Iphone kenners gezocht!
dinsdag 19 augustus 2014 om 10:53
Ik heb een vraagje!
Mijn vriend gaat vermoedelijk vreemd. Ik heb gisteren zijn tel bekeken, een iphone 4.
Bij zijn whatsapp berichten staan gewoon de reguliere appjes tot de 15e aug laatste uitgaande bericht om 16.00 naar iemand en dan komt er een bericht van 2 juni (dit is van haar) en dan gaan de reguliere apps weer normaal door op 11 aug.
Dus in het overzicht van whatsapp ziet het er zo uit:
Piet 16-8
Klaas 16-8
Linda 15-8
xxxx 2-6 12.00
Rob 11-8
Miep 10-8
Op 2 juni heeft hij haar een laatste bericht gestuurd dat heeft hij me laten zien. Maar hoe kan het nu dat ze met 2 juni tussen de berichten van augustus zit? Als je op mijn telefoon berichten verwijdert zakt het bericht naar de laatste datum. Kan je iets op de iphone waardoor je niet de berichten ziet maar dat ze er wel zijn?
Weet iemand hoe dat kan?
Mijn vriend gaat vermoedelijk vreemd. Ik heb gisteren zijn tel bekeken, een iphone 4.
Bij zijn whatsapp berichten staan gewoon de reguliere appjes tot de 15e aug laatste uitgaande bericht om 16.00 naar iemand en dan komt er een bericht van 2 juni (dit is van haar) en dan gaan de reguliere apps weer normaal door op 11 aug.
Dus in het overzicht van whatsapp ziet het er zo uit:
Piet 16-8
Klaas 16-8
Linda 15-8
xxxx 2-6 12.00
Rob 11-8
Miep 10-8
Op 2 juni heeft hij haar een laatste bericht gestuurd dat heeft hij me laten zien. Maar hoe kan het nu dat ze met 2 juni tussen de berichten van augustus zit? Als je op mijn telefoon berichten verwijdert zakt het bericht naar de laatste datum. Kan je iets op de iphone waardoor je niet de berichten ziet maar dat ze er wel zijn?
Weet iemand hoe dat kan?
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:05
Wat je ook kan doen is ff de simkaart uit de telefoon halen en in een ander toestel doen. Daarop Whatsapp installeren en backup terugzetten. Krijg je meteen de oudere berichten terug. Of je gebruikt de backup van icloud.
Tip: gebruik zoek mijn iphone door in te loggen op icloud.com, dan weet je waar hij uithangt. Moet dit natuurlijk wel aangevinkt staan bij de instellingen vd telefoon.
Tip: gebruik zoek mijn iphone door in te loggen op icloud.com, dan weet je waar hij uithangt. Moet dit natuurlijk wel aangevinkt staan bij de instellingen vd telefoon.
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:09
Sabbaticalmeds: Ja, je moet je vinger zeg maar eventjes op een specifiek berichtje houden en dan komt de optie om te verwijderen! Ik dacht dat dat bij alle telefoons of in ieder geval touchscreens zo werkte? Geen idee hoor, heb zelf al een tijdje iphone, maar dacht het wel eens gezien te hebben bij anderen.
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:29
Ja hoor. Op iPhone kan dat. Naar boven schillen en dan op wijzigen klikken. Dan kan je aantikken welke berichten (verstuurd en ontvangen) je wilt verwijderen.
Alleen 'zakt' de chat dan niet terug naar de datum waar het dan eindigt. Maar blijft bovenaan staan, met oude datum. In dit geval die van 2 juni
Alleen 'zakt' de chat dan niet terug naar de datum waar het dan eindigt. Maar blijft bovenaan staan, met oude datum. In dit geval die van 2 juni
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:33
quote:vrouwenverslinder schreef op 19 augustus 2014 @ 11:05:
Wat je ook kan doen is ff de simkaart uit de telefoon halen en in een ander toestel doen. Daarop Whatsapp installeren en backup terugzetten. Krijg je meteen de oudere berichten terug. Of je gebruikt de backup van icloud.
Voordat je dit soort dingen / acties gaat uithalen , een gesprek aangaan ?
Eigenlijk al voordat je in een andermans telefoon gaat kijken.
Je bent gaan kijken met een reden , die reden kan toch ook de aanleiding van een gesprek zijn ?
Of ben ik nu wereldvreemd.
Sterkte !
Je bent gaan kijken met een reden , die reden kan toch ook de aanleiding van een gesprek zijn ?
Sterkte !
Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:42
quote:thee_muts schreef op 19 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Sterkte !
Niet wereldvreemd, maar misschien een beetje naief. Ik vraag me dan af hoe je denkt dat zo'n gesprek zal gaan. Zoiets?
'Ga je vreemd?'
'Nee'
"O gelukkig zeg, ik dacht het even'
'Gekkie'
Of:
'Ga je vreemd?'
'Nou inderdaad zeg, goed dat je erover begint'
'Ah, ik ben dus niet gek'
'Welnee, ik doe het al hartstikke lang met een ander!'
[...]
Sterkte !
Niet wereldvreemd, maar misschien een beetje naief. Ik vraag me dan af hoe je denkt dat zo'n gesprek zal gaan. Zoiets?
'Ga je vreemd?'
'Nee'
'Gekkie'
Of:
'Ga je vreemd?'
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:47
quote:lilyofthevalley schreef op 19 augustus 2014 @ 11:42:
[...]
'Ga je vreemd?'
'Nee'
'Gekkie'
Of:
'Ga je vreemd?'
Naïef valt mee hoor , getrouwd gescheiden , bedrogen tijdens mijn huwelijk naïef nee. En ken de gesprekken uit eigen ervaring en gaan iets anders dan jouw vb.
Maar heb ook geleerd dat aannames niet werken en echt alleen een gesprek .
[...]
'Ga je vreemd?'
'Nee'
'Gekkie'
Of:
'Ga je vreemd?'
Naïef valt mee hoor , getrouwd gescheiden , bedrogen tijdens mijn huwelijk naïef nee. En ken de gesprekken uit eigen ervaring en gaan iets anders dan jouw vb.
Maar heb ook geleerd dat aannames niet werken en echt alleen een gesprek .
Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje
dinsdag 19 augustus 2014 om 14:40
Thanks iedereen die heeft gereageerd.
Dan klopt mijn vermoeden. Op de dag dat hij 3 uur verdween (even een stukje rijden) heeft hij dus alles verwijdert tot 2 juni. Dit is namelijk de datum waarop hij tegen mij zei dat ze geen contact meer hadden. Dit bewaart hij vermoedelijk als bewijs. De dom kop!
Ik ben al een paar keer een gesprek aangegaan, maar hij zegt inderdaad dat er niks aan de hand is en dat ik achterdochtig ben.
Dan klopt mijn vermoeden. Op de dag dat hij 3 uur verdween (even een stukje rijden) heeft hij dus alles verwijdert tot 2 juni. Dit is namelijk de datum waarop hij tegen mij zei dat ze geen contact meer hadden. Dit bewaart hij vermoedelijk als bewijs. De dom kop!
Ik ben al een paar keer een gesprek aangegaan, maar hij zegt inderdaad dat er niks aan de hand is en dat ik achterdochtig ben.
dinsdag 19 augustus 2014 om 15:02
Heb ook iphone en klopt. Dat van zoek mijn iphone zou ik wel doen. Kan je zo volgen waar hij uithangt. Heel vervelend voor je deze stress. Maar t kan natuulk zo zijn dat hij wat verwijdert om gezeur te voorkomen. Dus zou niet meteen conclusies nu trekken. Volg m een poosje. Ook al is dat niet netjes. Sterkte.