Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met jullie eens over Rene,het leek eerst een toffe kerel maar hij wordt hoe langer hoe vervelender.
quote:denachtzuster schreef op 17 augustus 2014 @ 20:39:

[...]

Ik niet. Hij heeft een randje.Ik herhaal mezelf even wbt René.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Dat gedroom van Ruud, das toch ook gewoon nep ? Ik geloof niks meer van dat joch.
quote:Tomatensoep schreef op 27 augustus 2014 @ 19:56:

Is het nou uit tussen ruud en billy?Dat wisselt per uur geloof ik. Heb aflevering van gister gekeken, wat maakt Billy toch op een oneerlijke manier ruzie. Doodvermoeiend zo'n partner.
Het is nog steeds aan, maar ze hebben een klein beetje afstand genomen, Billy dan.

Ze is bang dat hij eruit gestemd gaat worden omdat hij 2 maanden geen flikker heeft uitgevoerd.

Voor de rest is Isa een beetje de pispaal aan het worden.

Ik weet niet of wij als tv kijker wat missen hierin maar voor mijn gevoel is Isa redelijk normaal.
quote:Lisbeth__Salander schreef op 28 augustus 2014 @ 09:37:

Dat gedroom van Ruud, das toch ook gewoon nep ? Ik geloof niks meer van dat joch.Natuurlijk is dat nep. Hoort bij de act.
Isa is al heel lang de pispaal.

En wat iemand over Rienk zei daar klopt wel echt; hij is net een 16-jarige in zijn verkering. Wat zou ik er ook de kriebels van krijgen als iemand élk moment van de dag samen wil zijn... Ik heb samengewoond maar ook toen vond ik het heerlijk om een avondje met vriendinnen iets te doen of een dagje alleen thuis te zijn. Lijkt me ook best gezond.
Volgens mij is dat dromen van Ruud ook nep, ik geloof gewoon helemaal niks van die jongen. Het is een groot kind,kan niet tegen zijn verlies,kan niet tegen kritiek en echt die flauwe grappen zijn gewoon echt niet leuk. En verder vind ik hem er altijd smerig uitzien.

Van mij mag weg Ruud,Rienk,Rene .
quote:dolfje schreef op 28 augustus 2014 @ 16:24:

Volgens mij is dat dromen van Ruud ook nep, ik geloof gewoon helemaal niks van die jongen. Het is een groot kind,kan niet tegen zijn verlies,kan niet tegen kritiek en echt die flauwe grappen zijn gewoon echt niet leuk. En verder vind ik hem er altijd smerig uitzien.

Van mij mag weg Ruud,Rienk,Rene .De drie R ' s, maar eens met jou , opRotten die losers.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Lisbeth__Salander schreef op donderdag 28 augustus 2014 09:37 Dat gedroom van Ruud, das toch ook gewoon nep ? Ik geloof niks meer van dat joch.+1
Dit is voor het eerst in wéken dat ik ruud andere kleding aan zie hebben gadverdegadverdamme. Wat zal hij stinken.

Maar die Billy, die moet echt aan haar issues werken. Haar manier van communiceren zou ik ook doodmoe van worden. Ik herken het wel van mezelf toen het echt totaal niet goed ging maar ik ben eraan gaan werken.

En jezus wat is die Rienk een kléuter!
@Tomatensoep: Iets zegt mij dat Billy ab-so-luut geen onbekende in de psychiatrie/psychische hulpverlening is. Wat ze daar heeft geleerd, is denk ik niet blijven hangen.

Gottegottegottegod, wat kan zij zeiken.

Billy wil godvergeten veel aandacht van Ruud maar hij kan haar dat niet geven. Rienk wil godvergeten veel aandacht van Nicolien maar zij kan hem dat niet geven.
Oh ik las wederom in de streamverslagen dat Billy zelf vertelde dat ze schulden heeft, en als zzp' er (model en actreuze) staat ingeschreven.
Billy model??? Voor wat in godsnaam? Als plumeau voor Swiffer?

Ruud kan na Utopia zo de kaaswinkel in. Schimmelkaas, kopkaas, strooikaas, nagelkaas, hij heeft het.
quote:kerriebredsjo schreef op 28 augustus 2014 @ 22:46:

Billy model??? Voor wat in godsnaam? Als plumeau voor Swiffer?

Ruud kan na Utopia zo de kaaswinkel in. Schimmelkaas, kopkaas, strooikaas, nagelkaas, hij heeft het.

Vinden jullie het ook zo ergerlijk dat Billy huilt zonder tranen.

Hoe doe je dat ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:kerriebredsjo schreef op 28 augustus 2014 @ 22:46:

Ruud wil na Utopia als rapper aan de bak. "Jaaaaaa, moet je écht doen!" moedigt Marjet Billy hem aan.
Waarom blijf ik toch de hele tijd denken dat Billy een betere actrice is dan wij allemaal denken?
quote:Eindeloos schreef op 29 augustus 2014 @ 12:19:

[...]

Vinden jullie het ook zo ergerlijk dat Billy huilt zonder tranen.

Hoe doe je dat ?Weet ik veel, maar daar hebben ze bij de theatoropleiding voor hogere kunsten in Amsterdam vast wel een antwoord op.
quote:denachtzuster schreef op 30 augustus 2014 @ 14:13:

[...]

Weet ik veel, maar daar hebben ze bij de theatoropleiding voor hogere kunsten in Amsterdam vast wel een antwoord op.Tjongetjonge nou..............
Wanneer komt Wolter Kroes Isabella uit haar lijden verlossen? Ik neem aan dat dat plaatje genoeg opbrengt om haar borg te vergoeden?
Charlotte ben ik ook zat met haar; 'Ik wil niet klikken, maar ik doe het toch.....' gedrag!
Charlotte is een stiekemerd eerste klas, met haar bondgenoot Laura vreet die heel wat uit.

Reken maar.
quote:Rooss4 schreef op 25 augustus 2014 @ 19:30:

[...]

Ik geloof niet dat dit helemaal klopt. Laura ging naar Isabel toe omdat Ies onderscheid maakte in oud en nieuw, Laura moest zich met de organisatie van iets maar niet te hard bemoeien want "oud" was een geoliede machine. Dat die machine 1.000den in de min staat werd er even niet bij vermeld.

En dat eerst met 5 mensen overleggen doen ze allemaal.

Roddelen doen ze zeker allemaal, maar als je Rene en Laura B op de streams volgt dan merk je dat ze manipuleren en kwaad spreken. En vaak richting Nico en Isa. En Laura B gaat naar Isa toe nadat ze bij iedereen het zaadje heeft geplant dat Isa te blij is, dat doe je niet. Spreekt haar er dan vriendelijk op aan dat andere zich eraan storen, en gaat na dat gesprek anderen vertellen wat ze gezegd heeft alleen dan een andere versie waar Isa slechter uit naar voren komt.

Hetzelfde dat ze steeds vertellen dat Isa niet werkt..... Isa is een gek mens met regelmaat maar werkt altijd mee.
Valse lui
Ik ben een stiekeme meelezer op dit topic. Durf me er niet zo in te mengen, maar lees met plezier alle nieuwtjes over Utopia.

Het topic stond al op de tweede pagina van de pijler, dus ik up'm even in de hoop dat er weer gauw nieuwtjes geschreven worden hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven