Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Annapalona schreef op 26 augustus 2014 @ 23:45:

[...]

Welke van de 2? Het zijn al 3 nicks hè? Zullen we een wedstrijdje doen wie nummer 4 het eerste gespot heeft?
quote:Rasa schreef op 26 augustus 2014 @ 23:48:

[...]

Het zijn al 3 nicks hè? Zullen we een wedstrijdje doen wie nummer 4 het eerste gespot heeft?Ik zeg maak een tabel, kunnen we inzetten op persoon en hoe snel?
quote:Annapalona schreef op 26 augustus 2014 @ 23:50:

[...]

Ik zeg maak een tabel, kunnen we inzetten op persoon en hoe snel?

Nah, iets teveel aandacht voor Miss Aandacht...

Ik ga pitten!
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 23:14:

[...]

Oh, maar als iemand meteen duidelijk maakt dat ze even haar ei kwijt wil of ervaringen wil lezen heb ik daar ook alle begrip voor. Mijn allergie zit hem vooral in de dames die al meteen schrijven dat ze niet durven te testen of dat ze geen geld hebben voor een test of zo. Die verwachten dus een forumdiagnose, ja doei.Nee nee, die wil ze juist houden!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 23:18:

In het blauw vind ik ze wel leuk, hortensia's. Ik heb trouwens net gelezen dat de kleur afhankelijk is van de zuurgraad van de bodem, hoe zuurder hoe blauwer. Dus ik verwacht hier op het forum een grote voorkeur voor blauwe hortensia's.

De thee over mn toetsenbord Lady-V, en bedánkt!
Oh en trouwens, mijn hortensia voor aan de deur - jaja ik ben dr ook zo een - veranderde van wit naar roze. Geen blauw te vinden
Jaaaaaaahhhhhh, de herfst is nu officieel ingeluid met Het Jaarlijkse Pepernotentopic!

quote:Lady-Voldemort schreef op woensdag 27 augustus 2014 09:23 Jaaaaaaahhhhhh, de herfst is nu officieel ingeluid met Het Jaarlijkse Pepernotentopic!Vanaf volgende week weer 23 graden!! Whoehoeee beste nieuws in weken!!
Lekker, buiten pepernoten knabbelen
Aha, vandaar dat de gereformeerde zure tokkies van hiernaast een blauwe hortensia hebben. Die van mij zijn roze/paars. Van origine, want nu zijn ze ook bruin. Maar die van de zure tokkies niet
Mijn hortensia's doen dit jaar helemaal niets . Hoe kan dat?
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 09:23:

Jaaaaaaahhhhhh, de herfst is nu officieel ingeluid met Het Jaarlijkse Pepernotentopic!

Wat een onzin, we krijgen volgende week weer zomer!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2301 ... den__.html
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 23:18:

In het blauw vind ik ze wel leuk, hortensia's. Ik heb trouwens net gelezen dat de kleur afhankelijk is van de zuurgraad van de bodem, hoe zuurder hoe blauwer. Dus ik verwacht hier op het forum een grote voorkeur voor blauwe hortensia's.Vraag me af, wat het over mij zegt, dat ik met een plaatje van roze exemplaren kom...
Bij mij alleen maar hortensia's in onschuldig wit
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:manmar schreef op 26 augustus 2014 @ 20:53:

[...]

Ik vind jou toch wel met stip de leukste naam hebben.

(Nu duik ik weer in de meeleesmodus, have fun ladies)Dankjewel
De TO van het topic over een leeg mailtje van ex heeft óf een verstandelijke beperking, óf nog niet de leeftijd om hier te posten, óf wortels in Noorwegen.
Capibara,

Die gedachte had ik ook.
Dat vraag ik net aan TO inderdaad... snap niks van dat verhaal.

Heb ik de laatste tijd wel vaker dat ik de vage OP's niet snap
Ik stel voor dat we de geuzennaam "Blauwe HortensiaBrigade" aannemen. En dat we dan allemaal een blauwe hortensia dragen als we onze zure wijven dingen buiten de deur gaan doen, dan zijn we ook naar elkaar toe makkelijk herkenbaar. Schept een band!
Ik snap werkelijk niets van die OP, maar geen zin om er energie aan te besteden.
Ik ga vanavond pepernoten bakken denk ik. Zin in nu.
Oeh, pepernoten. Lekker!

Heb je een recept voor echte pepernoten (géén kruidnootjes)?
quote:Capibara_ schreef op 27 augustus 2014 @ 15:29:

De TO van het topic over een leeg mailtje van ex heeft óf een verstandelijke beperking, óf nog niet de leeftijd om hier te posten, óf wortels in Noorwegen.Dit dus, ofwel is ze heel jong, ofwel heeft ze een beperking. Denk niet dat het een troll is.
Life is short. Eat dessert first.
Het is minnaressendag vandaag volgens mij.
quote:Capibara_ schreef op 27 augustus 2014 @ 15:41:

Oeh, pepernoten. Lekker!

Heb je een recept voor echte pepernoten (géén kruidnootjes)?Sorry nee, die ik maak zijn idd kruidnootjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven