Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben te gaar van het feest van gister om iets anders te doen dan te hangen op het forum. Wat mijn excuses hiervoor waren om op het forum te hangen? Eh.....
quote:Sensy12 schreef op 07 september 2014 @ 17:39:

Open een topic over moslims en het begint weer te leven

Yasmijn, ging jij niet eens trollen?
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 17:40:

Vroegah was er ook een napraat.. waarom dat toen moest verdwijnen is me nog steeds een raadsel.Wedden dat Yasmijn ons kan vertellen wat er toen 100 jaar geleden met dat napraattopic is gebeurd?
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 17:38:

Wat is het stil op het forum.Welnee, ik ben er!

"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?
Of is nu echt iedereen gevlucht?

"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Neeee ik ben er weer!!!
Overloper van de Drakenvlieg. Daar lag het op een gegeven moment totaal op z'n gat en aangezien ik inmiddels zwaar verslaafd was aan forummen, hier verder gegaan. Inmiddels wel een nickchange gehad maar verder al een aantal jaar aanwezig.
Dat was niet tegen Larva, dat overloper. Was een verklaring voor hoe ik hier terecht ben gekomen.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 17:40:

Vroegah was er ook een napraat.. waarom dat toen moest verdwijnen is me nog steeds een raadsel.

Toen hadden we collectief last van PMS en wie dat niet had was in de overgang, dus sloegen we elkaar constant de hersens in.

Maar het gaat er idd heel vredig aan toe deze keer, best saai
Hey Larva! Alles weer goed met je man?
Ismene jaa gaat wel weer, heb net geupdate in het wakker topic..
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat op Napraat de forumrellen werden uitgevochten door degenen die nog geen ban hadden. Dat was nog eens wat.
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 17:55:

Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?Zo lang geleden dat ik het niet eens meer weet. Enige wat ik me nog kan herinneren is dat ik abonnee was.
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 17:55:

Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?

Ik ging 13 jaar geleden in mijn uppie (want relatie over) in een andere stad wonen.

Heb een oproepje geplaatst om daar mensen te leren kennen en ben vervolgens nooit meer gestopt met forummen.
Het forum is in de loop der tijd echt een stuk braver geworden.
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 18:05:

Ik heb de tijd nog meegemaakt dat op Napraat de forumrellen werden uitgevochten door degenen die nog geen ban hadden. Dat was nog eens wat.Nou zeg dat wel, kon je de ramptoerist nog eens uithangen, of zelf gezellig mee doen.
Gaan we rellen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 18:07:

Het forum is in de loop der tijd echt een stuk braver geworden.

Ow.... zo.

Ik kreeg al hoop.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ik ook.
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 18:07:

Gaan we rellen?

Nou..... Leuk!!

Maar ik moet nu eerst eten.
Ja, de Napraat van een paar jaar geleden was een stuk explosiever dan deze .
Anders spreken we om 21.30u af, gaan we nog eens ouderwets rellen (lijkt me leuk om dat ook eens mee te maken )
quote:Bieb2.0 schreef op zondag 07 september 2014 18:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ismene in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Ismene schreef op 07 september 2014 @ 17:55</a>:</b>

Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?</div></blockquote>

Ik ging 13 jaar geleden in mijn uppie (want relatie over) in een andere stad wonen.

Heb een oproepje geplaatst om daar mensen te leren kennen en ben vervolgens nooit meer gestopt met forummen.

Is het gelukt om real life vriendinnen te krijgen zo (vraag ik me altijd af)

Ik ben er ook al heel lang, een keer zelf gepost en ook nooit meer weggegaan..
quote:consuelabananahammok schreef op 07 september 2014 @ 18:07:

[...]

Nou zeg dat wel, kon je de ramptoerist nog eens uithangen, of zelf gezellig mee doen.Al had je de hele oorspronkelijke rel niet meegemaakt. Gewoon je mening geven en je zat er meteen middenin. In mijn beleving ging het er op het forum ook veel harder aan toe. Ik kan mij nog herinneren dat ik mij bij aankomst echt naar binnen moest vechten, kreeg meteen de welkomstdelegatie forumfossielen over mij heen. Wat of ik op het Viva-forum moest want dat was van hen. Beetje zoals het er op het schoolplein van de middelbare school aan toe ging. De nieuweling werd door de populaire types meteen flink aangepakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven