Lachwekkende uitspraken

04-09-2014 13:17 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel van het topic zegt het al.... lachwekkende uitspraken.

Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....

De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....

Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Enjoy the little things in life
quote:Manji schreef op 04 september 2014 @ 23:06:

Mijn zoon bij een sexuele voorlichting op school:

Juf ik weet waar mijn papa de zaadjes vandaan haalt.

Hij koopt die bij de Gamma.

A gos haha!

Als kind hadden mijn zusje een konijn. Die kwam een keer met zijn pootjes tussen de tralies vast te zitten en begon te krijsen.

Naderhand zei mijn zusje; 'Dat ging door merg en pijp!'
Volgens mijn grootvader had mijn broertje een algeria (allergie).
Mijn ma had het laatst over iemand die iets "uit de lucht gezogen" had.

Een mix van uit z'n duim gezogen en uit de lucht gegrepen.
3 jaar geleden in een elektronica zaak gevraagd naar een LSD tv.. Snapte niet dat de verkoper het niet kende!
Mijn uk van 2,5 zei laatst"

"Mammie, samen stelen samen delen hè?"

Uh, nee schat, het is samen spelen samen delen
Man: " aha! Nou komt de aap boven water! "

Of water op het vuur gooien,

Je eigen dopjes bonen..
Daar krijg je toch n PUNTSIK van !!! Haha had het niet eens door .
Dochter van zestien, laat zojuist haar vriendje uit. Toen ik dacht dat hij weg was vroeg ik haar, vanaf de bank, of ze even in haar la kon kijken of ze misschien een van mijn correctieslips daar zag, want ik kon mijn nieuwe niet vinden toen ik gisteren ging dansen. Steekt 'schoonzoon' zijn hoofd terug om de hoek. 'Wat bent u kwijt?'

Hij stond nog op de mat
quote:sandt2.0 schreef op 05 september 2014 @ 19:26:

Dochter van zestien, laat zojuist haar vriendje uit. Toen ik dacht dat hij weg was vroeg ik haar, vanaf de bank, of ze even in haar la kon kijken of ze misschien een van mijn correctieslips daar zag, want ik kon mijn nieuwe niet vinden toen ik gisteren ging dansen. Steekt 'schoonzoon' zijn hoofd terug om de hoek. 'Wat bent u kwijt?'

Hij stond nog op de mat Oh, Sandt, lachen! Wat genant.
Wat een leuk topic is dit, ik word er helemaal vrolijk van.
quote:3wieler schreef op 05 september 2014 @ 18:22:

Mijn uk van 2,5 zei laatst"

"Mammie, samen stelen samen delen hè?"

Uh, nee schat, het is samen spelen samen delen
Vanmiddag was ik met mijn puber in het dorp, werd ik bijna van de sokken gereden door een peutertje op een loopfiets. Dus ik sprong met een hupje opzij en de moeder zei tegen haar kind 'zeg eens sorry'. Dus dat jochie zei sorry, en ik floepte eruit 'graag gedaan'. Het grappigste was nog dat mijn puber compleet door de grond ging van schaamte

Tja jeetje, ik weet nooit zo goed wat je moet zeggen op 'sorry'.
Een klein meisje in de supermarkt tegen mij 'Heb jij die wenkbrauwen er zelf op getekend?'

Ik wil er wel even bij vermelden dat dat in de jaren 90 was, toen mocht dat van Leco
Mijn nichtje van drie... Ik ben de liefste, mama is de mooiste, papa is de slimste en tante sapphira heeft een koekje.
quote:sapphira schreef op 05 september 2014 @ 20:04:

Mijn nichtje van drie... Ik ben de liefste, mama is de mooiste, papa is de slimste en tante sapphira heeft een koekje.Ocherme!
Verkappingen van spreekwoorden zijn ook erg leuk inderdaad:

Laatst:

"Daar durf ik mijn handen voor af te hakken" (ipv daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken).
Rien du tout, ou out de suite?
Omdat ik een tijdje terug ging verhuizen reed ik af en aan naar de kringloopwinkel om spullen te brengen. De laatste lichting was een schoenendoos met prullaria.

Ik loop richting een paar jongens bij de inname en zeg; hoi, ik heb een heel klein doosje!

Je had die gezichten moeten zien!!
quote:pyh1989 schreef op 05 september 2014 @ 18:20:

3 jaar geleden in een elektronica zaak gevraagd naar een LSD tv.. Snapte niet dat de verkoper het niet kende!
quote:marilyn82 schreef op 05 september 2014 @ 10:06:

Ik weet ook nog een leuke:

Mijn vader vertelde een keer dat iemand tegen hem zei

dat 'de boel uit de hand was geëscaleerd...' geweldig ja.
Wat ook leuk is, het fout neerleggen van de klemtoon of verkeerde uitspraak

Bijvoorbeeld lá place (laa plas) wordt l.a. place (el-ee plees)
Nog eentje, dan houd ik weer even op:

Mijn vriend over een hond: (Had hem eerder verteld, dat is een border collie )

"Hee, daar heb je die boddie coller weer"

('body colour')

quote:scarlett_ schreef op 05 september 2014 @ 20:12:

Verkappingen van spreekwoorden zijn ook erg leuk inderdaad:

Laatst:

"Daar durf ik mijn handen voor af te hakken" (ipv daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken).

Daar durf ik mijn handen voor in koud water te steken.

Of:

Daar durf ik jouw handen voor in het vuur te steken.
quote:haakje schreef op 04 september 2014 @ 16:36:

[...]

Ik dacht serieus dat dat echt een gezegde was? Met jasje, dus dat je met alle winden meewaait?

Is het ook, althans zo ken ik hem ook. Hemdje, jasje, vestje. Het waait in elk geval

offtopic: ik <3 jouw ava.
quote:ninon schreef op 05 september 2014 @ 19:59:

Een klein meisje in de supermarkt tegen mij 'Heb jij die wenkbrauwen er zelf op getekend?'

Ik wil er wel even bij vermelden dat dat in de jaren 90 was, toen mocht dat van Leco
volgens mijn vriend hebben de medeweggebruikers haaiepoten en hij daardoor voorrang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven