Gezondheid alle pijlers

Overbelaste pink?

28-08-2014 22:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week of 6-7 heb ik pijn in mijn pink, in het bovenste gewrichtje om precies te zijn. Twee weken geleden ben ik bij de huisarts geweest, omdat ik er steeds meer last van kreeg.

Zijn conclusie was dat het waarschijnlijk een overbelasting is van het bandje van dat gewricht. Hij heeft het ingetapet en dat moest 2 weken blijven zitten, tot vandaag dus (ik heb het wel regelmatig verschoond hoor).

Wat ik vorig weekend al merkte en ik vandaag de dokter opnieuw voor heb gebeld: de pijn is erger geworden, pink is dikker en ik kan hem nu nauwelijks meer buigen. Huisarts wil doorverwijzen naar de handpoli, maar omdat daar een wachtlijst voor is, wil hij me morgen ook op het spreekuur zien.

Iemand ervaring met zoiets? Waar ik 2 weken terug nog grapte dat het zo stom is om naar de huisarts te gaan met 'het topje van mijn pink doet pijn' begin ik er nu aardig van te balen...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik las overbelaste pik sorry

Heb je geen ontsteking in je pink?
Whahahahahahaha! Ik las ook overbelaste pik!

Ik stond al klaar met mijn adviezen, maar van pinken weet ik niets.
Speechless
Ik las gewoon overbelaste pink
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik las ook overbelaste pik. Ik dacht...... dat wordt lachen!! Helaas aan pinken vind ik niks aan! Beterschap !
Tssss

Maar goed, bij de huisarts geweest en een doorverwijzing gekregen voor de handpoli. Kan wel even duren voor ik daar terecht kan helaas.
Hahahaha nou jij raadt wel wat ik dus las!

Beterschap meid!
Ik dacht dat mijn openingszin origineel zou zijn :D maar iedereen las wat ook ik las
quote:Juultje schreef op 29 augustus 2014 @ 19:53:

Tssss

Maar goed, bij de huisarts geweest en een doorverwijzing gekregen voor de handpoli. Kan wel even duren voor ik daar terecht kan helaas.Het was dus geen spoedje?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
.
.
Inglein, bedankt voor je reactie. Vervelend dat jij er ook last van hebt, word je er ook voor behandeld?

Het is inderdaad een heel nare, scherpe pijn.

Denachtzuster, nee, geen spoed, dat had ik ook niet verwacht. Ingetapet met een spalk om mijn pink is het te doen, maar om nou altijd zo te lopen is ook zowat.
.
Afgelopen dinsdag ben ik in het ziekenhuis geweest op de handpoli. Op foto's was niets vreemds te zien. Meest waarschijnlijk is een ontsteking, daarvoor heeft de arts een injectie met een ontstekingsremmende vloeistof in mijn pink gezet. Enorm pijnlijk, maar ik heb wel het idee dat het al begint te helpen. Even afwachten nu maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven