Zaterdagmorgentopic.

06-09-2014 08:36 139 berichten
Hallo allemaal,

Wat een heerlijke week was het!

Vandaag ga ik schilderen. De blauwe muur krijgt een nieuw tintje. Ik twijfel alleen nog over de kleur en vraag me af of er nog een beetje oker doorheen moet. Het is nu grijsblauw en misschien nog net iets te hard. Ik zie wel. Eerst maar eens met een klein beetje uitproberen.

Wat gaan jullie doen vandaag? Hebben jullie plannen gemaakt of wordt het een dag vol spontane avonturen? Ik lees het graag.
Wat een hoop meelezers zeg. Nooit gedacht!
Lig nog op bed

Fijn weekend allemaal!
Ohh mijn vriend staat te douchen en ik hoor hem zingen goed humeur dus!

Hij moet vanmiddag een examen maken en ik doe mee aan een soort sponsorloop voor het KWF samen met mijn moeder.

Zit sinds twee weken ontspannen thuis en leef op het moment eig echt met de dag. Nu lekker op staan!
quote:little_angel89 schreef op 06 september 2014 @ 10:36:

Haakt er ook even bij in

Veels te laat naar bed gister, het was half 3. Maar kon ook totaal niet slapen. Eerste oefenwedstrijd met paard gereden, klein prijsje. Best tevreden. Maar dat deed hem dus niet voor mijn nachtrust.

Vandaag maar is even de wedstrijdzooi wassen.

Kitten is al ontwormd.

Nog meer wassen.

Even langs ouders.

Vanavond weer langs stal.

En verder....geen flauw idee...

Fijne zaterdag!

Wat leuk dat je iets hebt gewonnen met je paard.

Het kan zo verkeren hè, dat je hyper in je bed ligt en de kleine uurtjes steeds verder kruipen. Ik heb het ook een tijdje gehad, maar maakte van een nood wel een deugd door een film te kijken of zo.

Fijn weekend.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor de felicitaties. En natuurlijk allemaal een hele fijne zaterdag!
I may be young, but I'm not dumb.
quote:ironwill schreef op 06 september 2014 @ 09:50:

Van de week eindelijk te horen gekregen dat ik zwanger ben van een meisje! Op 2 echo's wou ze het niet laten zien maar nu was het direct in beeld. Geen twijfel mogelijk, we krijgen een dochter We hadden eerder te horen gekregen dat er 70% kans op een jongen was dus het kwam toch nog als een redelijke verrassing. Dus vanmiddag ga ik een lekker creatief doen met roze en glitters. En de eerste roze babykleertjes in huis halen.

Ik word mama van een dochter

Wat leuk Ironwill, na jouw persoonlijke overwinning onlangs dit leuke nieuws.

De toekomst ziet er mooi voor je uit!
Ik ben jaloers op jullie energie voor vandaag.

Ik ben ongesteld, en mijn rug en bovenbenen doen daarom hardstikke zeer. Het plan is dat ik mezelf dadelijk op een lange douche trakteer en dan boodschappen ga doen. Ik heb vanochtend namelijk wat leuke you tube filmpjes met lekkere taart-bak-ideeën zitten kijken en heb nu veel inspiratie. Tussen het bakken (en wachten) door wil ik nog bouillon trekken van ossenstaart. En aan het eind van de middag wil ik naar leuke sites kijken met interieurs van huizen en naar 13th street kijken. met een dekentje op de bank en mijn mini doosje bonbons.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Goedemorgen Cateautje en andere dames!

Ik loop een beetje in huis te rommelen. Komende week gaan wij met vakantie, dus nu alvast wat opruimen en klaar leggen. Straks nog even een koffer halen bij schoonouders en daarna naar de wereldhavendagen. Even kijken of mijn pasgevolgde fotocursus iets heeft opgeleverd ;)

Vanavond lekker uit eten en borrelen met een vriendin in Amsterdam. Blijf gelijk gezellig slapen zodat we het zo laat kunnen maken als we zelf willen.
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 08:50:

[...]

Een wash is mooi en helemaal hot. Pfff, wel heel veel schuurwerk. Ik wens je sterkte. Nou ik ga het niet washen inderdaad... ga het opschuren en mat grijs schilderen, staat ook beter bij de rest En scheelt schuurwerk hahaha
Bedankt voor alle felicitaties. Vriend heeft een lekker ontbijt gemaakt. De rest van de dag zie ik wel wat er nog meer gaat gebeuren.
Goedemorgen Cateau en anderen!

Bankje en Lolita, gefeliciteerd en Ironwill, wat leuk, een meisje!

Ik ga vandaag alleen saai boodschappen doen en iets voor mijn gordijn kopen wat een van mijn katten vannacht gesloopt heeft. Eens kijken of Gamma oid dat heeft.

Fijne dag allemaal!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:sweetfirefly schreef op 06 september 2014 @ 10:54:

Ik ben jaloers op jullie energie voor vandaag.

Ik ben ongesteld, en mijn rug en bovenbenen doen daarom hardstikke zeer. Het plan is dat ik mezelf dadelijk op een lange douche trakteer en dan boodschappen ga doen. Ik heb vanochtend namelijk wat leuke you tube filmpjes met lekkere taart-bak-ideeën zitten kijken en heb nu veel inspiratie. Tussen het bakken (en wachten) door wil ik nog bouillon trekken van ossenstaart. En aan het eind van de middag wil ik naar leuke sites kijken met interieurs van huizen en naar 13th street kijken. met een dekentje op de bank en mijn mini doosje bonbons.

Iedereen bakt taarten tegenwoordig. Wat doen jullie daarmee. Ik kan me niet voorstellen dat je ze allemaal zelf opeet, want dan kan je op een gegeven moment niet meer deur de deur. Oprecht nieuwsgierig.

Bij die ossestaart kan ik me dan wel weer van alles voorstellen.

Veel plezier ermee en fijne dag.
Heerlijk bankje. Laat je maar lekker in de watten leggen vandaag
quote:kanon schreef op 06 september 2014 @ 10:55:

Goedemorgen Cateautje en andere dames!

Ik loop een beetje in huis te rommelen. Komende week gaan wij met vakantie, dus nu alvast wat opruimen en klaar leggen. Straks nog even een koffer halen bij schoonouders en daarna naar de wereldhavendagen. Even kijken of mijn pasgevolgde fotocursus iets heeft opgeleverd ;)

Vanavond lekker uit eten en borrelen met een vriendin in Amsterdam. Blijf gelijk gezellig slapen zodat we het zo laat kunnen maken als we zelf willen.

Wat een leuke tijden voor jou, van alles te doen en lekker op vakantie.

Fijne dag vandaag en een heel fijne vakantie gewenst.

Vergeet niet ons een virtueel kaartje te sturen!
Goedemorgen

Orgh kind was de gehele nacht wakker. Vanmorgen ook pas Laat wakker dat scheelde man was er niet die was even naar een vriend ... Das code taal voor ik ga ff naar de kroeg.

Dus ik mocht er de hele nacht uit. Heb om 05:00 als ontaarde moeder maar een filmpje voor kind opgezet zodat ik nog even 4 uur kon slapen.. Ach de vrolijkheid zal mij wel weer vinden vandaag.

Heb een kinderverjaardag in de middag en einde van de middag komt een tante langs nu ik dit schrijf besef ik me dat ik dus ook nog vreselijk mijn huis moet schoonmaken om het beeld van opgeruimde moeder in stand te houden!

Krijgen we straks een foto van de kist als hij af is?

Misschien een idee om de groeven beetje wit te verven voor dat je aan grijs begint dan krijgt kist een beetje een levendige look.
quote:Annapalona schreef op 06 september 2014 @ 10:56:

[...]

Nou ik ga het niet washen inderdaad... ga het opschuren en mat grijs schilderen, staat ook beter bij de rest En scheelt schuurwerk hahahaWashen is wel een heel stuk mooier. Denk er nog eventjes over na?
quote:bankje schreef op 06 september 2014 @ 10:59:

Bedankt voor alle felicitaties. Vriend heeft een lekker ontbijt gemaakt. De rest van de dag zie ik wel wat er nog meer gaat gebeuren.Fijne start van de dag, dat het maar onvergetelijk mag worden.
quote:soetkees schreef op 06 september 2014 @ 11:02:

Goedemorgen Cateau en anderen!

Bankje en Lolita, gefeliciteerd en Ironwill, wat leuk, een meisje!

Ik ga vandaag alleen saai boodschappen doen en iets voor mijn gordijn kopen wat een van mijn katten vannacht gesloopt heeft. Eens kijken of Gamma oid dat heeft.

Fijne dag allemaal!Fijne dag Soetkees en succes met je zoektocht voor je gordijn.
quote:staafmixer schreef op 06 september 2014 @ 11:06:

Goedemorgen

Orgh kind was de gehele nacht wakker. Vanmorgen ook pas Laat wakker dat scheelde man was er niet die was even naar een vriend ... Das code taal voor ik ga ff naar de kroeg.

Dus ik mocht er de hele nacht uit. Heb om 05:00 als ontaarde moeder maar een filmpje voor kind opgezet zodat ik nog even 4 uur kon slapen.. Ach de vrolijkheid zal mij wel weer vinden vandaag.

Heb een kinderverjaardag in de middag en einde van de middag komt een tante langs nu ik dit schrijf besef ik me dat ik dus ook nog vreselijk mijn huis moet schoonmaken om het beeld van opgeruimde moeder in stand te houden!

Krijgen we straks een foto van de kist als hij af is?

Misschien een idee om de groeven beetje wit te verven voor dat je aan grijs begint dan krijgt kist een beetje een levendige look.Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag en dat de vrolijkheid je zal overspoelen.
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 11:03:

[...]

Iedereen bakt taarten tegenwoordig. Wat doen jullie daarmee. Ik kan me niet voorstellen dat je ze allemaal zelf opeet, want dan kan je op een gegeven moment niet meer deur de deur. Oprecht nieuwsgierig.

:-) ik bak grotendeels suikervrij (voeg geen extra suikers toe, in de kwark zit dat helaas al), en daarnaast heb ik 3 grote dankbare eters in huis. Komt met gemak op enne .....we zijn alle vier slank.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Bedankt Konijn82, Blue lagoon en Soetkees!!

Ironwill gefeliciteerd! Heerlijk nieuws
quote:toefjeslagroom schreef op 06 september 2014 @ 10:12:

@Ironwill: Super leuk! Gefeliciteerd!

Aan alle jarigen: ook gefeliciteerd! Fijne dag!

Wat een leuke plannen hebben jullie.

Ik heb besloten vandaag niks te doen; heb afgelopen week voor de klas gestaan en die eerste week is altijd vermoeiend.

Idem hier, al zou ik vandaag toch mijn lessen voor volgende week al wat willen voorbereiden. Anders is het morgen voor mijn gevoel weer zo last minute. Maar dan moet ik mezelf eerst nog wat schoppen geven

Lolita: Gelukkige verjaardag! Geniet er toch van, met lekkere hapjes enzo
Ik eet meestal zelf 1 à 2 stukjes van zelf gebakken taart en zet de rest neer op werk mijn collega,s zijn dan ook dol op mij
quote:sweetfirefly schreef op 06 september 2014 @ 11:19:

[...]

:-) ik bak grotendeels suikervrij (voeg geen extra suikers toe, in de kwark zit dat helaas al), en daarnaast heb ik 3 grote dankbare eters in huis. Komt met gemak op enne .....we zijn alle vier slank.

Okay, dat is een tipje van de sluier.

Zit er weleens aan te denken om een appeltaart te bakken of zo, maar dan denk ik aan de kilo's en dan koop ik maar af en toe een gebakje bij de banketbakker, dan gaat het tenminste op zonder al te veel schade aan te richten.
quote:staafmixer schreef op 06 september 2014 @ 11:24:

Ik eet meestal zelf 1 à 2 stukjes van zelf gebakken taart en zet de rest neer op werk mijn collega,s zijn dan ook dol op mij Kijk, dat is slim.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven