Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 september 2014 @ 11:31:

Eigenlijk is het ongelooflijk he, je krijgt een permaban na terugkeren terwijl je al een permaban had en komt vervolgens nog even jezelf verdedigen via nóg een andere nick die je toevallig ook nog op de kast had liggen Dat zou ik ook doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 september 2014 @ 11:31:

Eigenlijk is het ongelooflijk he, je krijgt een permaban na terugkeren terwijl je al een permaban had en komt vervolgens nog even jezelf verdedigen via nóg een andere nick die je toevallig ook nog op de kast had liggen duhhh. ik word gebanned om iets wat niet klopt.
quote:thisgirlisonfire schreef op 07 september 2014 @ 11:29:

[...]

de reden voor mij permaban staat zwart op wit in het bantopic. daar staat niet dat ik t te bont heb gemaakt.

in de mail naar mij schreven ze wel dat ik ongenuanceerd en op de man berichten heb gepost. ik was geloof ik niet de enige maar zoals ik eerder schreef de mods mogen wij kennelijk ook niet dus ik kreeg een perma. De forummer Linaisa heeft een permanente ban ontvangen vanwege terugkeren onder een permaban.

Als jouw verhaal hier waar is dan zouden de laatste woorden onnodig zijn.
Je bent zelf een theepot
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar die schermen hier op het forum...
quote:thisgirlisonfire schreef op 07 september 2014 @ 11:34:

[...]

duhhh. ik word gebanned om iets wat niet klopt.Stel nou dat dat zo is (en het kan natuurlijk, een mod is ook maar een mens), wat verwacht je dan te bereiken met dat gejengel hier? Wij hebben geen knopjes hoor. Als je gelijk hebt moet je met de mods in overleg, die zijn in bepaalde gevallen best bereid een onterechte ban terug te draaien. Moet je alleen niet de hele tijd ruzie met ze maken denk ik .
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 11:27:

[...]

k

Ik had dat idee wel. Ze wist precies hoe ze iedereen hier op de kast kon krijgen. Magoe, opgeruimd staat netjes Dat denk ik ook. En ik denk dat ze onder haar originele, veel aardigere nick gewoon hier blijft komen. En dat ze Linaisa als nick had om zich af te kunnen reageren.
UIt het Bantopic:

De forummer thisgirlisonfire heeft een permanente ban ontvangen ivm teruggekeerde permabanneling.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2014 @ 10:57:

Huh?

De forummer Linaisa heeft een permanente ban ontvangen vanwege terugkeren onder een permaban.

Welke nick had ze dan eerst? En komen ze daar nu pas achter
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 11:40:

De forummer thisgirlisonfire heeft een permanente ban ontvangen ivm teruggekeerde permabanneling.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forumGoh, wat een verrassing.
Jah.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou, over tot de orde van de dag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Merisi schreef op 07 september 2014 @ 11:40:

[...]

Dat denk ik ook. En ik denk dat ze onder haar originele, veel aardigere nick gewoon hier blijft komen. En dat ze Linaisa als nick had om zich af te kunnen reageren.

Is een permaban op IP adres?

Want dan lukt het niet.
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 11:43:

Nou, over tot de orde van de dag.Waar moet ik zijn?
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 11:43:

Nou, over tot de orde van de dag.

Heb je lekker geslapen? En nog leuke plannen voor vandaag?

En heb je je vagijn al onderzocht op rare afwijkingen die de helft verstoppen?
quote:Merisi schreef op 07 september 2014 @ 11:46:

[...]

Heb je lekker geslapen? En nog leuke plannen voor vandaag?Er is al een zondagochtendtopic
Je bent zelf een theepot
Sowwie
quote:Merisi schreef op 07 september 2014 @ 11:46:

[...]

Heb je lekker geslapen? En nog leuke plannen voor vandaag?

En heb je je vagijn al onderzocht op rare afwijkingen die de helft verstoppen?Kun je allemaal lezen in het zondagmorgen topic
Ik geloof wel dat de permagebande een oudgediende was. Ze heeft waarschijnlijk steeds via een proxy geforumd en helaas is het mis gegaan en heeft ze gisteren met haar originele ip gepost, shit happens. De mods hebben waarschijnlijk niet gezien dat ze al die tijd onder een proxy postte (er zijn programma's die verbergen dat je onder een proxy post. Enfin, over tot de orde van de dag
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 11:44:

[...]

Waar moet ik zijn?Sportclubjes is wel leuk.
quote:Alixane schreef op 07 september 2014 @ 11:48:

Ik geloof wel dat de permagebande een oudgediende was. Ze heeft waarschijnlijk steeds via een proxy geforumd en helaas is het mis gegaan en heeft ze gisteren met haar originele ip gepost, shit happens. De mods hebben waarschijnlijk niet gezien dat ze al die tijd onder een proxy postte (er zijn programma's die verbergen dat je onder een proxy post. Enfin, over tot de orde van de dag Tja, had ze niet zo de aandacht op zichzelf gevestigd dan had niemand dat nagekeken en was er niets aan de hand geweest.
Je bent zelf een theepot
Btw

Pump doet nu ècht raar ( oa wakker door buurman)
Je bent zelf een theepot
Bizar topic: bed van bovenbuurman
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2014 @ 11:52:

Btw

Pump doet nu ècht raar ( oa wakker door buurman)Pump doet al een hele tijd heel raar. Ik vind het jammer want ze helpt bepaalde topics om zeep.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2014 @ 11:51:

[...]

Tja, had ze niet zo de aandacht op zichzelf gevestigd dan had niemand dat nagekeken en was er niets aan de hand geweest.Ook dat ja, als je je een beetje rustig houdt en niet zuigt alsof je leven er van af hangt, kun je het heel lang volhouden
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 11:53:

[...]

Pump doet al een hele tijd heel raar. Ik vind het jammer want ze helpt bepaalde topics om zeep.Was mij een tijdje terug al eens opgevallen (bij Actueel). Je kon geen kaas van haar berichten maken, heel erg warrig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven