Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie dat er vannacht nog geschreven is hier. Dat is dus helemaal niet lang geleden. Sorry
September-nominaties zijn begonnen!
Publieksstemmen voor René, Ruud en Billy.
Terecht! Ik wou dat die Ruud er nou eindelijk eens uitvloog!

Dank je vivamila, ik werd op mijn wenken bediend!
Geen dank ;)

Copy-paste van Utopiagekte:

Genomineerden:

Isabella

Rienk

Ruud

Nicoline

Belachelijk dat Isabel zoveel stemmen heeft. Pure jaloezie. Ik hoop dat Ruud vertrekt.
Inderdaad Mila! Krijg je een aantal maanden op rij nauwelijks stemmen, en dan heb je even succes en dan wordt er maximaal (10 stemmen!) op Isa gestemd. Flauw hoor. Ik sta toch te kijken van de publieksstem op Rene.

Maar goed, voor de geïnteresseerden:

Laura stemt op: Rienk, Nicoline en Isabella

Billy stemt op: Rienk en twee stemmen voor Isabella

Nicoline: Ruud, Laura en René

Charlotte: Nicoline, Isabella en Ruud

Vanessa: Isabella, Nicoline en Rienk

Isabella: Billy en twee voor Ruud

Laura B.: Nicoline, Isabella (ik zeg COMPLOT) en Colinda

Colinda: Ruud, Rienk, Nicoline

Rienk: Giorgio, Laura en Joey

Giorgio: Vanessa, Billy en Laura

Rene: Drie stemmen voor Rienk (!) Hij wil hem weg hebben. Goh hij heeft toch wat verstand.

Ruud: 3 x op Isabella (en hoe) “Ruud wil dat Isabella zichzelf niet vergelijkt met Billy want op Billy is hij verliefd en op Isabella zou hij dat nooit worden. Ruud kraakt Isabella helemaal af en geeft haar drie stemmen.” Bron: Utopiagekte

Ivan: Isabella, Colinda, Nicolien

Joey: Charlotte, Ruud, Nicolien
Zo, Nicolien ligt ook niet lekker meer zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn God, Billy is echt van t padje. Wat een drammer. En maar janken.
JOEHOE WOLTER............ Doe Isabella een lol en haal haar uit dat hypocriete wespennest!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:kerriebredsjo schreef op 03 september 2014 @ 11:42:

Mijn God, Billy is echt van t padje. Wat een drammer. En maar janken.Vreselijk, zonder tranen, Ruud maar mooi naar huis.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mariquita schreef op 02 september 2014 @ 13:34:

Ik ben een stiekeme meelezer op dit topic. Durf me er niet zo in te mengen, maar lees met plezier alle nieuwtjes over Utopia.

Het topic stond al op de tweede pagina van de pijler, dus ik up'm even in de hoop dat er weer gauw nieuwtjes geschreven worden hier

Mariquita schrijf lekker mee, meis gezellig.

We hebben nog tot 31 december
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zo zit net een stukje te bekijken echt te erg gewoon.

Isa staat de keuken schoon te maken.

Ivan en Ruud willen ontbijt klaar maken.

Isa zegt ben bijna klaar even wachten.

Laten ze allebei een ei op de grond vallen en dan zeggen zo dat kan jij opruimen.

Vervolgens krijgt Isa een gigantische grote bek van Billy en krijgt van alles naar haar hoofd geslingerd.

Optakken met Billy en Ruud en dan die Ivan gelijk meenemen graag..
quote:mafalda schreef op 03 september 2014 @ 15:43:

Laten ze allebei een ei op de grond vallen en dan zeggen zo dat kan jij opruimen.

Vervolgens krijgt Isa een gigantische grote bek van Billy en krijgt van alles naar haar hoofd geslingerd.

