Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Pfff. Is het bij jullie ook zo benauwd? Gelukkig alles al gedaan dus nu lekker even bij de ventilator zitten.
quote:prada schreef op 05 september 2014 @ 17:38:

Pfff. Is het bij jullie ook zo benauwd? Gelukkig alles al gedaan dus nu lekker even bij de ventilator zitten.

Zal ik een sangria voor je inschenken? Lekker gezond met wat fruit

(ik heb een kwart watermeloen maar vind gewone meloen lekkerder. Zal eens kijken of ik de zaadjes kan zaaien in de moestuin.

Ik heb wat duimen nodig of voor van de week iets doorgaat wat belangrijk is ................... please
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik duim voor je! Leuk trouwens, artis! Ben ik zelf nog nooit geweest. Hebben ze geen ijsberen toch?

Nog een beetje kunnen slapen lichtbron?

Ik hoop toch dat ik ooit (snel) wel met mn dochtertje op pad kan ja. Op de een of andere manier raakt ze nu nog in paniek in de kinderwagen of maxi cosi, maar hoop van ganser harte dat dat tijdelijk is. Vandaag is ze precies een maand trouwens! Dus ze is ook nog heel klein natuurlijk, moet nog een beetje wennen aan de wereld (hoop ik dan maar).

Doe mij ook maar een sangria!!

Fijne vakantie ingelke!!
Hoihoiii alles goed hier.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 september 2014 @ 18:36:

[...]

Zal ik een sangria voor je inschenken? Lekker gezond met wat fruit

(ik heb een kwart watermeloen maar vind gewone meloen lekkerder. Zal eens kijken of ik de zaadjes kan zaaien in de moestuin.

Ik heb wat duimen nodig of voor van de week iets doorgaat wat belangrijk is ................... please Lekker MV, en mijn duimen draaien op volle toeren voor je. Zeg even ook de datum dan brandt er een kaarsje voor je.

Die ik ooit in Spanje had zagen er nóg lekkerder uit. Maar pak lekker meiden.

Praadje, hoop dit weekend wat te horen.

Is het nog goed gepraat met je zoon?

Adriane, wat naar dat je dochtertje nog zo van streek is. Bij Artis zag ik kleine kindjes van die leeftijd dat ik dacht, waarom nou meenemen naar artis met die hitte. Maar gewoon lekker buiten zijn zou wel heel lekker zijn.

Welkom Paradoise.

Voor de kleintjes onder ons

Mag ik die cocktail ook :D ?
quote:veronica22 schreef op 06 september 2014 @ 00:03:

Mag ik die cocktail ook :D ?

Uiteraard je hoort er toch ook bij, ik heb ook nog een witte sangria als je wilt;

Oeeh yes, witte sangria!!

Hoe was jou dag Mylene?
quote:veronica22 schreef op 06 september 2014 @ 00:08:

Oeeh yes, witte sangria!!

Hoe was jou dag Mylene?

Moe moe moe vandaag. Ik denk dat ik het vandaag niet laat maak.

Hoe was jouw dag?
Rustig, vrij, een vriend over gehad.

Veel lopen nadenken
volgens mij zullen wel weer meeste mensen de nacht dienst zijn afgelopen. Dus zal wel stil blijven. terwijl ik juist niet kan slapen

sorry voor de zinsfouten, ligt letterlijk een kat op mijn armen en kan nog net proberen blind te typen
Lekker die sangria!! Moet ineens denken aan witte glühwein, haha ook lekker.

Wij hebben net 4 uurtjes geslapen, heerlijk!! Zo hopelijk nog een sessie. Of twee
Nu ligt de poes gezellig in mijn bed!!!
moge allemaal.

hier ligt n kat in mijn armen dus ook moeilijk typen
aah allemaal kattenliefhebbers hier

wat voor ras hebben jullie.

Mijne zijn twee van het asiel,dus van alles wat
Ja die van ons is ook niet echt van een ras geloof ik, is een beetje en tijgerprint.

Hier een goede dag gehad!! Vannacht heeft het brulletje goed geslapen (eerst 4 uur en daarna 3,5) en vanochtend ook nog 3 uur en daarna zijn we ook nog even boodschappen gaan doen en wat winkels in en dat ging ook helemaal goed!!
Oeeh wat een relaxte dag. De mijne was gewoon pure verveling. Moet nog wat dingen doen voor mijn opleiding, 2 hoofdstukken. Maar drie dagen vrij en niks te doen hebben is totaal niet motiverend

Hopelijk slaapt de kleine ook weer goed vanacht

Mijn katten zijn twee broertjes. Die zouden ingeslapen worden omdat ze wild zijn. Ene getijgerd, ene zwart wit gevlekt. Zo super schattig :D
quote:veronica22 schreef op 06 september 2014 @ 14:33:

aah allemaal kattenliefhebbers hier

wat voor ras hebben jullie.

Mijne zijn twee van het asiel,dus van alles wat

Ik heb een echte Brits Korthaar silver spotted van de Whiskasreclame (toen hij jong was hoor, nu doet hij geen Whiskasreclame meer). Een mishandeld en verwaarloosd katje, halve Brit Laila. En nog eentje weten te redden van de wisse dood maar dat is een vuilnisbakkie, lekker brutaal en die heeft het aardig weten te redden.

Dus ook van alles en nog wat. Eerder ook nog zwerfkat gehad en een boerderijkat. Moeder en broer nog gehad van die ene raskat. Maar ze kunnen echt niet zonder elkaar, iig de jongste 2.
Gaat de goede kant op Adrienne, dus binnenkort zien we je hier niet meer omdat jullie beide heerlijk slapen
Haha nou laten we niet op de zaken vooruit lopen. En ergens vind ik het nog wel gezellig ook, s nachts met baby op de bank en het forum lezen haha

Maar ben wel heel blij met vandaag ja!

Staat de whiskas reclame met jouw kat erin misschien op YouTube?
quote:Adrienne_ schreef op 06 september 2014 @ 17:50:

Haha nou laten we niet op de zaken vooruit lopen. En ergens vind ik het nog wel gezellig ook, s nachts met baby op de bank en het forum lezen haha

Maar ben wel heel blij met vandaag ja!

Staat de whiskas reclame met jouw kat erin misschien op YouTube?Nee maar mijn kat Bo Ghi is wel in films, reclame en tvspotjes en tvseries te zien. Ik zit nu in de zenuwen of hij dit weekend voor een opdracht gekozen wordt.
Hoe kom je verzeild in je katten verhuren voor tvspotjes
quote:veronica22 schreef op 06 september 2014 @ 18:10:

Hoe kom je verzeild in je katten verhuren voor tvspotjes

Jaren geleden werd Floyd gevraagd voor de Whiskasreclame in de Libelle en toen was hij gelijk ingeschreven bij het castingburo. Hij is nog wel voor de Bacardi reclame gevraagd maar hij doet niet zo graag iets op commando dus wat hij moest doen lukte niet.

Toen ik die brutale Bo kreeg kon ik hem ook bij het castingburo inschrijven en hij is wel erg `populair` geworden. Voor veel dingen werd hij gevraagd en vele leuke dingen meegemaakt. Alleen Kane doet niets, die vindt het niet leuk en ze hoeven niets tegen hun zin te doen. Floyd heeft nog 1x samen met Bo iets gedaan voor Ziggo maar die doet nu eigenlijk niets meer. Dus alleen Bo nog die af en toe wat doet.
Oeh super leuk! De mijne luisteren toevallig heel goed maar hun naam en commando's maar de mijme zijn ook veel te speels en eigengereidheid. (lees ontzettend koppig)

Ik verveel me zo ontzettend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven