Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 juli 2014 @ 12:31:

Ja, die streep.

Wel in deze mode topic maar niet in pijler digi die bovenaan staat. (Ach, die had geen update?)Zie het modtopic
Je bent zelf een theepot
Heel irritant dat er geen standaard reactiescherm meer bovenaan staat, je moet nu eerst op nieuwe reactie klikken en dan opent een aparte pagina. Dat kost extra tijd en een extra handeling, niet gebruikersvriendelijk
quote:Istar_ schreef op 11 juli 2014 @ 22:43:

[...]

Ik lees mijn berichten omgekeerd en zou dan dus steeds weer terug naar beneden moeten scrollen.Dit dus, vroeger was er onderaan (of als je de laatste reacties als eerste leest: bovenaan) een reactiescherm. Deze is foetsie
Schiet mij maar lek, soms is het reactiescherm er wel, maar als je er dan in wilt tiepen dan floep, verdwijnt ie.
ook heel irritant: de pagina verspringt. Als ik op een topic lees en doorscroll naar reactie X, dan begin ik te lezen en springt het scherm automatisch naar een andere reactie. dus wie zit er steeds aan de knopjes???
En de streepjes zijn er weer, dan weer wel, dan weer niet.

Kunnen ze niet van de knopjes afblijven daarachter?
Het forum is soms super traag. Maar dat zal komen doordat men er mee bezig is?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 11:52:

ook heel irritant: de pagina verspringt. Als ik op een topic lees en doorscroll naar reactie X, dan begin ik te lezen en springt het scherm automatisch naar een andere reactie. dus wie zit er steeds aan de knopjes???

Klinkt heel vervelend en irritant. Forum je dan mobiel, tablet, laptop of pc? Welke browser gebruik je en heb je al de cookies verwijderd?

met vriendelijke groet,

Junior
De streepjes wordt aan gewerkt en het reactiescherm komt niet terug. Daarvoor in de plaats is de knop nieuwe reactie.

met vriendelijke groet,

Junior
Inderdaad, dan is alles wel onderstreept en dan weer niet. Als het door die reclame komt dan lijkt me de oplossing om deze weg te halen. Reclame oke, maar als deze de hele forum software ontregelt moet je hem verwijderen.
Cookies verwijderd

Firefox

Gewoon desktopversie via Ipad
quote:JuniorModeratorViva schreef op dinsdag 29 juli 2014 11:56 De streepjes wordt aan gewerkt en het reactiescherm komt niet terug. Daarvoor in de plaats is de knop nieuwe reactie.

met vriendelijke groet,

Junior Dit is dus megairritant. Forummers moeten dan twee handelingen extra doen
Wat hebben jullie toch een ongelofelijk belabberd IT team. Is het echt zo moeilijk om die reclame aan te passen of eruit te tiefen die overduidelijk zorgt voor die streepjes? Of is het commerciële belang weer eens groter en moeten we een contract uit zitten? Zeg dat dan gewoon?
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 17:32:

[...]

Dit is dus megairritant. Forummers moeten dan twee handelingen extra doenBovendien zit er geen verschil tussen het roze woord reageer die er altijd al stond en die hetzelfde doet als de knop reageer die recent is toegevoegd.
quote:misschicken schreef op 29 juli 2014 @ 18:48:

Wat hebben jullie toch een ongelofelijk belabberd IT team. Is het echt zo moeilijk om die reclame aan te passen of eruit te tiefen die overduidelijk zorgt voor die streepjes? Of is het commerciële belang weer eens groter en moeten we een contract uit zitten? Zeg dat dan gewoon?En ondertussen is het donderdag en is het streepjesprobleem nog steeds niet opgelost. En dat wil een multimediaal bedrijf zijn....
Ik snap ook niet echt waarom dit zo lang moet duren. Heel vervelend die onderstreepte tekst.
quote:misschicken schreef op 29 juli 2014 @ 18:48:

Wat hebben jullie toch een ongelofelijk belabberd IT team. Is het echt zo moeilijk om die reclame aan te passen of eruit te tiefen die overduidelijk zorgt voor die streepjes? Of is het commerciële belang weer eens groter en moeten we een contract uit zitten? Zeg dat dan gewoon?Precies. Eén druk op de knop en het zou opgelost kunnen zijn. Misschien is de stagiaire die van toeten noch blazen weet de TD op vakantie?
En nog steeds streepjes.

Wellicht is een betaalde IT'er op deze site zetten wel een stuk rendabeler dan iedere keer weer deze stagiaires. Best knullig dit weer.
Halloooohoooooo

Iemand aanwezig? Die antwoord geeft ofzo? Doe es gek?
Beste Misschicken,

Het probleem is doorgegeven aan de betreffende afdeling zoals al eerder is aangegeven.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 01 augustus 2014 @ 09:30:

Beste Misschicken,

Het probleem is doorgegeven aan de betreffende afdeling zoals al eerder is aangegeven.

met vriendelijke groet,

JuniorJa dat was bekend hoor, hoe lang geleden ook al weer?
quote:misschicken schreef op 01 augustus 2014 @ 09:32:

[...]

Ja dat was bekend hoor, hoe lang geleden ook al weer?

Ik kan er weinig meer over zeggen, maar niet reageren is ook niet aardig toch?

Ik geef alleen aan dat je gehoord wordt, niet dat ik de oplossing heb.

met vriendelijke groet,

Junior
Het probleem van de onderstreepte tekst moet nu opgelost zijn. Wanneer iemand nog strepen tegenkomt, graag hier melden

met vriendelijke groet,

Junior
Fijn dat het is opgelost!
Het viel me gisteren inderdaad al op dat de advertentie is aangepast en dat de onderstreping ook wegbleef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven