18jarige dochter
vrijdag 22 augustus 2014 om 12:47

vrijdag 22 augustus 2014 om 12:51
Leuk, van je moeder een parfumerie-bon krijgen voor je 18e verjaardag.
Poeh moeilijk moeilijk hoor, een cadeau voor je eigen dochter verzinnen. Eens even heel hard denken... een sieraad (armband, oorbellen, ketting, ring). Een bijdrage aan iets dat ze graag wil (rijbewijs?). Wat is het budget, waar houdt ze van?
Poeh moeilijk moeilijk hoor, een cadeau voor je eigen dochter verzinnen. Eens even heel hard denken... een sieraad (armband, oorbellen, ketting, ring). Een bijdrage aan iets dat ze graag wil (rijbewijs?). Wat is het budget, waar houdt ze van?

vrijdag 22 augustus 2014 om 12:55

vrijdag 22 augustus 2014 om 13:28
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:28
quote:depster schreef op 22 augustus 2014 @ 13:18:
Een reis naar Parijs of Londen? Totaal overdreven, vind ik persoonlijk dan. Kosten zijn te duur voor een 18de verjaardag.
Vraag gewoon wat ze hebben wilt.Overdreven? Als zoiets tzt in ons budget past zou ik zoiets prachtig vinden om met mijn dochters te doen.
Een reis naar Parijs of Londen? Totaal overdreven, vind ik persoonlijk dan. Kosten zijn te duur voor een 18de verjaardag.
Vraag gewoon wat ze hebben wilt.Overdreven? Als zoiets tzt in ons budget past zou ik zoiets prachtig vinden om met mijn dochters te doen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:30
quote:depster schreef op 22 augustus 2014 @ 13:18:
Vraag gewoon wat ze hebben wilt.Nu bij AH, 3 dagen Parijs voor 99,-. Hoezo te duur?
Vraag gewoon wat ze hebben wilt.Nu bij AH, 3 dagen Parijs voor 99,-. Hoezo te duur?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:33