Optakken met Billy en Ruud en dan die Ivan gelijk meenemen graag..
Dat is gewoon pesten
Ben benieuwd of ze dat ook op tv laten zien. En Billy is een psychiatrische patient met haar hysterische gejank.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:mafalda schreef op 03 september 2014 @ 15:43:

Optakken met Billy en Ruud en dan die Ivan gelijk meenemen graag..Stelletje respectloos stuk vreten... Bah!
Nou ja.. dat dus..
Stichting pesten bemoeit zich er al mee.
Hoe reageerde Isabella?

Echt een enorme kleuterklas daarzo!
quote:carpediem90 schreef op 02 september 2014 @ 14:19:

Inderdaad Mila! Krijg je een aantal maanden op rij nauwelijks stemmen, en dan heb je even succes en dan wordt er maximaal (10 stemmen!) op Isa gestemd. Flauw hoor. Ik sta toch te kijken van de publieksstem op Rene.

Maar goed, voor de geïnteresseerden:

Laura stemt op: Rienk, Nicoline en Isabella

Billy stemt op: Rienk en twee stemmen voor Isabella

Nicoline: Ruud, Laura en René

Charlotte: Nicoline, Isabella en Ruud

Vanessa: Isabella, Nicoline en Rienk

Isabella: Billy en twee voor Ruud

Laura B.: Nicoline, Isabella (ik zeg COMPLOT) en Colinda

Colinda: Ruud, Rienk, Nicoline

Rienk: Giorgio, Laura en Joey

Giorgio: Vanessa, Billy en Laura

Rene: Drie stemmen voor Rienk (!) Hij wil hem weg hebben. Goh hij heeft toch wat verstand.

Ruud: 3 x op Isabella (en hoe) “Ruud wil dat Isabella zichzelf niet vergelijkt met Billy want op Billy is hij verliefd en op Isabella zou hij dat nooit worden. Ruud kraakt Isabella helemaal af en geeft haar drie stemmen.” Bron: Utopiagekte

Ivan: Isabella, Colinda, Nicolien

Joey: Charlotte, Ruud, NicolienTop CD, bedankt!
Ik vind Ivan ook vreselijk trouwens. Vind hem echt zo`n baasje en iedereen die niet in zijn straatje mee gaat krijgt een grote bek.
Ik hoop dat eerst Ruud eruit gaat, en daarna Ivan. Billy dimt vanzelf wel.

Als de rest op hun spullen letten vallen Laura en Charlotte best mee.
Waar blijft die nieuwe die in de plaats van Sonny moet komen trouwens?
quote:Eindeloos schreef op 03 september 2014 @ 15:32:

[...]

Mariquita schrijf lekker mee, meis gezellig.

We hebben nog tot 31 december

Dank je wel, Eindeloos!

Ik smul van alles wat hier geschreven word. Hahaha.

Ik kijk alleen de uitzendingen van 19.30u. en oh wat ben ik die Ruud zat. Ik vind hem zo'n schijnheil (of hoe schrijf je dat?). Billy is claimend, maar heel soms heb ik wel medelijden met haar.

Isabella vind ik leuk en ik vind het heel oneerlijk en onaardig hoe ze nu met haar omgaan (als ik lees wat hierboven geschreven is).

Als dat earthship eindelijk klaar is, is het programma zo'n beetje afgelopen of niet?

Hebben jullie enig idee wat er met de loods en het terrein gebeurt als het programma ten einde is? Dat vroeg ik mij af.
Rene is een dictator! Als het niet gaat zoals hij het wil of wanneer hij hef wil dan gaat hij manipuleren. Ze trappen er allemaal in. weg met de dictator liever gisteren dan vandaag.
Alles komt goed
Ja, ik ben om, ik vind René niet meer oke. Het is me deze week gelukt om niet elke dag te kijken

Ik blijf niet zo goed snappen waarom Nicoline slecht ligt trouwens. Van Isabella snap ik het sóms want ze is in haar enthousiasme af en toe echt niet handig. Maar dat gezeik op haar en dan zeker schijnbaar zo'n zeikverhaal van Ruud, nee, dat snap ik echt niet.

Ik hoop hoop hóóp dat het nu inderdaad driemaal is scheepsrecht is en dat Ruud eruit gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven