Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Clooney wil liever zelf verder schrijven, ik kan er ook niks aan doen dat ik op dominante mannen val.

Geheim, hoe is het?
Life sucks. Zo zit het.

Heb vandaag een smsje gestuurd, simpel Hi om een beginnetje te hebben, maar werd genegeerd.

Daar raakte ik natuurlijk geïrriteerd van, dus ik moet bekennen dat mijn volgende sms een uurtje later iets erger was.

Ik zal hem wel met jullie delen:

I'll come by after work. Let's finish what we started last sunday...See you in about an hour.

(zondag semi-vieze dingen gedaan)

Schandalig natuurlijk, maar ik hoopte daarmee wel een reactie uit te lokken. Nee dus...

Heb hem zojuist een niet-boze email gestuurd, met de vraag of we het hier over kunnnen hebben omdat we nu eenmaal deel uit maken van elkaars leven en ik niet wil dat het vervelend is tussen ons. Heb wel een hoop moeten wissen en herschrijven om het zo vriendelijk en begrijpend mogelijk te houden.

Ik ben nu bezig te redden wat er te redden valt van de vriendschap. Dit voornamelijk met het oog op mijn man, die uiteraard niets van een bekoeling mag merken.

Pfff, wat een gedoe, ik ben netter gedumpt door jochies van 16 heel lang geleden, en nu moet ik hem nog te vriend houden ook.

PS: hij was er niet toen ik langs reed na mijn werk. Huis donker, auto weg.
Uhm, hoeveel tijd zat er tussen de eerste sms en de email? Want voor hetzelfde geld valt het nog steeds mee, alhoewel het wel lullig is dat-ie niet reageert om de sms'jes. Nou ja, lullig is misschien wat mild. Maar zolang hij je nog niet officieel heeft gedumpt kun je die conclusie toch niet trekken?

Maar okee, er zijn leukere dagen te bedenken, dat weer wel. En dan is het daar ook nog eens geen strandweer, yek....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Geheim, hij heeft nog niet gereageerd, dat wil toch nog niet zeggen dat hij je gedumpt heeft? Misschien is er een simpele verklaring voor alles. Wacht nog even af tot hij reageert en anders kun je altijd nog een steen door zijn raam gooien.
Ik moet bekennen dat ik nu aanstuur op een einde hiervan. En ik probeer dat netjes te doen. Dit niet reageren op berichtjes van mij is niet iets van de laatste paar dagen, dit is al langer aan de gang. Eigenlijk ben ik er wel klaar mee.

Niet vanwege een eventuele nieuwe sv, maar vanwege het gevoel dat hij mij de laatste tijd geeft. Minderwaardig, verdrietig, onzeker.

Volgens mij moet een sv je een goed gevoel geven, en dat doet hij niet meer. Al een tijdje niet. Zeg ik er dan iets van, dan gaat het even beter, en dan kan hij me nog steeds in de zevende hemel brengen, maar dat houdt al snel weer op.

Het is wel goed zo langzamerhand.

Het is wat lastig dat ik er hier ook niet zoveel over neer wil zetten dat het voor jullie duidelijker wordt, maar so be it.

Ik heb er vandaag veel over nagedacht wat ik eigenlijk uit deze relatie haal, en om eerlijk te zijn is dat niet zoveel meer.

Ik denk dat nu dit gedoe met deze andere vrouw gewoon de druppel is.

Of hij nu van plan is om mij te dumpen of niet, ik denk dat het tijd is om me niet meer zo te laten leiden door wat hij wil.
Wat je zegt: dat je er onzeker en verdrietig van wordt, da's denk ik al reden genoeg om er eens goed over na te denken. Het 'moet' juist leuk zijn en je een goed gevoel geven. En inderdaad zit jij blijkbaar steeds te wachten op wat hij wil doen, en da's killing.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
sje, geheim wat een ellende allemaal. Das niet fijn om er zo van af te komen. Als er uberhaubt fijne manieren zijn om er een einde aan te maken. Het is toch altijd huilen voor iemand.
@Geheim, als er woorden als minderwaardig, verdrietig en onzeker in een verhaal over een SV voorkomen, denk ik echt dat je er goed aan doet om deze relatie te verbreken. Ook dat zal niet fijn voelen, maar dan kies je wel voor jezelf en behoud je je eigen identiteit. En het schijnt toch wel waar te zijn... het slijt.

Sterkte in ieder geval...
Geheim, lieverd, om andere redenen is het toch heel herkenbaar. De eerste paar weken voel je je nog rot, maar echt het slijt. Misschien dat je een andere reden kunt verzinnen zodat hij ook niet meer bij jullie thuis hoeft te komen.
@Geheim: for what it's worth, dump the guy!
quote:stewardess schreef op 10 juli 2008 @ 15:07:

Dus??? Goed geraden?Neen stewardess, helemaal niet goed geraden !
Haha, ik wilde hem plagen. Jou niet, BM. Lekkere vakantie gehad?
Zeerrrr lekkerrrr

En oh wat zijn die Belgen wit en wat een kutweer hier, pff.
Volgende week wordt het weer erg heet hier!!!
Hier ook Heet en nat
ik ga volgende week lunchen met mijn ex sv, eens even kijken of we weer on speeking terms kunnen komen en stiekem hoop ik toch wel op een beetje meer.
Run, is de bedoeling van die lunch om het nog eens te proberen?
@geheim

ik kwam 't ergens anders op het forum tegen, maarre

'als je geen prioriteit hebt, blijf dan ook geen optie'
Een leuke middag gehad.
@cs, dat vind ik wel een mooie.

Heb vanavond een gesprek met hem gehad. Hij kwam me na het lezen van mijn mail uitnodigen om even langs te komen.

Hij zegt dat er niemand anders is. Ik weet dat ik het voor de laatste dagen iig mis had. Hij was niet in de "stad". (liet me papieren zien om het te bewijzen)

Ik weet het niet, laat maar...

@ Isabelle, leuk voor je, maar we willen meer weten...
Deze meneer zie ik al ruim 3 jaar. Soms ben ik boos, soms hij en dan is het even stil. Maar altijd is het een feestje als wij samen zijn. Ik ben single en hij niet. Hij had van de week al diverse malen kontakt gezocht maar ik had ( nog) geen zin. Hij gaat zaterdag , onverwachts, naar zijn land van herkomst. Baal ervan maar ach die 14 dagen zijn zo weer om. En dan zien wij elkaar in Frankrijk. Ook weer spannend. Ga voor het eerst sinds lange tijd wat dagen en nachten met hem doorbrengen.

En de seks blijft spetterend.
@ Isabelle:

Wat een heerlijk vooruitzicht, zoveel tijd met z'n 2tjes.

Kan me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt.

En dan nog in Frankrijk ook...
@geheim: dat is niet de insteek, maar je weet nooit. Afgelopen maandag zag ik haar op een verjaardag en dat was toch wel erg gezellig. Ik weet dat het nog niet over is tussen ons, zij ook maar of ze er aan toe wil geven weet ik nog niet.
Leuke ochtend + leuke middag = leuke dag.... *grijns*
Ah, HET bos van de doorgeefvraag.

Weer volledig op de hoogte.

Dank u.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven