Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Capibara, waar haal je de energie vandaan?
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 12:09:

Capibara, waar haal je de energie vandaan?Nou idd, ze is zeker zo'n thuisblijfmoeder zonder kinderen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 29 augustus 2014 @ 12:14:

Nou idd, ze is zeker zo'n thuisblijfmoeder zonder kinderen
Is ook lastig, alles onthouden wat je hebt verzonnen.
Ik hou mij verhalen gewoon simpel;

ik ben heel mooi, heel sexy, heel rijk en heel intulle slim.

De rest is bijzaak.
Je bent ook prachtig Stora, met je dikke vacht en zachtaardige ogen
quote:Scamp schreef op 29 augustus 2014 @ 14:29:

Je bent ook prachtig Stora, met je dikke vacht en zachtaardige ogen Jij ook scamp, zo knap zelfs dat ik je altijd 3dubbel zie.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 11:56:

Thordis, doet jouw Afrikaans voodoo-mannetje ook aan het vinden van de perfecte man?Jazeker! Hij is van alle markten thuis die ouwe rakker.
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 14:36:

[...]

Jij ook scamp, zo knap zelfs dat ik je altijd 3dubbel zie.
quote:Thordis schreef op 29 augustus 2014 @ 14:36:

[...]

Jazeker! Hij is van alle markten thuis die ouwe rakker.

Mag ik me dan aanmelden?

Zie bij de Appie altijd zo'n lekkere man lopen, dan kan jouw voodoo mannetje er voor zorgen dat hij in mijn bed belandt.
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 14:57:

[...]

Zie bij de Appie altijd zo'n lekkere man lopen,

Deze?

Damn Stora, hoe raad je het zo?

Ik krijg er helemaal weke knieën van.
Als iemand Meds ziet, Leo zit niet fijn.
quote:Capibara_ schreef op 29 augustus 2014 @ 11:19:

Het kwartje valt opeens. De eerste twee letters van de naam van ons forumfossiel dat had aangekondigd om te gaan trollen zijn hetzelfde als de eerste twee letters van de naam... ? Juist.
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 15:24:

[...]

Deze?

[afbeelding]Hahahaha! Die zag ik niet aankomen
larva, je kersverse vriendinnetje Merisi gaat vreemd met het Appie-mannetje. Dat je 't weet.
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 15:40:

Als iemand Meds ziet, Leo zit niet fijn.Jammer dat dit forum in dit soort gevallen geen oproep-functie heeft.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 15:54:

larva, je kersverse vriendinnetje Merisi gaat vreemd met het Appie-mannetje. Dat je 't weet.

Hé, misschien hebben wij wel een open relatie!

Tsk, die moraalridders hier ook altijd, het lijken de jaren 50 wel.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 15:55:

[...]

Jammer dat dit forum in dit soort gevallen geen oproep-functie heeft.Ja, en ik kan haar geen pb sturen. Ik hoop dat ze het toch ziet ofzo.
quote:Merisi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 Damn Stora, hoe raad je het zo?

Ik krijg er helemaal weke knieën van. Hallo hallo! Denk je een beetje aan mijn gevoel??!!
Haha niet ver genoeg bijgelezen.. Maar ik doe alleen aan potdichte relaties.. (Ogen dicht, mond dicht, neus dicht, benen dicht. Dat soort werk..)
Sorry, maar ik dacht dat wij een open relatie hadden? Als dat niet zo is had je me dat wel even kunnen zeggen voor we verkering namen.

Nou voel ik me helemaal bekneld
quote:larva schreef op 29 augustus 2014 @ 16:00:

Haha niet ver genoeg bijgelezen.. Maar ik doe alleen aan potdichte relaties.. (Ogen dicht, mond dicht, neus dicht, benen dicht. Dat soort werk..)Volgens Sensy ben ik een slet, dus ik ben bang dat het tussen ons niet lang zal standhouden
Ohowww nieuw jullie zijn gemeen want vinden te veel topic.. Alle zure hortensia's verzameluhhh
quote:larva schreef op 29 augustus 2014 @ 16:00:

Haha niet ver genoeg bijgelezen.. Maar ik doe alleen aan potdichte relaties.. (Ogen dicht, mond dicht, neus dicht, benen dicht. Dat soort werk..)Een soort jaren '50 relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven