Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!

klik hier voor het oude topic.

Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
De verbouwing
Afgelopen week heb ik Guardians of the Galaxy gezien. De film is een aanrader als je de andere marvelfilms ook leuk vond. De film was komisch met hier en daar een beetje sentiment en genoeg actie en mooie special effects. Groot (de boom) en Rocket (de wasbeer) zijn mooi gemaakt met de computer. En er komt een deel 2
.
Boyhood

Ik vond hem lang duren, vol met clichés zitten en er gebeurde eigenlijk niets. Vond het wel leuk om te zien hoe iedereen ouder werd, maar daar heb ik geen 3 uur voor nodig
Le dernier vol (The Last Flight)

Mooi, rustige Franse film. Met Marion Cotillard en Guillaume Canet.

Normaal gesproken hou ik niet van Franse films maar het was Scampman zijn beurt om een film te kiezen, voor film-avond

Het viel niet tegen.
Blue Ruin, aparte film wel. Zag een omschrijving '' a quiet film with a loud impact'' (of iets dergelijks) en dat klopt wel.

Moest er vannacht in elk geval wel over nadenken.
quote:dolfje schreef op 23 augustus 2014 @ 14:58:

Blue Ruin, aparte film wel. Zag een omschrijving '' a quiet film with a loud impact'' (of iets dergelijks) en dat klopt wel.

Moest er vannacht in elk geval wel over nadenken.

Heftige film he ! Heb hem een tijdje terug in de bioscoop gezien en was erg onder de indruk.

.
.
Lucy 100% niets voor mij.
.
Net terug uit de bioscoop. Magic in the Moonlight gezien, de nieuwste van Woody Allen. Weer een klassieke Allen-film met fijne zwarte humor en jazzy soundtrack. Ik vond hem erg leuk. En wat blijft Colin Firth toch een fijne acteur.
Smell the flowers while you can....
Impala ik ben nog steeds onder de indruk.

Nu kijken we The other woman maar jee zeg wat is dat slecht..
De verbouwing.

Tja, een leuk en voorspelbaar niemendalletje voor een regenachtige zondagmiddag. Kijkt makkelijk weg.

Ik snap niet dat Tjitske in het echt haar echtgenoot heeft verlaten voor Peter Blok. Hij mag in zijn handen klappen, ik vind haar veel te leuk voor hem.
Lord of the rings, fellowship of the ring.

Blijft een mooie film vind ik.
quote:-anna- schreef op 24 augustus 2014 @ 17:17:

De verbouwing.

Tja, een leuk en voorspelbaar niemendalletje voor een regenachtige zondagmiddag. Kijkt makkelijk weg.

Ik snap niet dat Tjitske in het echt haar echtgenoot heeft verlaten voor Peter Blok. Hij mag in zijn handen klappen, ik vind haar veel te leuk voor hem.Heb de film ook gezien. Ik vind die Tjitske altijd zo droevig kijken.
Guardians of the Galaxy. Feelgood, grappig en actiefilm, heel fijn.
quote:@vuurvlieg schreef op 23 augustus 2014 @ 23:03:

Net terug uit de bioscoop. Magic in the Moonlight gezien, de nieuwste van Woody Allen. Weer een klassieke Allen-film met fijne zwarte humor en jazzy soundtrack. Ik vond hem erg leuk. En wat blijft Colin Firth toch een fijne acteur. Hier idem, al heb ik een hekel aan die Colin Firth...wel hele mooie film!!
quote:saryma schreef op 17 augustus 2014 @ 10:05:

The purge geweldig!Een paar weken geleden heb ik (ook) The Purge: Anarchy gezien. Ik vond hem ook geweldig.
Boyhood. In tegenstelling tot sommige anderen hier heb ik me geen moment verveeld. Wat een prachtige, bijzondere, intieme film.
.
Eeeeindelijk Wolf of Wall Street gezien. Vond het ene leuke film maar niet zoooooooo geweldig als sommigen zeiden.
Enjoy!
Vandeweek Dawn of the Planet of the Apes in de bioscoop gezien. Ach, het is meer van hetzelfde, maar niet slecht. Deze kwam wel meer in de buurt van het origineel (met Charlton Heston) dan de vorige.
Smell the flowers while you can....
How to train your dragon 2

Scampman is aan het oefenen (agorafobie) en dit was de eerste keer voor hem, naar de bios. Dus we besloten een middag film te gaan kijken.

En ik vind animaties gewoon erg leuk
Magic in the Moonlight, de nieuwste film van Woody Allen. Verrassend fijne film, leuk thema, slimme dialogen, fijne setting en achtergrond.
Map to the stars, met een van mijn favoriete actrices: Julianne Moore. Zij speelt een uitgerangeerde actrice in LA en daarnaast loopt er nog een verhaal doorheen. Goede, beetje weirde film. Deed me denken aan American Beauty, beetje zelfde stijl. Heb er echt van genoten.
Brothers Grimm

Na 10 minuten afgezet. Wat een stomme film. Was grappig bedoelt denk ik maar ik vond het alles behalve lollig.

Reign of Fire

Goede film, kan er verder weinig over zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven