Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ja, hij zou eerlijk moeten zijn naar mij toe. Dat zou leuk zijn. Aan de andere kant ken ik hem en is een deel van de spanning voor hem het stiekeme eraan. Dus als ik moet wachten tot hij dit uit zichzelf verteld kan ik lang wachten.

Goed,ik ga dus morgen of overmorgen het gesprek maar eens aan. Ik zal rustig zijn, charmant en een dame.

Ik zal niet uithalen naar hem. Fysiek noch verbaal.

Ik zal helder mijn standpunten uiteenzetten. Ik zal goed luisteren naar zijn verwachtingen van deze situatie.

Ik zal NIET laatdunkend doen over haar. Ik zal hem GEEN verwijten maken. Ik zal NIET verongelijkt reageren.

Ppfff; adem in, adem uit....
quote:geheim1972 schreef op 15 juli 2008 @ 17:14:

Ppfff; adem in, adem uit....

Jee meid, ben je nu weer zwanger

Ah okee flauw, je mag slaan :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Jij durft wel he?

Als er zo'n 16.000 km tussen zit.

Ondertussen gaat het al bijna 2 pagina's over mijn ontrouwe sv.

Heeft iemand nog een leuk verhaal?

Spannende vooruitzichten?

Nieuwe lijntjes?
Ach ja, en tegen de tijd dat je deze kant eens op komt ben je dit toch al vergeten :-) Of zullen we alvast een kussengevecht plannen voor juli 2010 ?

Spannend vooruitzicht overigens, dat dan weer wel
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Volgens mij is Roland ongeveer de enige hier met een heel spannend verhaal. Kom op, Roland laat ons eens sidderen van g**lheid!
Ja Roland.

Al doe je het maar om mij op te beuren.

Share!!!
Nah.....later

't Is toch een vooruitzicht?
Zeg, Roland, je bent toch geen toestemming aan het vragen he?
quote:stewardess schreef op 15 juli 2008 @ 18:03:

Zeg, Roland, je bent toch geen toestemming aan het vragen he?Nee hoor, maar het is een vooruitzicht joh.... en wanneer kom jij met iets leuks trouwens Stew?
Ik denk niet dat er iemand op mijn verhalen zit te wachten, zijn nl oersaai. Ook niks in het vooruitzicht.Je had vorige week toch iets spannends meegemaakt? Dan schrijf ik daarna over mijn laatste date....
Geen enkel verhaal is oersaai stew....

en juist sommige verhalen op dit topic kunnen goed helpen ...

Had al geschreven dat afgelopen vrijdag ik weer een superdate had met sv.. en dat we goede afspraken hadden gemaakt.. Helaas kan hij zich er toch niet helemaal aan houden, sterker nog, hij stond gisteren spontaan bij mijn werk voor koffie. Geeft overigens ook aan dat hij meer wil zijn dan een nr2. Hij geeft aan 'totally in love' te zijn. Vleiend, zeker, maar meteen beangstigend voor mij, zeker omdat ik hem ook meer dan graag zie. Maar ik wil gewoon een sv'tje en eigenlijk niet meer dan dat... (niet helemaal waar, want ik wil een sv'tje waarmee ik lol kan hebben, gekkigheid kan uithalen etc, maar waarbij de boel hoofdzakelijk beperkt blijft tot de s)

Zit dus enorm te dubben.. doorgaan of toch maar de boel be-eindigen... Ga overmorgen op vakantie en misschien niet aardig, zit eraan te denken hem morgen te laten weten dat het misschien beter is als we hier stoppen....

moeilijk moeilijk moeilijk... en slecht voor de nachtrust... blijft malen in dat hoofd
quote:stewardess schreef op 15 juli 2008 @ 18:14:

Dan schrijf ik daarna over mijn laatste date....Uh-uh, nee Stew: jij draait je er altijd voor weg Dus hatsekidee, bloot met die billen, laat je vlieguurtjes nu maar eens zien :-)
Nog even draaien hoor, Roland... Maar Engel is jouw sv single?
@stew; nee is niet single... hij vindt zijn gezin ook belangrijk, maar wil een grotere rol in mijn leven... en dat is iets dat ik dus niet wil. levens moeten absoluut gescheiden blijven naar mijn idee. tja...
Als je het overweegt te beeindigen is dit voor jullie allebei dan het juiste moment. Afleiding door de vakantie en gedwongen radiostilte. Volgens mij vind jij jouw svtje erg benauwend en dat lijkt me ook niet alles. Misschien kun je afspreken om er na de vakantie nog eens over te praten?
Speltip 54: Een sv waarvan je benauwende gevoelens krijgt, is meestal geen lang leven beschoren. Het verdient in dat geval aanbeveling om eens een goed gesprek met hem te hebben en zo nodig -als dit niet het gewenste resultaat oplevert- afstand en daarna -scheid van hem te nemen.
Wanneer ga je ze uitgeven Q, ik weet nog wel een goeie uitgeverij.
kan er alvast een voorpublicatie rondgemaild worden?
quote:Q-Q schreef op 15 juli 2008 @ 20:24:

Speltip 54: Een sv waarvan je benauwende gevoelens krijgt, is meestal geen lang leven beschoren..

Probleem is dat ik hele andere gevoelens heb dan benauwde..

Maar serieus... denk dat je er na 11 mnd niet aan ontkomt dat je enige betrokkenheid bij elkaar hebt. Misschien maar eens na de vakantie een goed gesprek en eerst even afkoelen.

Ja en ook ik sta open voor de voorpublicatie...
Overigens vind ik het een aardige vraag.

Kan/mag jouw sv een ander ernaast hebben?

Voor mijzelf geldt dat daarover afspraken zijn.

We hebben beiden die vrijheid, maar vertellen het elkaar wel.

Ik heb alleen zelf gemerkt dat ik het niet aanga om er nog iets naast te beginnen. De mogelijkheid was er, maar ik heb die afgewezen.

Ik heb dat mijn sv/vriendin ook verteld en die reageerde eigenlijk zeer opgelucht.

Ze wil mij liever niet delen gaf ze aan.

Ik, op mijn beurt, heb er geen problemen mee als het zou gebeuren. Vorige zomer is het ook een keer gebeurd. Mijn s//vriendin was op vakantie iemand tegen gekomen en had daar nog een paar keer mee afgesproken.

Het is op niets uitgelopen verder.

Mijn sv/vriendin is single.

Hoe denken jullie hierover??
Als jezelf getrouwd bent en je hebt een single SV, lijkt me niet dat je die dan kunt verbieden zelf open te staan voor een mogelijke relatie; of zelfs maar problemen mee hebben, dat zou egoistisch zijn of zelfs wat onvolwassen. Maar het is wel prettig als je daar afspraken over maakt en er vooraf eventuele mededelingen over doet.
Ik kies liever voor een gebonden sv. Geen nr1 verwachtingen en duidelijke afspraken over gevoelens. Mochten die te ver gaan dan wordt er een punt achter gezet en anders iig een tijdje afstand genomen van elkaar. Omdat ik toch een soort van verliefd ben zou ik er geen 2e of 3e sv op na kunnen houden. Ik zou het ook niet kunnen handelen als mijn sv dat zou doen, ik wil dan toch een soort van exclusief zijn en hem niet met een derde delen. Mocht hij dat wel willen dan is dat voor mij ook een reden om de 'relatie' te beeindigen.Ik vind wel dat je daar eerlijk in moet kunnen zijn.
Ja, als je SV single is moet je er altijd rekening mee houden dat er iemand anders tussen komt. Het lijkt me ook logisch wanneer je SV verliefd wordt op iemand, je SV-relatie (al dan niet tijdelijk) stopt... Anders ontneem je je SV toch de kans om iets op te bouwen met een nieuwe partner. En het lijkt me ook vrij normaal, dat als je als single een potentiële partner tegenkomt, je in eerste instantie toch daar helemaal voor gaat en niet ook nog eens seks hebt met een SV...
Ben het helemaal met je eens Stew!
Ben trouwens wel benieuwd naar hoe het met Geheim gaat, hopelijk horen we vandaag nog iets over hoe het nu daar precies zit.

Enne Stew, ik las iets over jou en Clooney? Kom nou 's over die loopbrug joh :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven