Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 31 augustus 2014 @ 02:05:

[...]

Ze zal toch gewoon zelf vliegen?Ja minstens. Waarschijnlijk is het vliegtuig gekaapt. Maar dat is niet de eerste keer hoor. Ooit stond ze vier weken in de Saoedische woestijn vanwege een kaping. Ze leefde van verpakte pinda's en goedkope vliegchampagne
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 02:08:

[...]

Ja minstens. Waarschijnlijk is het vliegtuig gekaapt. Maar dat is niet de eerste keer hoor. Ooit stond ze vier weken in de Saoedische woestijn vanwege een kaping. Ze leefde van verpakte pinda's en goedkope vliegchampagneEn werd uiteindelijk bevrijd door een peloton stoere mariniers.
Laura80 is ook lekker bezig.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 02:09:

[...]

En werd uiteindelijk bevrijd door een peloton stoere mariniers.Ik dacht meer aan een sjeik. Type Sandokan, die haar verhandelde voor drie kamelen aan het Amerikaanse Consulaat. Want ze had immers een Amerikaans paspoort, eh ik bedoel greenkaart
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 02:09:

[...]

En werd uiteindelijk bevrijd door een peloton stoere mariniers.Maar die dragen geen Arnani-onderbroek
Je bent zelf een theepot
quote:Thordis schreef op 31 augustus 2014 @ 02:11:

Laura80 is ook lekker bezig.minst creatieve trol ooit
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 02:11:

[...]

Ik dacht meer aan een sjeik. Type Sandokan, die haar verhandelde voor drie kamelen aan het Amerikaanse Consulaat. Want ze had immers een Amerikaans paspoort, eh ik bedoel greenkaart
quote:SuzanneSuus schreef op 31 augustus 2014 @ 02:12:

[...]

Maar die dragen geen Arnani-onderbroekLV onderbroeken. Haar vriend is millitair hè? Gouden baan hoor in de USA.
quote:SuzanneSuus schreef op 31 augustus 2014 @ 02:12:

[...]

Maar die dragen geen Arnani-onderbroek

En hoe komen wij aan die info?

Hoe weet je dat?
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 02:11:

[...]

Ik dacht meer aan een sjeik. Type Sandokan, die haar verhandelde voor drie kamelen aan het Amerikaanse Consulaat. Want ze had immers een Amerikaans paspoort, eh ik bedoel greenkaartDie heeft vast een Armani
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 02:13:

[...]

En hoe komen wij aan die info?

Hoe weet je dat?Wat? Dat een Marinier geen Armani draagt?
Je bent zelf een theepot
Armani paard?
Na een kopje thee met Obama was het zo geregeld.
Armanikameel dan, een sjeik rijdt een kameel
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 31 augustus 2014 @ 02:15:

Armanikameel dan, een sjeik rijdt een kameelDeze niet. Sinds hij de Tsunami had overleeft wilde hij niet meer op een schip verblijven. Een kameel staat ook wel bekend als het schip van de woestijn
Laura blijft maar doorgaan zie ik
Je bent zelf een theepot
Er is er nog één bijgekomen,.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 02:16:

[...]

Deze niet. Sinds hij de Tsunami had overleeft wilde hij niet meer op een schip verblijven. Een kameel staat ook wel bekend als het schip van de woestijn

Mariniers zitten ook op schepen.

Cirkel weer rond.
quote:Enn schreef op 31 augustus 2014 @ 02:18:

Er is er nog één bijgekomen,.Wie waar wat?
Hebben ze tegenwoordig ook 's nachts WiFi in gesloten inrichtingen?Op mijn werk ging dat om 12 uur uit ivm de nachtrust.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 02:16:

[...]

Deze niet. Sinds hij de Tsunami had overleeft wilde hij niet meer op een schip verblijven. Een kameel staat ook wel bekend als het schip van de woestijn

Voor hem is niets te gek en heeft olifanten geimporteerd

Je bent zelf een theepot
quote:Thordis schreef op 31 augustus 2014 @ 02:19:

Hebben ze tegenwoordig ook 's nachts WiFi in gesloten inrichtingen?

Het zou zo maar kunnen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ach tegen de tijd dat de normale mensen morgen weer wakker zijn is alle verwijderd.

Veel lol zal ze er niet van hebben.

Maar hoe triest moet je zijn als je je voldoening haalt uit het om half drie 's nachts afzeiken van wildvreemden?
Echt geen idee.....

Half drie?

Ik ga maar eens slapen.

Slaap lekker voor straks.
Ik kom niet meer bij om de Springende Eieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven