Mode & Beauty alle pijlers

frizz ease, not so easy

09-09-2014 19:45 50 berichten
Dus dan sta ik net bij de ah waar de frizz ease in de aanbieding is. Ahh, dacht ik, daar hebben ze op het viva forum altijd goede verhalen over. Dus laat ik eens proberen ook van mijn eeuwige pluizebos af te komen.

Sta ik daar dus, zijn het 8 producten, of meer... Uhh moet ik die nu allemaal nemen?? Ik dact, ik vraag het even na aan mijn peepz op napraat, maar toen dacht ik gelijk dat is ook niet handig... ;)

Even maar een eigen topic geopend omdat ik het niet in alle andere terug kon vinden. Welk product van frizz ease is essentieel wil je van de pluis af?? Shampoo, conditioner, serum, andere of alle??
Heb een tijdje de shampoo, conditioner en de 3 minuten miracle oid gehad maar frizde nog steeds de pan uit.

Maar dat kan ook aan mij liggen.
Serum
Daar had ik een monster van, deed voor mijn haar ook niet veel kerplunk.
Alle reacties Link kopieren
Als je van je pluizenbol af wilt (waarom eigenlijk?) dan kun je het beste wonderolie gebruiken. Je hebt wonderolie in combinatie met of argan- of kokosolie (smeert makkelijker).
Bij mij hielp het niet het enige wat een beetje werkt bij mij is arganolie
Jaa ik had de andrelon serum met argan olie, maar daar wordt mijn haar alleen maar vet van.. Ook bij heeel mini gebruik
Ik vond de Frizz Ease van Frida ook waardeloos. Wat voor mij nu goed werkt is de Smoothing Lotion van KMS California. Ik koop dit bij de kapper, maar zie dat het ook online verkrijgbaar is! Ik gebruik het zelf na het wassen met 'gewone' Elvive shampoo, dat werkt fantastisch!
Oh en ik heb dat flesje nu al bijna een jaar en het is nog lang niet op! Ik was wel maar gemiddeld twee keer per week mijn haar...
Frizz ease haalt hier ook niks uit. Helaas..
Frizz Ease is dus net als zoveel producten gebakken lucht.

larva, wat is er mis met wat vettig haar? Of draag je het vaak los?
Het enige waar ik met mijn krullen echt wat mee kan is curl rock amplifier van Tigi. Niet goedkoop, maar gaat lang mee en eindelijk iets wat werkt voor mij.
Wacht, er is één product wat ik zelf erg fijn vind (kreeg er een volle bos haar van, geen idee hoe het werkt) en van de kapper kreeg (tegen betaling natuurlijk) Superspul! Lijkt vet, maar trekt binnen no time in en absoluut niet vettig.

Jaa ik draag het altijd los, maar het is dus heel stroo-ig ( ;) ) of gelijk heel vet. Heb weleens no poo geprobeerd maar wat een drama zeg, ik leek wel een zwerver haha
Probeer Hawaiin Silky. Heb je een Multi-culti kapper in de buurt?
Pure arganolie. Niet de gangbare shampoo-merken die anderhalve druppel arganolie in hun hele batch hebben zitten
Zoals op de foto in de link is het :/ maar ook met lelijke uiteinde..

http://ditozine.drupalgar ... ent/droog-en-pluizig-haar

Deze is ook lekker.
quote:Sensy12 schreef op dinsdag 09 september 2014 20:26 Probeer Hawaiin Silky. Heb je een Multi-culti kapper in de buurt?Geen idee, wel veel toko's
Ik ben bij argan olie altijd bang dat ik zo'n neppe koop (bv toen ik laatst in marokko was)
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 20:44:

Ik ben bij argan olie altijd bang dat ik zo'n neppe koop (bv toen ik laatst in marokko was)Ik koop het bij een toko of Turkse supermarkt.
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 20:44:

Ik ben bij argan olie altijd bang dat ik zo'n neppe koop (bv toen ik laatst in marokko was)

Marokkanen zijn goed in het flessen van de boel

Bij de Tuinen hebben ze pure arganolie, dus in die hoek kun je ook kijken. Ik klikte op de link en zag dat haar...ik vind het echt reuze meevallen als dat je haar is. Ik denk bij pluizenbol altijd aan dit soort haar:

Ik heb arganolie van de turkse super 5,95 en van de arganoliewinkel 29,95 maar wel een enorm verschil de laatste is zuiniger in gebruik en trekt veel beter in .
quote:Pretzel66 schreef op dinsdag 09 september 2014 21:19 Ik heb arganolie van de turkse super 5,95 en van de arganoliewinkel 29,95 maar wel een enorm verschil de laatste is zuiniger in gebruik en trekt veel beter in .Mmm dat is wel een groot prijsverschil. Ik ben maar een arme student:(
En verdeel je die olie dan over je hele haar? Of alleen in de puntjes? En hoeveel dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven