Zoonmik en een collega komt 20 tomatenplanten ophalen, heb er al 10 weggegeven en dan hebben we er uiteindelijk nog altijd 21 over
Leuk een echte kamer voor Zoonmik.

Zoveel tomatenplanten??? Zelf gekweekt.

Ik had ze ook een paar jaar achter elkaar, dit jaar niet. Tuin is sowieso een beetje een euh bende. Komt na de vakantie wel weer.
We hadden er inderdaad 50. Zaadjes gekregen en voor de lol uitgezaaid, kwamen ze toch vrijwel allemaal op. Geen één plantje is er (bij ons dan) doodgegaan tot nog toe. Dat wordt veel tomaten eten als ze allemaal vruchten gaan geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven