Bar Toooooo Much *167*
donderdag 17 juli 2008 om 23:34
En Mik? Ik trek het wel hoor! Heb heel veel gewerkt de afgelopen maanden, maar heb het nu wat rustiger. Ga voldende week 3 dagen naar een vriendin toe die op vakantie is in Zeeland. De meiden gaan mee.
Met JP gaat het gelukkig goed, alhoewel hij in maart toch nog een week in het ziekenhuis heeft gelegen. Hij had verstopping vna de darmen. Maar dat is goed afgelopen. De rakker gaat naar school! En hij doet het gegeven de omstandigheden best wel goed!
En fijn dat een cadeau zo veelvuldig te voorschijn komt!
Met JP gaat het gelukkig goed, alhoewel hij in maart toch nog een week in het ziekenhuis heeft gelegen. Hij had verstopping vna de darmen. Maar dat is goed afgelopen. De rakker gaat naar school! En hij doet het gegeven de omstandigheden best wel goed!
En fijn dat een cadeau zo veelvuldig te voorschijn komt!
donderdag 17 juli 2008 om 23:36
Ik en plat te bedde HA! wilde zelfs tijdens het bevallen niet blijven liggen
Misschien moet ik dit jaar gewoon de boel de boel maar laten en vertrekken. Dan maar een zooi als ik terugkom - alsof het dat toch al niet binnen no-time na thuiskomst weer is. Bovendien snapt niemand hier waarom ik het eigenlijk netjes achter wil laten. Misschien hebben ze wel gelijk?
Misschien moet ik dit jaar gewoon de boel de boel maar laten en vertrekken. Dan maar een zooi als ik terugkom - alsof het dat toch al niet binnen no-time na thuiskomst weer is. Bovendien snapt niemand hier waarom ik het eigenlijk netjes achter wil laten. Misschien hebben ze wel gelijk?
donderdag 17 juli 2008 om 23:38
quote:yette schreef op 17 juli 2008 @ 23:36:
Misschien moet ik dit jaar gewoon de boel de boel maar laten en vertrekken. Dan maar een zooi als ik terugkom - alsof het dat toch al niet binnen no-time na thuiskomst weer is. Bovendien snapt niemand hier waarom ik het eigenlijk netjes achter wil laten. Misschien hebben ze wel gelijk?Ha! Ik geloof dat iemand het LICHT gezien heeft òf haar hoofd enorm en veelvuldig heeft gestoten!
Misschien moet ik dit jaar gewoon de boel de boel maar laten en vertrekken. Dan maar een zooi als ik terugkom - alsof het dat toch al niet binnen no-time na thuiskomst weer is. Bovendien snapt niemand hier waarom ik het eigenlijk netjes achter wil laten. Misschien hebben ze wel gelijk?Ha! Ik geloof dat iemand het LICHT gezien heeft òf haar hoofd enorm en veelvuldig heeft gestoten!
donderdag 17 juli 2008 om 23:41
quote:mik25 schreef op 17 juli 2008 @ 23:37:
Wat fijn dat JP het goed doet! De anderen doen het ook nog goed?
Fijn lief dat je het nog trekt! Je weet het he? Je weet me te vinden indien nodig.
Weet ik! Heel lief van je!
* En gaat nu echt douchen. Anders kan Solomio morgen de posting van vandaag gaan herhalen! *
Wat fijn dat JP het goed doet! De anderen doen het ook nog goed?
Fijn lief dat je het nog trekt! Je weet het he? Je weet me te vinden indien nodig.
Weet ik! Heel lief van je!
* En gaat nu echt douchen. Anders kan Solomio morgen de posting van vandaag gaan herhalen! *
vrijdag 18 juli 2008 om 10:59
vrijdag 18 juli 2008 om 16:49
Koppijn was over zodra ik stopte met stuiteren We zijn voor de verandering gewoon heel vrolijk en vrijwel stressloos aan het inpakken. Jammer dat we halverwege niet verder konden door de regen, 't is dus allemaal veel later dan we hoopten, maar nog ff en we zijn weg. Zal jullie missen!
yette wijzigde dit bericht op 18-07-2008 16:50
Reden: verdwaalde letters
Reden: verdwaalde letters
% gewijzigd