Lachwekkende uitspraken

04-09-2014 13:17 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel van het topic zegt het al.... lachwekkende uitspraken.

Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....

De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....

Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Enjoy the little things in life
Laatst bij een verjaardag liet iemand een foto van haar sfinx kat zien, zeg ik heel blij oh wat leuk een Mexicaanse naaktkat!

Geen idee hoe ik daarbij kom
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Een vriendin: Zij is echt heel open en hartig.
quote:tekenis schreef op 04 september 2014 @ 13:50:

Een oud manager had het over een wet van meten en persen.Haha, dat zei mijn collega vanmiddag ook aan de telefoon tegen een klant. Ik lag zowat onder de tafel.
reizigster2004 wijzigde dit bericht op 04-09-2014 16:02
Reden: typefoutje
% gewijzigd
..
Ooit in Spanje, voor de taal heb ik geen greintje aanleg maar ja, je doet natuurlijk wel je best. Ik zat op een terras terwijl echtgenoot een parkeerplaats aan het zoeken was, ik zou alvast bestellen. De ober komt naar me toe en vraagt wat ik wil drinken: "iki tane bira", in mijn beste Turks, de goeie man begreep er niets van. Ik vergeet nu dus nooit meer dat bier in het Spaans cerveza (weet niet of ik het goed schrijf) heet.
verba volant, scripta manent.
Ook leuk, zuslief kocht een nieuwe BH, zwager ziet em liggen en vraagt waarom ze hem niet aan heeft. Antwoord, omdat ie te klein was en dus geruild moest worden.

Waarop zwager bloedserieus beweerde dat ze em eerst nog wat uit moest lopen.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Mijn schoonmoeder gebruikt geen facetime maar spacetime. (we vinden hem te leuk om haar te corrigeren)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn oom tegen mijn tante toen ze op bezoek waren in Engeland bij vrienden: Hey honey could you give me my shag?

(kun je me mijn shag even aangeven)

Ik kom niet meer bij elke keer als ik er aan denk.
No worries
quote:Merisi schreef op 04 september 2014 @ 15:16:

Zo de wind waait, waait zijn hemdje.

Ik dacht serieus dat dat echt een gezegde was? Met jasje, dus dat je met alle winden meewaait?

Een in boosheid uitgeroepen: "Laat me niet op de kast naaien"....
Heerlijk topic!

Vader van een vriendin werd geplaagd door zijn gezin tijdens een vakantie in Duitsland. Zijn reactie: o, o, o was haben wir ein lul ('loel').
Mijn vriend laatst toen ik verkouden was en hem vertelde dat ik last had van mijn holtes 'wat is er dan met je knieholtes?' :D
Gisteren zei ik tegen een collega:

" ach, je ziet echt dat dat meiske met d'r ziel onder haar hart loopt, zo sneu"
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Hahaha nu net in dwdd...

Een vrouw komt in een gezin waar de man Sikh is. Zegt die vrouw:

I assume you are Sikh?

Zegt de vrouw des huizes: Well, I did not. feel so well lately, but now I'm okay.

En een andere:

Een vrouw die zich voor wil stellen in het Engels:

I'm Sarah Louise from THE boiler (ik ben Sarah Louise van der Ketel)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Haha, die laatste was bij Down voor Dummies.

Sara is schattig! En Lize is eigenlijk best wel heel erg slim!
Zojuist tijdens de hond uitlaten 3 knullen van een jaar of 15/16 hoor ik een beetje stoere praat verkondigen. "Ja, dan belt hij zijn Marokkaanse vriendjes en dan komen ze in een schietpartij met de politie, maar omdat er een Hollander tussen zit zijn ze bang dat hij t gaat verklikken dus dan vluchten ze met zijn allen naar Turkije".

Juist ja toch nog even beter opletten tijdens aardrijkskunde
Een mooie van mijn oma ooit: "als de thee te sterk is, doe je er maar een scheet uit het keuteltje bij"

We hebben daarna samen een half uur krom gelegen
Ik ben mijn eigen bananenschil
ik vroeg aan een collega hoe het met zijn (zieke) moeder gaat

antwoord: ze gaat zienderuit achterogen
not all who wander are lost
Ooit tegen een Canadees willen zeggen dat ik kippenvel had. I have chickenpox. Euh, goosebumps...

Lang geleden in de trein, een meisje die zich zo schaamde, dat ze wel door haar schoenen kon gaan...
Paar jaar geleden op het strand , 2 tieners achter ons hadden een gesprekje:

We hebben nieuwe buren,ja polen of hongaren of zo iets ... Zegt dat andere meisje weet je wat pas echt vies volk is? Bourgondiers!
Mijn zoon bij een sexuele voorlichting op school:

Juf ik weet waar mijn papa de zaadjes vandaan haalt.

Hij koopt die bij de Gamma.
Ik weet ook nog een leuke:

Mijn vader vertelde een keer dat iemand tegen hem zei

dat 'de boel uit de hand was geëscaleerd...'
Wanneer ik ergens wegga zeg ik altijd: 'doei!'

Dus toen ik na een gezellig praatje met mijn Amerikaanse overbuurvrouw 'doei' wilde zeggen, bedacht ik net iets te laat dat ze dat wrs niet zou begrijpen dus ik verbeterde mezelf midden in het woord, werd helaas een mix tussen 'doei' en 'bye'...uh DIE!! riep ik. We zijn gelukkig nog steeds bevriend.
quote:kimiko schreef op 05 september 2014 @ 10:22:

Wanneer ik ergens wegga zeg ik altijd: 'doei!'

Dus toen ik na een gezellig praatje met mijn Amerikaanse overbuurvrouw 'doei' wilde zeggen, bedacht ik net iets te laat dat ze dat wrs niet zou begrijpen dus ik verbeterde mezelf midden in het woord, werd helaas een mix tussen 'doei' en 'bye'...uh DIE!! riep ik. We zijn gelukkig nog steeds bevriend.
Mn moeder stond bij een kraam van weight watchers op de markt.

Vrouwtje die erachter stond vroeg bij wie ze het vetpercentage mocht meten, vrouw naast mijn moeder riep al nee ik niet. Ma zei ja hoor kom maar, het is toch maar voor de fuck (fun). Ik fluisterde iets harder zodat ze het goed zou horen FUN, herhaald ze ja voor de fuck
Mijn oude omaatje van 98 noemt de magnetron steevast megatron, zo schattig. En een CD noemt ze DC.

En laatst op een terrasje hoorde ik twee vrouwen over hun financiën praten: "ja, wij verdelen alles naar ratio"

Mag het hopen ja
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven