Nu lukt het me toch echt!

17-07-2008 18:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien herinneren sommige meiden zich nog wel dat ik een aantal topics geopend heb over het "niet los kunnen laten" van mijn vriend. Of ben ik zo anoniem hier? haha

Maar we zijn nu een aantal weken of maand of iig een behoorlijke tijd verder. En het gaat een heel stuk beter. Ik ben verhuisd naar een veel fijner huisje dan ik eerst had. En nu ik me hier zo ontzettend thuis voel is het ook makkelijker om lekker mijn eigen ding te doen. Ik richt me meer op mijn werk, vriendinnen, huisje etc.

Wat ik echt merk is dat ik mijn geluk nu meer laat afhangen van mezelf ipv van mijn relatie met mijn vriend en zijn gevoelens voor mij. Ik weet dat hij van me houdt maar hij hoeft het niet meer de godganse dag tegen me te zeggen.

Voor de meiden die hier ook echt tegenaan lopen in hun relatie. Ik weet niet precies wat bij mij de "knop" heeft omgezet maar het is gewoon belangrijk dat je, je bewust bent van je eigen acties en claim gedrag.

Ik wilde het gewoon even melden dat problemen die soms echt heel groot zijn in je relatie op een gegeven moment ook steeds beter kunnen gaan en meer naar de achter grond gaan.
You go Girl!
Fijn ook eens een positief bericht te lezen!
Fijn dat het je lukt!
Peas on earth!
Toppie hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven