Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 9 september 2014 om 23:03
quote:ThunderassMan schreef op 09 september 2014 @ 22:46:
Nou ja, ik wil graag ook in een groepje, dus:
Wat een mooie broek. Ik wordt er enorm en intens verdrietig van dat mensen die afkraken.Jij mag in mijn groepje hoor. Als kurritsj en de rest van de leden het er ook mee eens zijn. Zelfs al heb je een piemel. We hebben nog geen piemel!
Nou ja, ik wil graag ook in een groepje, dus:
Wat een mooie broek. Ik wordt er enorm en intens verdrietig van dat mensen die afkraken.Jij mag in mijn groepje hoor. Als kurritsj en de rest van de leden het er ook mee eens zijn. Zelfs al heb je een piemel. We hebben nog geen piemel!
dinsdag 9 september 2014 om 23:20
quote:redhothead schreef op 09 september 2014 @ 23:18:
[...]
Wat loopt die man raar.http://www.youtube.com/watch?v=wfs_9Gt22so
[...]
Wat loopt die man raar.http://www.youtube.com/watch?v=wfs_9Gt22so
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 9 september 2014 om 23:20
quote:redhothead schreef op 09 september 2014 @ 23:16:
[...]
Dat ging helemaal niet over jou. Ben je wie ik denk dat je bent?
Nee he, ging niet over mij.
quote:
pimpelmeesje67 schreef op 09 september 2014 @ 22:31:
Oh, ik snap dat dit waardevol is voor jou hoor. Ga jouw eigen topic er nog even bij zoeken.
Maar wat een irritant mens zeg.
Heb zin om d'r billenkoek te geven.. maar dan krijg ik vast een bannetje aan mijn broek. Hoe moet ik nou weten wat jij denkt?? Haha zou wat zijn.
[...]
Dat ging helemaal niet over jou. Ben je wie ik denk dat je bent?
Nee he, ging niet over mij.
quote:
pimpelmeesje67 schreef op 09 september 2014 @ 22:31:
Oh, ik snap dat dit waardevol is voor jou hoor. Ga jouw eigen topic er nog even bij zoeken.
Maar wat een irritant mens zeg.
Heb zin om d'r billenkoek te geven.. maar dan krijg ik vast een bannetje aan mijn broek. Hoe moet ik nou weten wat jij denkt?? Haha zou wat zijn.
dinsdag 9 september 2014 om 23:22
quote:cookiedevil schreef op 09 september 2014 @ 23:14:
[...]
Wel asotut beaamde dat. Lees maar terug. Alleen is dat in het beginstadium. Dus tsja...
Dat staat er helemaal niet, dat maak jij ervan, je verzint het begin stadium er ook nog gewoon zelf bij..
Er staat dat mensen dat vast wel al eens hebben geprobeerd, niet dat het een vast gegeven is dat je dat moet gaat doen als je in een beginstadium van een eerste depressie zit ofzo.
Oke nu echt naar bed, zo vermoeiend dit.
[...]
Wel asotut beaamde dat. Lees maar terug. Alleen is dat in het beginstadium. Dus tsja...
Dat staat er helemaal niet, dat maak jij ervan, je verzint het begin stadium er ook nog gewoon zelf bij..
Er staat dat mensen dat vast wel al eens hebben geprobeerd, niet dat het een vast gegeven is dat je dat moet gaat doen als je in een beginstadium van een eerste depressie zit ofzo.
Oke nu echt naar bed, zo vermoeiend dit.