Tegeltjesdiefstal
zondag 31 augustus 2014 om 13:53
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 augustus 2014 @ 11:25:
KutjanUs moet het zijn;
[IMG]http://i576.photobucket.com/albums/ss21 ... 4df68a.jpg[/IMG]En dan natuurlijk ook copyright Pa van Detta, in plaats van Dubiootje!
KutjanUs moet het zijn;
[IMG]http://i576.photobucket.com/albums/ss21 ... 4df68a.jpg[/IMG]En dan natuurlijk ook copyright Pa van Detta, in plaats van Dubiootje!
zondag 31 augustus 2014 om 13:53
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 13:50:
[...]
Inderdaad.
Als jij 'snachts om 3 uur een " tegeltjeswijsheid" plakt zonder enige uitleg en met een sneer naar pa van Detta toe, dan kun je inderdaad reacties verwachten zoals je hebt gekregen.
Een Sneer? Naar Pa vanDetta? Mijn favoriete pa! Dat zal toch niet.
Zoals gewoonlijk heb je je begripsvermogen weer eens ergens verloren. Geen redden meer aan.
[...]
Inderdaad.
Als jij 'snachts om 3 uur een " tegeltjeswijsheid" plakt zonder enige uitleg en met een sneer naar pa van Detta toe, dan kun je inderdaad reacties verwachten zoals je hebt gekregen.
Zoals gewoonlijk heb je je begripsvermogen weer eens ergens verloren. Geen redden meer aan.
zondag 31 augustus 2014 om 13:55
quote:Cateautje schreef op 31 augustus 2014 @ 13:53:
[...]
Nou, neem me niet kwalijk hoor, maar ik begreep er ook geen fluit van. En zo waren er nog veel meer.
Misschien ben jij degene die onduidelijk is geweest?
[...]
Nou, neem me niet kwalijk hoor, maar ik begreep er ook geen fluit van. En zo waren er nog veel meer.
Misschien ben jij degene die onduidelijk is geweest?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 31 augustus 2014 om 14:07