Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 6 september 2014 om 23:08
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 22:58:
De reden voor de terughoudendheid voor jou plaatjesplakrechten zijn al uitentreuren besproken. En ik heb gezien wat jij met je recht doet, dus helemaal ongelijk hebben ze niet... Het zijn geen grappige plaatjes, maar alleen maar plaatjes om anderen onderuit te halen.ik verdedig mezelf. maar aangezien jij ook 'terughoudend' bent tegenover mij had ik ook niet verwacht dat je uberhaupt de situatie objectief zou bekijken. want ik ben nu volgens jou de boeman hier die iedereen onderuit haalt en onterecht aanvalt zonder enige aanleiding. uhumm.
De reden voor de terughoudendheid voor jou plaatjesplakrechten zijn al uitentreuren besproken. En ik heb gezien wat jij met je recht doet, dus helemaal ongelijk hebben ze niet... Het zijn geen grappige plaatjes, maar alleen maar plaatjes om anderen onderuit te halen.ik verdedig mezelf. maar aangezien jij ook 'terughoudend' bent tegenover mij had ik ook niet verwacht dat je uberhaupt de situatie objectief zou bekijken. want ik ben nu volgens jou de boeman hier die iedereen onderuit haalt en onterecht aanvalt zonder enige aanleiding. uhumm.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
zaterdag 6 september 2014 om 23:09
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 23:05:
[...]
Yasmijn is aan het bieren en die baalt straks als een stekker als ze terugleest
Ja, maar zij als voorzitter van het groepje zou toch moeten weten dat alle leuke, spannende, wetenswaardige dingen altijd gebeuren als je:
1. De hond uitlaat.
2. Boodschappen doet
3. Anderzins de computer verlaat, ook al is het maar voor even.
Als je dan elders bier gaat zitten drinken, tja.......
[...]
Yasmijn is aan het bieren en die baalt straks als een stekker als ze terugleest
Ja, maar zij als voorzitter van het groepje zou toch moeten weten dat alle leuke, spannende, wetenswaardige dingen altijd gebeuren als je:
1. De hond uitlaat.
2. Boodschappen doet
3. Anderzins de computer verlaat, ook al is het maar voor even.
Als je dan elders bier gaat zitten drinken, tja.......
quote:_isis_ schreef op 06 september 2014 @ 23:08:
[...]
http://youtu.be/8ybuDpj6Wjk
[...]
http://youtu.be/8ybuDpj6Wjk
Life is short. Eat dessert first.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:08:
[...]
ik verdedig mezelf. maar aangezien jij ook 'terughoudend' bent tegenover mij had ik ook niet verwacht dat je uberhaupt de situatie objectief zou bekijken. want ik ben nu volgens jou de boeman hier die iedereen onderuit haalt en onterecht aanvalt zonder enige aanleiding. uhumm.
Huilie huilie huilie huilie....
[...]
ik verdedig mezelf. maar aangezien jij ook 'terughoudend' bent tegenover mij had ik ook niet verwacht dat je uberhaupt de situatie objectief zou bekijken. want ik ben nu volgens jou de boeman hier die iedereen onderuit haalt en onterecht aanvalt zonder enige aanleiding. uhumm.
Huilie huilie huilie huilie....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 september 2014 om 23:12
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 23:04:
Linaisa denkt hier echt de eerste te zijn die gaat bewijzen dat er een groepje is.
Ik zeg: Illuminati
oow dus wat je zegt is dat ik niet de enige ben die dit beweert ? het is anderen ook al opgevallen?
i rest my case.
Linaisa denkt hier echt de eerste te zijn die gaat bewijzen dat er een groepje is.
Ik zeg: Illuminati
oow dus wat je zegt is dat ik niet de enige ben die dit beweert ? het is anderen ook al opgevallen?
i rest my case.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
zaterdag 6 september 2014 om 23:15
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:12:
[...]
i rest my case.
Ongeveer elke maand wordt er een 'jullie zijn allemaal zure visgleuven en jullie zweren allemaal samen tegen mij' topic geopend, dus nee, uniek ben je niet.
Er zijn zelfs meetings, daar gaat het Groepje heen denk ik....
[...]
i rest my case.
Ongeveer elke maand wordt er een 'jullie zijn allemaal zure visgleuven en jullie zweren allemaal samen tegen mij' topic geopend, dus nee, uniek ben je niet.
zaterdag 6 september 2014 om 23:15
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 23:15:
[...]
En de locatie is geheimmmmmmmmmmm......
En nóg een droom aan diggelen: LInaisa is niet uniek.
STerker nog, ze is verre van origineel
[...]
En de locatie is geheimmmmmmmmmmm......
En nóg een droom aan diggelen: LInaisa is niet uniek.
STerker nog, ze is verre van origineel
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu