Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 06 september 2014 @ 22:57:

[...]

Nee, weinig.

Zin om mee te elastieken?

Jaaaaa

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:_isis_ schreef op 06 september 2014 @ 23:01:

[...]

in het groepje

Nee, de commissie vind je bij de C.

Djeez, dat je dat niet weet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 22:52:

Hoe ver ben ik inmiddels op de wachtlijst?

Linaisa, je doet zelfs irritant tegen mij, terwijl ik niets naars tegen je gezegd heb, eigenlijk niet eens weet wie je bent en laat staan dat ik je ooit gestaft heb. En toch word ik opeens genoemd met een stel anderen in de zin van dat ik je wegpest. Ik zei alleen dat je niet zo irritant moet doen nu. Gewoon, omdat je je irritant gedraagt met je geschop en gedoe.wanneer heb ik irritant gedaan tegen jou? vóór of nadat je mij uit het niets aanviel in dit topic?
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:00:

[...]

Wow, jouw nieuwe ava . Waar vind ik de commissie? Daarvoor moet je je bij Yasmijn melden.
Is dat waar? Zijn er echt mails naar de mods gestuurd?

*En belangrijker, waar is Yasmijn?
quote:Nouschi schreef op 06 september 2014 @ 23:02:

[...]

Jaaaaa

[afbeelding]Lieve foto.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:02:

[...]

wanneer heb ik irritant gedaan tegen jou? vóór of nadat je mij uit het niets aanviel in dit topic? Je gedraagt je op dit topic irritant. Ik wijs je daarop. Zodat je mogelijk je gedrag kunt aanpassen om te voorkomen dat je met het halve forum ruzie hebt.
Mij is hier op dit snertforum ook heel veel onrecht aangedaan . Ze hebben me uitgemaakt voor huilie, voor onaangenaam mensch, voor lid van het groepje, ze hebben tegen me geschreeuwd, ze hebben me gestaft, ze hebben me onder de negeer gezet . En toch ben ik hier nog steeds . Ik zal wel moeten, want buiten het forum heb ik helemaal geen leven .

Wil je met mij in een groepje, Linaisa ?
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 23:02:

[...]

Nee, de commissie vind je bij de C.

Djeez, dat je dat niet weet.excuses
Ja die foto is echt schattig.

Word ik blij van.
Huts!
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:03:

*En belangrijker, waar is Yasmijn? Yasmijn is in vergadering met de ballotagecommissie.
Linaisa denkt hier echt de eerste te zijn die gaat bewijzen dat er een groepje is.

Ik zeg: Illuminati
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 23:01:

[...]

Ik tast even in het duister. Wie was linaisa eerst?Nee er werd gezegd dat hier vroeger iemand van een bepaalde site zeer ongepaste foto's plakte in hele normale topics die soms dagen bleven staan. En zij hiervoor pasten en daarom Linaisa geen rechten wilden geven. Nu is zij niet van dat kaliber, maar haar plaatjes zijn in overeenstemming met haar post inhoudelijke bijdragen.
quote:_isis_ schreef op 06 september 2014 @ 23:04:

[...]

excusesen terecht

*En belangrijker, waar is Yasmijn? bier zuipen en slempen die is voorlopig niet aanspreekbaar
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 23:04:

[...]

Yasmijn is in vergadering met de ballotagecommissie.Yasmijn is aan het bieren en die baalt straks als een stekker als ze terugleest
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 23:03:

Mij is hier op dit snertforum ook heel veel onrecht aangedaan . Ze hebben me uitgemaakt voor huilie, voor onaangenaam mensch, voor lid van het groepje, ze hebben tegen me geschreeuwd, ze hebben me gestaft, ze hebben me onder de negeer gezet . En toch ben ik hier nog steeds . Ik zal wel moeten, want buiten het forum heb ik helemaal geen leven .

Wil je met mij in een groepje, Linaisa ?Wat denk je van mij? Zie motto
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

*En belangrijker, waar is Yasmijn? Die is bier slempen in de stad en komt mss later terug (foute nummers topic).
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi

Jouw motto overtreft alles.
Huts!
Jullie gaan te snehel!
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:07:

Jullie gaan te snehel! Inderdaad, ik was heel erg mosterd.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 06 september 2014 @ 23:06:

[...]

Die is bier slempen in de stad en komt mss later terug (foute nummers topic).http://youtu.be/8ybuDpj6Wjk
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2014 @ 23:06:

Nouschi

Jouw motto overtreft alles.Ja zielig hè, en toch hier blijven vind ik best stoer van mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven