Tegeltjesdiefstal

31-08-2014 02:54 238 berichten

Ik vraag me af of Pa VanDetta daar trots op is.
quote:korenwolf schreef op 31 augustus 2014 @ 11:52:

[...]

Onesie? Tjezis mens, op onze leeftijd heet dat een hansopje.
quote:Egidius schreef op 31 augustus 2014 @ 11:47:

[...]

Sorry, ik mag niet spammen voor mijn bedrijfje Goat Kloot.
quote:korenwolf schreef op 31 augustus 2014 @ 11:52:

[...]

Onesie? Tjezis mens, op onze leeftijd heet dat een hansopje.Ach Yasmijn is al jaren in de ontkenningsfase..
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 11:22:

Oo ja. Ik wacht met spanning op serie 5 van Downton.In Engeland start hij op zondag 21 september weer las ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 31 augustus 2014 @ 11:44:

Ja maar eigenlijk is het sneu, iedereen weet dat hoe ouder je bent, hoe heftiger de katers verlopen. Dus een beetje hulp tegen de kater is alleen maar menslievend.

Nee, dat heet problematisch gedrag (in dit geval overmatig alcoholgebruik) in stand houden. Dr Phil noemt dat 'enable-en'.

En mijn pa (om maar ff on topic te blijven, want volgens mij gaat het de TO om vaders) zou zeggen 'je stinknest uit, douchen en mee naar de kerk!'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:diamond-gloss schreef op 31 augustus 2014 @ 12:05:

[...]

Ach Yasmijn is al jaren in de ontkenningsfase..Tja, ik zie er gewoon 15 jaar jonger uit dan dat ik ben he?
quote:Merisi schreef op 31 augustus 2014 @ 12:12:

[...]

In Engeland start hij op zondag 21 september weer las ik.Op ITV. Die zender heb ik helaas niet. Ik moet wachten tot de NCRV hem de lucht ingooit.
quote:hatsetats schreef op 31 augustus 2014 @ 12:14:

[...]

Nee, dat heet problematisch gedrag (in dit geval overmatig alcoholgebruik) in stand houden. Dr Phil noemt dat 'enable-en'.

En mijn pa (om maar ff on topic te blijven, want volgens mij gaat het de TO om vaders) zou zeggen 'je stinknest uit, douchen en mee naar de kerk!'
Mijn moeder zaliger zei altijd dat het beste middel tegen een kater was om de dag weer te beginnen met hetzelfde als waarmee je de avond eindigde.

Die zat dus op Nieuwjaarsdag altijd bij het ontbijt al aan de champagne
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 12:15:

[...]

Op ITV. Die zender heb ik helaas niet. Ik moet wachten tot de NCRV hem de lucht ingooit.Of de dag na de originele uitzending kijken via streaming
quote:Merisi schreef op 31 augustus 2014 @ 12:54:

[...]

Of de dag na de originele uitzending kijken via streaming

Ja,maar dat vind ik niet leuk.

Ik ga er Heel Erg voor zitten
Ah, dan nog even geduld en heerlijk zitten Is ook de moeite waard.
quote:Merisi schreef op 31 augustus 2014 @ 13:01:

Ah, dan nog even geduld en heerlijk zitten Is ook de moeite waard.

Ik had vorig jaar een klein ongevalletje waardoor ik 6 weken aan mijn bed was gekluisterd. Heb toen de eerste 3 series zowat aan één stuk gekeken.

Wat een zaligheid was dat!

Maar ik had morfine dus onlangs heb ik ze weer gekeken en door de morfine waren me dus duidelijk dingen ontgaan

Alsof alles weer nieuw was
Trailer serie 5:

https://www.youtube.com/watch?v=4FZdk7LHQ0o
Tjongejongejonge, als je een post niet helemaal volplempt met de een hele serie juiste smilies raakt de halve goegemeente in een stuip en dan ook nog des geestesgesteldheid van mij betwijfelen.

Het is me wat moois.
quote:Cateautje schreef op 31 augustus 2014 @ 13:31:

Tjongejongejonge, als je een post niet helemaal volplempt met de een hele serie juiste smilies raakt de halve goegemeente in een stuip en dan ook nog des geestesgesteldheid van mij betwijfelen.

Het is me wat moois.Vond het ook erg (onnodig) aanmatigend naar je, Cateautje. En inderdaad tegeltjesdiefstal, nu het over een of andere serie gaat en niet meer over grappige tegeltjes.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 31 augustus 2014 @ 13:35:

[...]

Vond het ook erg (onnodig) aanmatigend naar je, Cateautje. En inderdaad tegeltjesdiefstal, nu het over een of andere serie gaat en niet meer over grappige tegeltjes.Ach, iedereen is natuurlijk vrij om zichzelf te kijk te zetten.
O mijn god je leeft nog. Ik was zo bezorgd
quote:Egidius schreef op 31 augustus 2014 @ 13:37:

O mijn god je leeft nog. Ik was zo bezorgd

O mijn god je leeft nog. Ik was zo bezorgd Egidius ge hedde 'n lekker bekkie zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Enn schreef op 31 augustus 2014 @ 13:39:

[...]

Egidius ge hedde 'n lekker bekkie zo.Dank, het was tijd voor een make-over. Ik vind het ook een lekkere vent.

O mijn god je leeft nog. Ik was zo bezorgd arme jij
quote:Cateautje schreef op 31 augustus 2014 @ 13:37:

[...]

Ach, iedereen is natuurlijk vrij om zichzelf te kijk te zetten.

Inderdaad.

Als jij 'snachts om 3 uur een " tegeltjeswijsheid" plakt zonder enige uitleg en met een sneer naar pa van Detta toe, dan kun je inderdaad reacties verwachten zoals je hebt gekregen.
Dan vat jij het dus op als een sneer. Zo heb ik dat niet gelezen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven