18jarige dochter

22-08-2014 12:47 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, binnekort wordt,mijn dochter 18 jaar, maar ik weet niet wat te kopen voor haar.

Ze is echt zo een typisch meisje..lijkt heel simpel, gewoon bon van ici paris xl kopen, maar als ik dat heb ik vorig jaar al gedaan, en 2 keer het zelfde kado nee..

Kunnen jullie mij helpen?
Ik heb voor mijn 18de verjaardag een mooi sieraad gekregen, een mooi maar simpele ketting welke ik jaren heb gedragen.

Maar als ik voor mijn eigen dochter iets zou moeten kopen voor haar 18de verjaardag zou ik het ook niet weten
Je bent zelf een theepot
quote:Ik gok bij een rijschool en zoals een aantal en ik al aangeven is 2/3/4 K echt geen raar bedrag.Niemand in mijn omgeving heeft zoveel geld er voor betaald. Ik woon in een dorpje, misschien heeft dat er iets mee te maken. maar ik ken niemand die 3k voor zijn rijbewijs heeft betaald hoor
"If by my life or death I can protect you, I will."
Ik zie nu pas hoe oud dit topic is.. hoop dat dochterlief inmiddels al wel een cadeau heeft gehad
Ik hoop dat wij voor rijlessen kunnen gaan, volgend jaar alweer.

En waarom zou een weekendje weg te duur zijn? Als,je het kan betalen, is het toch een geweldig cadeau. Ik zou zoiets al graag gewoon een keer doen, dus voor een verjaardag zou dat ook moeten kunnen dan. Mits je er het geld voor hebt, natuurlijk. Anders is een sierraad oid ook te duur.
Later is nu
Toen ik 18 werd, kreeg ik van mijn moeder een witgouden ring met diamantjes en saffiertjes. Een heel bijzonder cadeau omdat ze weinig geld had en de hele middag had besteed aan het zoeken naar het cadeau. Ik draag de ring altijd en als mijn dochter zelf 18 wordt, wil ik haar ook zo'n cadeau geven.
Ik heb het er met mijn dochter van 17 over gehad: shoppen of sierraden zou ze echt niets vinden. Weekendje weg wel, of welnessdagje, maar wel ja,,er als,het alleen met mij of haar vader zou zijn.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven