Pax inloopkast

07-09-2014 19:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff frustraties! Heel blij met ons nieuwe huis en nog blijer met de grote slaapkamer die we overhouden en als inloopkast willen inrichten.

Oog laten vallen op de open kasten van het Pax systeem van Ikea.. Alleen: dat plannerprogramma... Lukt me maar niet om een mooie kast te maken.

Iemand met meer ervaring of ideetjes?
Geen tips maar ik heb zo'n zelfde idee dus ik lees mee!
Wij hebben ook de pax als inloopkast .

Links hebben we dubbele hangdelen en in het midden een ladenblok met daarboven een hanggedeelte .

Rechts drie legdelen waarvan de middelste dieper is en dus uitsteekt . In het rechter deel onderin uitschuifkorven .

In het hangdeel voor mij een gedeelte wat langer is voor mijn jurken.

Aan beide kanten bovenin op dezelfde hoogte planken met pax schoenendozen.
Ik las net op de site dat het t/m 14-9 30% korting op de inrichting is.

Wij hebben hem in de winkel samengesteld met een medewerker van de ikea.
Ga naar de winkel en kijk welke opties er zijn en wat je mooi vindt, dus qua kleur, materiaal, deuren, handgrepen etc. Meet van te voren je kamer op, dan weet je hoe groot alles mag zijn. Bedenk ook wat voor soort kleding je hebt en hoe je die wil opbergen, dus hoeveel hangers/lades/planken/mandjes etc. Vervolgens zou ik in de winkel zelf, eventueel met hulp van een medewerker, de kast daar in elkaar 'plannen'.
Mijn man heeft ook flink gescholden op het online programma. Dat hielp denk ik, want hij heeft uiteindelijk een prachtig ontwerp gemaakt en het lijstje + werktekening geprint.
Haha inmiddels wat ontwerpen gemaakt. Willen alleen hangdeel. Hebben al een deel van de inloopkast (legplanken). Zagen inderdaad de korting. Vandaar dat we de plannen nu aan het maken zijn;)

Mocht iemand foto's van zijn kast willen delen zou dat super zijn, kan via pb uiteraard
Ik vind die planner juist ideaal. Vooral omdat hij meteen een boodschappenlijstje maakt, en waarschuwt als je een plank o.i.d. ter hoogte van de scharnieren wilt plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven