Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:38
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:39
quote:Doreia schreef op 26 augustus 2014 @ 21:24:
Maar ze kan toch nog wel lezen he? Alleen niet reageren? De site is toch nog wel bereikbaar bij een ban? Of ook niet? Als ze wel kan lezen, dan zal ze nu op haar kop staan en de haren uittrekken denk....
Ik vraag me af of jullie hier gewoon op uit zijn? Ok, dat ze de naam genoemd heeft is inderdaad verkeerd. Maar verder heeft ze gewoon een eigen mening en die is anders dan die van jullie. Waarom moeten jullie haar zo afbranden? Ik heb niet alles gelezen natuurlijk maar wel zie ik dat jullie steeds met z'n alle tegen haar zijn. Waarom vraag ik me af. Ieder mag toch lekker z'n eigen ding typen.
En dan nog het berichtje met de moderator. Heel vreemd dat daar verder niet op gereageerd wordt.
Maar ze kan toch nog wel lezen he? Alleen niet reageren? De site is toch nog wel bereikbaar bij een ban? Of ook niet? Als ze wel kan lezen, dan zal ze nu op haar kop staan en de haren uittrekken denk....
Ik vraag me af of jullie hier gewoon op uit zijn? Ok, dat ze de naam genoemd heeft is inderdaad verkeerd. Maar verder heeft ze gewoon een eigen mening en die is anders dan die van jullie. Waarom moeten jullie haar zo afbranden? Ik heb niet alles gelezen natuurlijk maar wel zie ik dat jullie steeds met z'n alle tegen haar zijn. Waarom vraag ik me af. Ieder mag toch lekker z'n eigen ding typen.
En dan nog het berichtje met de moderator. Heel vreemd dat daar verder niet op gereageerd wordt.
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:40
Dat lukt me de laatste tijd steeds beter Suus en Zoveel.
Ik vraag me alleen nog steeds af wat er de lol van is als zoveel forummers een hekel aan je hebben.
Ik begrijp dat niet.
Er zullen best forummers zijn die mij ook niet kunnen uitstaan.
Maar als ik dat van zoveel mensen zou lezen zou ik dat echt erg vinden.
Ik vraag me alleen nog steeds af wat er de lol van is als zoveel forummers een hekel aan je hebben.
Ik begrijp dat niet.
Er zullen best forummers zijn die mij ook niet kunnen uitstaan.
Maar als ik dat van zoveel mensen zou lezen zou ik dat echt erg vinden.
Huts!
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:42
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 21:38:
Ik staf nooit. Als iets me echt te ver gaat (wat niet vaak gebeurt) meld ik het wel in het mod-topic, met open vizier en zo.
Oh, niet liegen, gisteren heb ik een bericht gestaft waarin een quote van mij stond die ik graag aangepast wilde hebben ivm praaivussie. Maar dat was geen klikken.Als ik staf, maak ik dat altijd bekend. Ik ga nooit achter iemand's rug om.
Ik staf nooit. Als iets me echt te ver gaat (wat niet vaak gebeurt) meld ik het wel in het mod-topic, met open vizier en zo.
Oh, niet liegen, gisteren heb ik een bericht gestaft waarin een quote van mij stond die ik graag aangepast wilde hebben ivm praaivussie. Maar dat was geen klikken.Als ik staf, maak ik dat altijd bekend. Ik ga nooit achter iemand's rug om.
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:43
quote:fbjewel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:39:
[...]
Een mening geven die afwijkend is, kan prima hier. Continue posten tegen de draad in, op een toon waarmee je wat probeert uit te lokken, dat is heel wat anders dan een afwijkende mening delen. Snap je dat verschil?
Geen idee waar jij het over hebt?!
[...]
Een mening geven die afwijkend is, kan prima hier. Continue posten tegen de draad in, op een toon waarmee je wat probeert uit te lokken, dat is heel wat anders dan een afwijkende mening delen. Snap je dat verschil?
Geen idee waar jij het over hebt?!
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:47
fbjewel, ik zal de laatste zijn die iemand zal afbranden. Zij post echter meningen en reacties in soms gevoelige topics met een air alsof zij alles weet. En hangt vervolgens de vermoorde onschuld uit als men haar erop wijst dat wat zij schrijft kant noch wal raakt. Ik heb haar daar al ettelijke malen op gewezen, lees het eerste deel van dit topic maar eens door, ergens in het begin dacht ik. En lees wat voor reactie ik er op kreeg. Dus ja, ik ben voor nu even 24 uur blij dat zij geen topics kan overnemen met haar negatieve posts.
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:48
quote:NummerZoveel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:34:
[...]
Dat doe ik dus ook niet. Ja, nu even. omdat er naar gevraagd wordt. Maar ik negeer en staf in plaats van te reageren.
Tja, ik denk dat echt compleet negeren werkt, alle negatieve aandacht is ook aandacht, elke post is olie op het vuur.
Zonder aandacht houdt het gillen en schreeuwen snel op
Gewoon geen aandacht, je niet laten opfokken.
[...]
Dat doe ik dus ook niet. Ja, nu even. omdat er naar gevraagd wordt. Maar ik negeer en staf in plaats van te reageren.
Tja, ik denk dat echt compleet negeren werkt, alle negatieve aandacht is ook aandacht, elke post is olie op het vuur.
Zonder aandacht houdt het gillen en schreeuwen snel op
Gewoon geen aandacht, je niet laten opfokken.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:49
quote:Doreia schreef op 26 augustus 2014 @ 21:47:
Dus ja, ik ben voor nu even 24 uur blij dat zij geen topics kan overnemen met haar negatieve posts.Vooralsnog lukt het aardig.
Dus ja, ik ben voor nu even 24 uur blij dat zij geen topics kan overnemen met haar negatieve posts.Vooralsnog lukt het aardig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:50
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:55
nummerzoveel, tuurlijk snap ik het verschil. Maar ik moet zeggen dat ik dat niet (altijd) lees. Tuurlijk ga je wat feller reageren als iedereen tegen je is. Dan wil je namelijk je standpunt verdedigen. Of het uitlokken is weet ik niet, daar ga ik verder ook niet over oordelen. Ik lees hier al jaren mee en dit gebeurd niet alleen bij haar.
Laat over de mod maar zitten want het heeft toch geen zin om daarover in discussie te gaan hier.
Laat over de mod maar zitten want het heeft toch geen zin om daarover in discussie te gaan hier.