Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 30 augustus 2014 @ 16:25:

[...]

Ja jou ken ik, maar ook door je plaatje. Maar de rest hier? Ik weet het niet meer *stampvoet*

Ik weet zelfs niet wie Kurritsj is.

Ik ben er echt niet goed in, achterhalen wie wie is.
Life is short. Eat dessert first.
quote:kerol schreef op 30 augustus 2014 @ 16:32:

[...]

Waarom is de waarheid-en-niets-dan-de-waarheid zo belangrijk voor je bij een futiel onderwerp als "Frankrijk en de fransen"? Het interesseert me werkelijk geen fluit of een topic waar is of niet,

een goed verhaal is een goed verhaal.

(Dit wordt natuurlijk anders als mensen problemen faken die er niet zijn en dus met de emoties van medeforummers fucken. Maar bij een topic over "belevenissen met trostomaten" interesseert het werkelijkheidsgehalte me geen seconde hoor, net als bij dit onzintopic over fransozen)

Heb je het topic wel goed doorgelezen?

Het ging over dat TO een vakantie op een camping had gehad zonder ook maar ene cent uit te geven. Had inhoudelijk niets met Frankrijk of de Fransen te maken. Volledig bij elkaar verzonnen.

En ja, daar verschillen we dan in. Ik haal er geen lol uit om in de zeik genomen te worden, of ik me er nou bewust van ben of niet.

Of mensen bewust in de zeik te nemen. Ik neem mensen liever gewoon serieus en laat ze in hun waarde.

(uitzonderingen daargelaten, maar dan moet je het heel bont maken)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:NummerZoveel schreef op 30 augustus 2014 @ 16:38:

[...]

Ik niet Ik wel, maar de naam erbij weet ik niet meer.
quote:Merisi schreef op 30 augustus 2014 @ 16:30:

Ik weet niet of jullie mijn vorige uberhaupt herkennen.

[afbeelding]Ja
quote:doornroosje9 schreef op 30 augustus 2014 @ 16:40:

[...]

Ik weet zelfs niet wie Kurritsj is.

Ik ben er echt niet goed in, achterhalen wie wie is.Nou kende ik hier vroeger een Doornroosje, maar dat ben jij zeker niet, gezien de toegevoegde 9?
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 augustus 2014 @ 16:42:

[...]

Nou kende ik hier vroeger een Doornroosje, maar dat ben jij zeker niet, gezien de toegevoegde 9?Nee, dat ben ik niet. Ik las al jaren mee en ben nu sinds eind vorig jaar aan het meeschrijven.
quote:NummerZoveel schreef op 30 augustus 2014 @ 16:38:

[...]

Ik niet Komt goed schatje
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 augustus 2014 @ 16:40:

[...]

Heb je het topic wel goed doorgelezen?

Het ging over dat TO een vakantie op een camping had gehad zonder ook maar ene cent uit te geven. Had inhoudelijk niets met Frankrijk of de Fransen te maken. Volledig bij elkaar verzonnen.

En ja, daar verschillen we dan in. Ik haal er geen lol uit om in de zeik genomen te worden, of ik me er nou bewust van ben of niet.

Of mensen bewust in de zeik te nemen. Ik neem mensen liever gewoon serieus en laat ze in hun waarde.

(uitzonderingen daargelaten, maar dan moet je het heel bont maken)

Natuurlijk was het bij elkaar verzonnen. Het stond er nog net niet in dikke letters boven gedrukt. Als ik een Ronald Reagan-masker opzet en doe of ik de president van Amerika ben, voel je je dan ook in de zeik genomen?

Een verhaal verzinnen is echt iets anders dan mensen in de zeik nemen. Geheimpje: die snor op mijn avatar is een plaksnor, sorrie als ik daar iemand mee in de zeik neem.
*poef*
Noushi ben je er?? Ik ben nu weeeer in het museum haha
quote:kerol schreef op 30 augustus 2014 @ 16:51:

[...]

Natuurlijk was het bij elkaar verzonnen. Het stond er nog net niet in dikke letters boven gedrukt. Als ik een Ronald Reagan-masker opzet en doe of ik de president van Amerika ben, voel je je dan ook in de zeik genomen?

Een verhaal verzinnen is echt iets anders dan mensen in de zeik nemen. Geheimpje: die snor op mijn avatar is een plaksnor, sorrie als ik daar iemand mee in de zeik neem.

Het hele toontje van deze posting staat me niet aan.

Wat ik net zei is mijn mening. Die mag er ook zijn. Hoef je verder niet lullig over te doen. Toch? Blijkbaar verschillen wij van mening.

Tuurlijk, van sommige topics ligt het er dik bovenop dat ze grappig bedoeld zijn ('Wat trek je aan met Kerst?'), maar andere fake topics zijn bewust bedoeld om mensen in de zeik te nemen. Mensen zien dat dan niet allemaal direct en gaan serieus reageren. Daar heb ik gewoon moeite mee. Vind ik lullig voor ze.

Weet je, misschien is het wel dat ik het gevoel heb dat het 'onechte' of jezelf anders voordoen dan je bent op internet steeds vaker voorkomt en zelfs normaal lijkt te worden. En ik ben zelf niet zo, dus ik heb daar moeite mee.
quote:larva schreef op 30 augustus 2014 @ 17:00:

Weet je het? Dan niet gelijk roepen! Ja, ik weet het, ik weet het, ik weet het
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 augustus 2014 @ 17:02:

[...]

Ja, ik weet het, ik weet het, ik weet het Gemist.
Larva doe nog eens?

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ecraft.jpg[/img]Jaaa!! Leuk je weer met een ander plaatje te zien. Even een nieuw begin

[afbeelding]ja natuurlijk, welcome back
quote:Kurritsj schreef op 30 augustus 2014 @ 16:06:

[...]

(ik wissel nogal eens van nick, deze huidige nick is fonetisch hetzelfde als een nick die ik lang heb gehad...)ik sprak je altijd op z'n Frans uit.
Dank jullie
quote:Merisi schreef op 30 augustus 2014 @ 16:33:

[...]

Ja, nieuwe nick, nieuwe attitude.

Ik had al een tijdje minder zin in serieus te zijn, dus vandaar.

(maar ik vind het wel fijn dat jij het weet )

Je nieuwe nick en nieuwe attitude bevallen mij wel :-)

Ik probeer een balans te vinden tussen serieus en niet zo serieus te zijn. Napraattopic is heerlijk niet zo serieus

[afbeelding]Aha nou weet ik het ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:larva schreef op 30 augustus 2014 @ 17:01:

Noushi ben je er?? Ik ben nu weeeer in het museum haha

Nou valt mij de bek open, ben jij dat??

2 op 1 dag die ik nu weet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doe eens een hint Noes.
quote:Star schreef op 30 augustus 2014 @ 17:39:

Doe eens een hint Noes.

Ja en ik een ban krijgen

Lekker dan.

Mag je ook geen namen doen in een PM?
quote:Star schreef op 30 augustus 2014 @ 18:29:

Lekker dan.

Mag je ook geen namen doen in een PM? Ik laat het aan Larva over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven