Zaterdagmorgentopic.

06-09-2014 08:36 139 berichten
Hallo allemaal,

Wat een heerlijke week was het!

Vandaag ga ik schilderen. De blauwe muur krijgt een nieuw tintje. Ik twijfel alleen nog over de kleur en vraag me af of er nog een beetje oker doorheen moet. Het is nu grijsblauw en misschien nog net iets te hard. Ik zie wel. Eerst maar eens met een klein beetje uitproberen.

Wat gaan jullie doen vandaag? Hebben jullie plannen gemaakt of wordt het een dag vol spontane avonturen? Ik lees het graag.
Goedemorgen!

Ik ga ook crea bezig zijn, ik heb een hele oude grote houten kist nog van mezelf vroeger.

Ga hem ontlakken, dus flink schuren en dan verven of beitsen of washen... ben daar nog niet helemaal uit.

Ik denk een grijze wash er over heen...

Goedemorgen mevrouw Teau!

Wat leuk dat je gaat schilderen. Een tint die lijkt op wat er al was? Zeegroen-achtig? Ik vond jouw huisje een fijne, lichte en warme uitstraling hebben dus het wordt vast weer mooi.

Ik ga vandaag proberen om de stress van de afgelopen werkweek achter me te laten. Gisteren had ik mijn vrije dag en omdat ik een zware week achter de rug had dacht ik "ik ga de hele dag lezen in mijn nieuwe boek, verder niets, geen boodschappen, geen was, alleen maar ontspannen". Toen belde 's middags een collega op mijn privenummer met een hele hoop gezeur over niets!

Sindsdien is er van ontspanning te weinig terecht gekomen. Ik kan het niet laten om me daar druk om te maken. Binnenkort maar weer eens een afspraak maken met een coach met wie ik af en toe spreek over dit soort zaken.

Nu eerst een kopje koffie en ik heb nog een stapel strijk en een stapel tijdschriften liggen. Weet nog niet welke ik eerst ga doen

Fijn weekend voor jou en voor de andere forumsters.
Wat een heerlijk enthousiast posts weer. Wat een mooie kist, hier kan je heel wat moois van maken. Ben benieuwd hoe die er uit komt te zien.

Zelf heb ik een feestje, en verder een relaxt weekend. Heerlijk!
Cateautje, succes met schilderen, altijd fijn als er weer iets klaar is en ook mooi!

De jongens hier hebben hun eerste competitiewedstrijden, dochter werkt in de supermarkt. Man en ik hebben vanmiddag een bruiloft van een oom en tante. Allemaal gezellig!

Dochter staat te mopperen, had van de week introductieweek van haar nieuwe school. Volle dagen, voor het eerst een hele week met de trein, ze is moe, en moest er nu om zeven uur al weer uit!

Middelste is helemaal blij en trots, mag invallen bij de senioren. Op dit moment fietst hij weg en is pad tegen vieren weer thuis.

Jongste gaat na zijn wedstrijd naar mijn zus, elf jaar vinden wij te jong om de hele middag en avond alleen thuis te zijn en ook nog zelf voor je avondeten te zorgen. Mopper de mopper, dat kan hij best!

Zo nu eerst maar eens even aankleden, in badjas kun je wel je kinderen de deur uit helpen, maar over een uur langs de lijn, moet ik toch even spijkerbroek oid aan hebben.
quote:Annapalona schreef op 06 september 2014 @ 08:45:

Goedemorgen!

Ik ga ook crea bezig zijn, ik heb een hele oude grote houten kist nog van mezelf vroeger.

Ga hem ontlakken, dus flink schuren en dan verven of beitsen of washen... ben daar nog niet helemaal uit.

Ik denk een grijze wash er over heen...

[afbeelding]Een wash is mooi en helemaal hot. Pfff, wel heel veel schuurwerk. Ik wens je sterkte.
quote:sandt2.0 schreef op 06 september 2014 @ 08:47:

Cateautje, succes met schilderen, altijd fijn als er weer iets klaar is en ook mooi!

De jongens hier hebben hun eerste competitiewedstrijden, dochter werkt in de supermarkt. Man en ik hebben vanmiddag een bruiloft van een oom en tante. Allemaal gezellig!

Dochter staat te mopperen, had van de week introductieweek van haar nieuwe school. Volle dagen, voor het eerst een hele week met de trein, zi is moe, en moest er nu om zeven uur al weer uit!

Middelste is helemaal blij en trots, mag invallen bij de senioren. Op dit moment fietst hij weg en is pad tegen vieren weer thuis.

Jongste gaat na zijn wedstrijd naar mijn zus, elf jaar vinden wij te jong om de hele middag en avond alleen thuis te zijn en ook nog zelf voor je avondeten te zorgen. Mopper de mopper, dat kan hij best!

Zo nu eerst maar eens even aankleden, in badjas kun je wel je kinderen de deur uit helpen, maar over een uur langs de lijn, moet ik toch even spijkerbroek oid aan hebben.

Het competitie seizoen is weer in volle gang, wat leuk dat je zoon bij de senioren mag invallen.

Hoe is het met de banenjacht? Alweer zicht op iets leuks?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er even lekker tussenuit, zit nu buiten op een terras in een bosrijke omgeving naar alle vogeltjes te luisteren. Ik zit hier te genieten na een uitgebreid ontbijt.
verba volant, scripta manent.
Toen ik gisteravond bij vriend kwam stond er een boeket bloemen met een lief kaartje. Ik kreeg ook de opmerking dat ik vanochtend nog niet mocht gaan ontbijten voordat hij op was. Mijn verjaardag is dus al goed begonnen.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 08:46:

Goedemorgen mevrouw Teau!

Wat leuk dat je gaat schilderen. Een tint die lijkt op wat er al was? Zeegroen-achtig? Ik vond jouw huisje een fijne, lichte en warme uitstraling hebben dus het wordt vast weer mooi.

Ik ga vandaag proberen om de stress van de afgelopen werkweek achter me te laten. Gisteren had ik mijn vrije dag en omdat ik een zware week achter de rug had dacht ik "ik ga de hele dag lezen in mijn nieuwe boek, verder niets, geen boodschappen, geen was, alleen maar ontspannen". Toen belde 's middags een collega op mijn privenummer met een hele hoop gezeur over niets!

Sindsdien is er van ontspanning te weinig terecht gekomen. Ik kan het niet laten om me daar druk om te maken. Binnenkort maar weer eens een afspraak maken met een coach met wie ik af en toe spreek over dit soort zaken.

Nu eerst een kopje koffie en ik heb nog een stapel strijk en een stapel tijdschriften liggen. Weet nog niet welke ik eerst ga doen

Fijn weekend voor jou en voor de andere forumsters.

Wat erg! Dat je vrije dag zo in puin is gebabbeld.

Ik raad je aan om te beginnen met de strijk, dat werkt lekker ontspannend en leeghoofdig, om daarna mat een drankje en een hapje je op de tijdschriften te werpen. Je zult zien, dat is de beste volgorde. En gooi de telefoon uit! Wat een ondingen zijn dat toch af en toe.

Fijn weekend.
Goedemorgen!

Fijn dat er weer een zaterdagmorgentopic is, zeker op zon vroege ochtend als vandaag. Altijd heerlijke start van het weekend :-)

Om 7u stonden hier de stratenmakers op de stoep om verder te gaan met het bestraten van onze achtertuin.

Ik ga zo maar naar de supermarkt en daarna onze nieuwe, gisteren opgebouwde, ikeakast inrichten. Eindelijk geen troep meer in de gang!

Succes met schilderen mevrouw Teau, wordt vast prachtig!
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 06 september 2014 @ 08:47:

Wat een heerlijk enthousiast posts weer. Wat een mooie kist, hier kan je heel wat moois van maken. Ben benieuwd hoe die er uit komt te zien.

Zelf heb ik een feestje, en verder een relaxt weekend. Heerlijk!Veel plezier op het feestje en een ontspannen weekend gewenst.
Gefeliciteerd bankje!

Hier vooral allerlei klusjes: mijn vader komt zometeen, hij gaat samen met mijn vriend klussen in de kamer-die-babykamer-wordt. Ik ga me daar niet mee bemoeien maar ga beneden aan de slag: stoofperen plukken uit de boom, onkruid uit de tuin halen, ramen lappen, schoonmaken, koffie en broodjes verzorgen.

De poezen wandelen lekker rond, de achterdeur staat open en het is lekker weer. Wordt vast een productief dagje!
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 08:50:

[...]

Het competitie seizoen is weer in volle gang, wat leuk dat je zoon bij de senioren mag invallen.

Hoe is het met de banenjacht? Alweer zicht op iets leuks?

Helaas! Heb wel weer een hele leuke vrijwilligers job, bij de grootste werkgever op onderwijsgebied in mijn regio. Dus ik zit dicht bij het vuur! En ik doe weer nieuwe ervaringen op. Voor het eerst werk ik nu met kinderen in groep 1. In mijn klasje vier kinderen die nu hun allereerste schoolweek erop hebben zitten. Pffff wat een emoties donderdag, en toen moesten ze vrijdag ook nog een ochtend!

Zoon is pas veertien, die glom van trots! Want hij kon zich niet voorstellen dat alle jongeren uit de A niet konden/wilden. Dus ze hadden hem echt gekozen!

En jij? Dat gezeur om niets is ook zo vreselijk. Zeker als de tegenpartij er anders over denkt. Dan krijg je van die zinloze ellenlange discussies. Geniet van je weekend en maandag weer met frisse zin aan de slag!
quote:sandt2.0 schreef op 06 september 2014 @ 08:47:

Dochter staat te mopperen, had van de week introductieweek van haar nieuwe school. Volle dagen, voor het eerst een hele week met de trein, ze is moe, en moest er nu om zeven uur al weer uit!

Je hebt het er weer erg druk mee mams. Ik zou weleens een vlieg op de muur willen zijn bij jullie, zo om een uur of 7 in de ochtend op een doordeweekse dag. Lijkt me me wel wat.

Schreeuw niet te hard langs de lijn, ze scoren toch wel.

Veel plezier op de bruiloft Sandt.

Fijn weekend.
quote:MarianneDavids schreef op 06 september 2014 @ 08:52:

Ik ben er even lekker tussenuit, zit nu buiten op een terras in een bosrijke omgeving naar alle vogeltjes te luisteren. Ik zit hier te genieten na een uitgebreid ontbijt.

Tja, je werkpaarden en je hebt sierpaarden hè.

Geniet er maar lekker van, je hebt het vast verdiend en zo niet, lekker puh!

Fijn weekend Marianne.
quote:sandt2.0 schreef op 06 september 2014 @ 09:00:

[...]

Helaas! Heb wel weer een hele leuke vrijwilligers job, bij de grootste werkgever op onderwijsgebied in mijn regio. Dus ik zit dicht bij het vuur! En ik doe weer nieuwe ervaringen op. Voor het eerst werk ik nu met kinderen in groep 1. In mijn klasje vier kinderen die nu hun allereerste schoolweek erop hebben zitten. Pffff wat een emoties donderdag, en toen moesten ze vrijdag ook nog een ochtend!

En jij? Dat gezeur om niets is ook zo vreselijk. Zeker als de tegenpartij er anders over denkt. Dan krijg je van die zinloze ellenlange discussies. Geniet van je weekend en maandag weer met frisse zin aan de slag!

Wie weet dat jouw vrijwilligerswerk leidt tot meer, je hebt nu de kans om een verpletterende indruk achter te laten. En het lijkt me best leuk, die hele kleine guppies die voor het eerst naar school gaan.

Bij mij hoop ik dat mensen eindelijk eens zelf verantwoordelijkheid gaan nemen voor bepaalde dingen ipv het allemaal bij mij neer te leggen. (want dat is wel zo makkelijk voor ze). Maar dat zal ook wel goedkomen.
quote:Miss.Speeseend schreef op 06 september 2014 @ 08:54:

Goedemorgen!

Fijn dat er weer een zaterdagmorgentopic is, zeker op zon vroege ochtend als vandaag. Altijd heerlijke start van het weekend :-)

Om 7u stonden hier de stratenmakers op de stoep om verder te gaan met het bestraten van onze achtertuin.

Ik ga zo maar naar de supermarkt en daarna onze nieuwe, gisteren opgebouwde, ikeakast inrichten. Eindelijk geen troep meer in de gang!

Succes met schilderen mevrouw Teau, wordt vast prachtig!

Altijd fijn hè, als het weer opgeruimd is en alles z'n plekje heeft.

Fijn weekend.
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 08:54:

[...]

Wat erg! Dat je vrije dag zo in puin is gebabbeld.

Ik raad je aan om te beginnen met de strijk, dat werkt lekker ontspannend en leeghoofdig, om daarna mat een drankje en een hapje je op de tijdschriften te werpen. Je zult zien, dat is de beste volgorde. En gooi de telefoon uit! Wat een ondingen zijn dat toch af en toe.

Fijn weekend.

Ik ga je raad opvolgen, na gedane arbeid is het goed rusten!

En misschien duik ik nog even het winkelcentrum in straks voor een leuk kleinigheidje.
quote:bankje schreef op 06 september 2014 @ 08:54:

Toen ik gisteravond bij vriend kwam stond er een boeket bloemen met een lief kaartje. Ik kreeg ook de opmerking dat ik vanochtend nog niet mocht gaan ontbijten voordat hij op was. Mijn verjaardag is dus al goed begonnen.Gefeliciteerd Bankje!
quote:bankje schreef op 06 september 2014 @ 08:54:

Toen ik gisteravond bij vriend kwam stond er een boeket bloemen met een lief kaartje. Ik kreeg ook de opmerking dat ik vanochtend nog niet mocht gaan ontbijten voordat hij op was. Mijn verjaardag is dus al goed begonnen.

Geniet van je dag!
Ik ben ook een weekendje er tussen uit, na gisterenavond heerlijk met mijn lief in de hottub te hebben gezeten, vandaag een heerlijk relaxed dagje voor de boeg.
Gefeliciteerd Bankje!

We hebben de eerste week na de zomervakantie achter de rug en daarmee zijn ook alle sportclubjes enz. weer begonnen. En dus staat de zaterdag weer in teken van zwemles en scouting. Verder gaan we openhaardhout ophalen dat bij vrienden in schuur heeft liggen drogen en verder met klussen aan de badkamer.
quote:Teigera schreef op 06 september 2014 @ 08:57:

Gefeliciteerd bankje!

Hier vooral allerlei klusjes: mijn vader komt zometeen, hij gaat samen met mijn vriend klussen in de kamer-die-babykamer-wordt. Ik ga me daar niet mee bemoeien maar ga beneden aan de slag: stoofperen plukken uit de boom, onkruid uit de tuin halen, ramen lappen, schoonmaken, koffie en broodjes verzorgen.

De poezen wandelen lekker rond, de achterdeur staat open en het is lekker weer. Wordt vast een productief dagje!

Babykamer! Hoezo dan? Is er iemand zwanger?

Lekker hoor stoofpeertjes, daar wordt het langzamerhand weer tijd voor en ik kan wel een pannetje op het vuur zetten, als ik ze tegenkom.

Je hebt het er maar druk mee vandaag. Sta je er wel bij stil dat het weekend is en dat je ook nog een stukkie mot onspannuh.

Geniet van je dag en je weekend.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 09:05:

[...]

Ik ga je raad opvolgen, na gedane arbeid is het goed rusten!

En misschien duik ik nog even het winkelcentrum in straks voor een leuk kleinigheidje.Leuke kleinigheidjes doen het altijd goed en jezelf verwennen ook, dus da's twee vliegen in één klap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven