Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Rochel ben je een jongetje of een meisje?
omdat er hier niks meer uit kan?
ik ben een meisje
Tabel, zei iemand tabel? Waar??
Weet je wie ik echt mis? Jaap. Even zonder nou een hele discussie op te willen starten met al die mensen die hem niet missen: weet iemand waar hij gebleven is? Heeft hij een permaban?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 22:22:

omdat er hier niks meer uit kan?

Nee,dat kan voor beide hé

Vroeg het me gewoon af.
ow leuk, dus ik zou voor jongetje kunnen doorgaan?

en sorry, jaap ken ik niet
quote:Bieb2.0 schreef op 26 augustus 2014 @ 22:14:

[...]

En de voorbehoedsmiddelen weglaten natuurlijk Gods water over Gods akker laten stromen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 21:50:

Je hebt helemaal gelijk Suus, en ik doe mijn stinkende best. Echt. Maar soms kan ik echt niet op mijn handen blijven zitten. Ruggengraatloze zwabber die ik er ben .

De echte hij-die-niet-genoemd-zal-worden had alleen een hoofd na de heropstanding. Kind, je kunt er niets aan doen

Probéér het. Dat is goed genoeg hè?

Ik heb zelf lol in het negeren, zelfs als ik word aangesproken.

Daar heppik geen negeerknop voor nodig, die knop zou me zelfs veel lol ontnemen.

Of zoals Meds me dit weekend schreef 'zei oma'.

Mijn triggers liggen ergens anders blijkbaar
Je bent zelf een theepot
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:52:

ik wil wel in het streefjes tabel

heb onlangs een broek gekocht in maat 27, maar die krijg ik niet dicht met mn 29Dunnere wol met het punniken gebruiken
Je bent zelf een theepot
Oh nee, die negeerknop gebruik ik ook al lang niet meer. Heeft totaal geen zin, want ik klik die verborgen berichten toch weer open omdat ik moet en zal weten wat die emmer nou weer geschreven heeft .

Als mensen écht vervelende opmerkingen tegen me maken hier, die me zouden kunnen kwetsen als het een bekende was die het tegen me zei, kan ik trouwens wel heel erg goed op mijn handen blijven zitten. Mijn negeerprobleem manifesteert zich eigenlijk alleen in gevallen als L., die op zich een beetje irritant zijn maar ergens ook wel grappig. In mij woedt dan een strijd tussen de behoefte om irritatie te voorkomen en de rel-wellust zeg maar .
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 22:05:

ik vond dat vroeger altijd prachtig, dat lezen wat anderen schreven als ik weer eens gebanned was

hoe slechter, hoe beter.Mag jij naast Yasmijn aan de top,staan bij de kolom ' aantal keren geband'?
Je bent zelf een theepot
quote:hanke321 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 22:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bieb2.0 in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Bieb2.0 schreef op 26 augustus 2014 @ 22:14</a>:</b>

[...]

En de voorbehoedsmiddelen weglaten natuurlijk </div></blockquote>Gods water over Gods akker laten stromen. Wel met ovulatietesten liefst. Anders weet je niet wanneer je het water moet laten stromen. En dat is zonde van al dat klussen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 21:44:

[..Waarom kan trouwens zij-zonder-naam zich niet via het CM-topic laten anonimiseren (zie dat topic) maar moet dat via mail?.]

Ja, dat viel mij ook al op

zonder-naam = die-niet-genoemd-mag-worden

Zij=duidelijk een lady

En dan in deze combinatie..

ikmoetminderchampignonseten
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh ja, die innerlijke strijd tussen verstandig negeren en rel-wellust. Die ken ik ook erg goed.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Bieb2.0 schreef op 26 augustus 2014 @ 22:14:

[...]

En de voorbehoedsmiddelen weglaten natuurlijk

En zonder zingen de kerk uit

Dat las ik vandaag per ongeluk

T^ring, ik hoef niet alle details van onnozele lamme schapen te weten
Je bent zelf een theepot
Ben even op vakantie geweest... Heeft ons zorgenkindje Funky nou haar accounts geanonimiseerd? Heb ik iets gemist? Of is ze alweer opgedoken onder een nieuwe nick?
quote:Rasa schreef op 26 augustus 2014 @ 22:52:

Ben even op vakantie geweest... Heeft ons zorgenkindje Funky nou haar account geanonimiseerd? Heb ik iets gemist? Of is ze alweer opgedoken onder een andere nick?

Voorzichtig zijn. Hier zijn vandaag al twee mensen voor geband.

Geen nieuwe nick samen met oude nick noemen iig!
Life is short. Eat dessert first.
Ah, ik heb dus inderdaad iets gemist! Spannend, ik heb nog nooit een ban gehad...
quote:honeymoonquiz schreef op 26 augustus 2014 @ 22:45:

[...]

Wel met ovulatietesten liefst. Anders weet je niet wanneer je het water moet laten stromen. En dat is zonde van al dat klussen.Van de week een programma gezien waarbij hubbie elke dag aan de bak moest. Na een maand.... toch maar ff pauze.
quote:Rasa schreef op 26 augustus 2014 @ 22:55:

Ah, ik heb dus inderdaad iets gemist! Spannend, ik heb nog nooit een ban gehad...

Solliciteren kun je leren...

(blijf maar lekker hoor)
Erg genoeg lees ik steeds 'evolutietesten'.
Ik heb ooit een ban gehad, tijdens één of andere gate geloof ik.

Mag ik hier ook topics nomineren? In het kader van domme vragen: mijn hortensia's worden bruin...
quote:Rasa schreef op 26 augustus 2014 @ 22:55:

Ah, ik heb dus inderdaad iets gemist! Spannend, ik heb nog nooit een ban gehad...Ik wil je wel even staffen hoor. Gij geeft maar een gil .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven