Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 22:30:

[...]

Belg vraagt: geen trektrek? Wat moet dat voorstellen?Zijn vriendin / vrouw wilde hem zelfs niet aftrekken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 21:36:

Truffel....Goh, ja.

Achteraf zijn bepaalde forummers ineens héérlijk irritant. Op het moment zelf waren ze alleen maar irritant.

Wie herinnert zich Gnoom nog, van 100 jaar geleden? Die kreeg toen verkering met Jolantje ( Truf haar zus, denk ik, of anders wel haar tante ).Jemig ja, Gnoom en Jolantje! Ook zo'n soap. Was ik helemaal vergeten.

(ben aan het bijlezen, sorry als ik mosterd ben)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:soophanoniem schreef op 07 september 2014 @ 22:25:

Ben heel benieuwd!En met welke reden is dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En hij noemt dat trek trek?
Trektrek
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 22:32:

[...]

Zijn vriendin / vrouw wilde hem zelfs niet aftrekken.Trekkertrek ken ik wel, maar dat is een tractor-race . Daar zou ik hem niet tussen gaan hangen .
quote:soophanoniem schreef op 07 september 2014 @ 22:31:

Ohhh, flauw.. Het had ook een topic kunnen zijn van een vrouw die worstelt met zulke gevoelens, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Zo'n topic was het dus ook, of pretendeerde het te zijn. Moeten we ook geen podium aan bieden.

Als het een topic was geweest OVER een vrouwelijke pedofiel ( ik verdenk mijn zus van....... vroeger ben ik betast door....... bestaat dat; een vrouwelijke pedo? ....etc. ) dan had het topic er nog wel gestaan.

Kan jij mijn antwoord flauw vinden; ik vond je vraag eigenlijk een beetje suf, omdat je , als je hier iets langer dan een week meeloopt, dit op je vingers na had kunnen tellen.
Een topic over een pedofiel is natuurlijk anders dan over een pedoseksueel.

Maar het topic was een melding en geen discussie.
Idd. BGB

SA: Bijzonder dat je zó benieuwd was.

Google is your friend.

De mijne echt niet in deze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Scamp schreef op 07 september 2014 @ 22:38:

Een topic over een pedofiel is natuurlijk anders dan over een pedoseksueel.

Nou truf, kom d'r maar in .

(Jij niet hoor Garnaal, jij bent lief )
Piemelhatsjoe

Is dat ooit genomineerd voor vivawoord van het jaar?
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 22:39:

[...]

Neuh

1 x was voldoende.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2014 @ 22:39:

Piemelhatsjoe

Is dat ooit genomineerd voor vivawoord van het jaar?Laatst is dat topic nog een keer bijgewerkt.
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 22:39:

[...]

Neuh

1 x was voldoende.Eén keer? Volgens mij heeft die wel honderd nicks gehad.
Pfff ik wil/ga het niet meer over die debiel EDIT: andersbegaafd inextrema hebben.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 22:39:

[...]

Niet dan? Iemand met gevoelens en emoties waar hij/zij niks aan kan doen en niks mee doet. Of een pedoseksueel die strafbaar bezig is.

Al vond ik deze TO al op het randje want ze had een avatar van het jongetje waar ze seksueel tot aangetrokken was
Mijn geheugen is trouwens ook verschrikkelijk slecht, echt jammer op avonden als deze.

Maar hoe zat het nu precies met Gnoom en Jolantje?

Jolantje was nog redelijk normaal geloof ik, maar Gnoom was raar. Toch?

Er staat me iets van bij in de categorie: "nerdie", "langdradig". Maar wat precies?

En er was ook een schrijfster, haar nick weet ik ook niet meer, leek op nick van iemand anders. Die kon ook heel onaardig zijn naar anderen en had verhalen die niet konden. O.a. dat ze zo vaak 2 uur ging hardlopen, iets in combinatie met een hernia ofzo. En nooit moe. Zoiets. Oja, ze kwam uit Nijmegen, dat weet ik nog wel.

Edit: dit is korter geleden trouwens.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht

Piemelhatsjoe

Ja.

En gelukkig niet gehaald.

Piemelhatsjoe

Ja.

En gelukkig niet gehaald.
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 22:41:

Pfff ik wil het niet meer over die debiel hebben. +1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Scamp schreef op 07 september 2014 @ 22:41:

[...]

Niet dan? Iemand met gevoelens en emoties waar hij/zij niks aan kan doen en niks mee doet. Of een pedoseksueel die strafbaar bezig is.

Al vond ik deze TO al op het randje want ze had een avatar van het jongetje waar ze seksueel tot aangetrokken was Getver. Goed dat dat topic weg is dan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 22:42:

[...]

Ja.

En gelukkig niet gehaald.Wat was het woord dat heeft gewonnen eigenlijk?
quote:Kurritsj schreef op 07 september 2014 @ 22:41:

Mijn geheugen is trouwens ook verschrikkelijk slecht, echt jammer op avonden als deze.

Maar hoe zat het nu precies met Gnoom en Jolantje?

Jolantje was nog redelijk normaal geloof ik, maar Gnoom was raar. Toch?

Er staat me iets van bij in de categorie: "nerdie", "langdradig". Maar wat precies?

En er was ook een schrijfster, haar nick weet ik ook niet meer, leek op nick van iemand anders. Die kon ook heel onaardig zijn naar anderen en had verhalen die niet konden. O.a. dat ze zo vaak 2 uur ging hardlopen, iets in combinatie met een hernia ofzo. En nooit moe. Zoiets. Oja, ze kwam uit Nijmegen, dat weet ik nog wel.8 kinderen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Omdat ik langer meeloop moet ik weten wat er precies in het topic staat en wat de bedoeling is zonder dat ik het topic heb geopend? Jammer maar helaas, ik ben geen helderziende.. Ik vind het geen suffe vraag, topic had qua inhoud alle kanten op gekund, vandaar dat ik het hier vroeg.
Die Truff...., had die in het begin een autootje als avatar?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven