Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ThunderassMan schreef op 09 september 2014 @ 22:36:

[...]

(kom ik er nu ook in voor?)

Als je gaat huilen omdat deze broek afgekraakt wordt wel.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou ja, ik wil graag ook in een groepje, dus:

Wat een mooie broek. Ik wordt er enorm en intens verdrietig van dat mensen die afkraken.
Ach man dat is het enige waar jullie op kicken. Afzeiken, afzeiken en afzeiken. Behalve in topics waar jullie in het echt iets mee te maken hebben. Dan wordt je de mond gesnoerd, en hoe! Belachelijk vind ik het. En dan moet ik hier ook nog eens mijn naam hier terug lezen. Pfff, wat zijn jullie zielig zeg, met je billenkoek..
Wat een verrassing, dat je hier opduikt...
quote:Nouschi schreef op 09 september 2014 @ 22:43:

[...]

Als je gaat huilen omdat deze broek afgekraakt wordt wel.

[img]http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?. ... 658159Hooi[/img]mijn ogen mijn ogen
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 september 2014 @ 22:48:

Wat een verrassing, dat je hier opduikt...Ja ach mijn naam wordt hier genoemd he!!!
quote:cookiedevil schreef op 09 september 2014 @ 22:48:

Ach man dat is het enige waar jullie op kicken. Afzeiken, afzeiken en afzeiken. Behalve in topics waar jullie in het echt iets mee te maken hebben. Dan wordt je de mond gesnoerd, en hoe! Belachelijk vind ik het. En dan moet ik hier ook nog eens mijn naam hier terug lezen. Pfff, wat zijn jullie zielig zeg, met je billenkoek..

hou op schei uit!

Billenkoek. Gheyl.

Yeah, baby, spank me. Yeah.
TAM

Geniet ervan en hou de glimmende kant boven!

(Eh...dit is een motorrijders uitspraak hè. Heeft niks met seks te maken.)

Huts!
Grut.... ik vind de broek bijzonder en ik zou er een lange zwarte trui met zwarte enkellaarsjes (met flink hoge) hak onder aan trekken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
AsoTut schreef in een ander topic ja hoor dat hebben wij vast nooit geprobeerd. idioot! en toen schreef ik

Nou dan is mijn mening dus helemaal niet zo raar!!! Je zegt het zelf dat je het al geprobeerd heb... DUS misschien TO niet...!!!!!

mijn mening was dus helemaal niet zo raar!!!! Ik snap niet waarom ik totaal afgebrand word.

Zo aangepast hoor Scamp, voorkom ik zo een ban van je?
quote:cookiedevil schreef op 09 september 2014 @ 22:48:

Ach man dat is het enige waar jullie op kicken. Afzeiken, afzeiken en afzeiken. Behalve in topics waar jullie in het echt iets mee te maken hebben. Dan wordt je de mond gesnoerd, en hoe! Belachelijk vind ik het. En dan moet ik hier ook nog eens mijn naam hier terug lezen. Pfff, wat zijn jullie zielig zeg, met je billenkoek..Ga je nog op mijn reactie reageren in het antidepressiva topic?
quote:ThunderassMan schreef op 09 september 2014 @ 22:50:

Billenkoek. Gheyl.

Yeah, baby, spank me. Yeah.

Begin je hier nu ook al?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cookiedevil schreef op 09 september 2014 @ 22:51:

quote:

AsoTut schreef op 09 september 2014 @ 22:33:

[...]

`Whahahahaha, whoeoeoeoe, ja hoor dat hebben wij vast nooit geprobeerd. idioot!

Nou dan is mijn mening dus helemaal niet zo raar!!! Je zegt het zelf dat je het al geprobeerd heb... DUS misschien TO niet...!!!!!

mijn mening was dus helemaal niet zo raar!!!!Je mag niet quoten uit andere topics.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 09 september 2014 @ 22:50:

TAM

Geniet ervan en hou de glimmende kant boven!

(Eh...dit is een motorrijders uitspraak hè. Heeft niks met seks te maken.)

Ik weet. Helaas is dat wel eens moeilijk voor me. Maar ik blijf genieten ervan.

Alsof ik wel eens een associatie maak met seks. Tssss.
Cookie

Luister even als je wil.

Vruuger dacht ik net als jij.

Echt.

Totdat ik zelf door een aantal nare ervaringen een angststoornis ontwikkelde.

Geloof me.

Pas als je het echt meemaakt weet je hoe zwaar het is.

En hoe moeilijk je mensen met jouw (en vroeger mijn) overtuiging dit kunt uitleggen.

En nu stop ik ermee.

Ik moet echt maffen.
Huts!
quote:Enn schreef op 09 september 2014 @ 22:52:

[...]

Begin je hier nu ook al?

[afbeelding]
Truste, Bella.
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 22:52:

[...]

Je mag niet quoten uit andere topics.heb t voor je aangepast voordat ik straks opeens een zomaar een ban heb....
Ik ga je niet staffen hoor en bannen kan ik niet. Veel plezier, ik waarschuw je niet meer, negatieveling.
Is er een fittie? Waar?!?!?!
quote:Enn schreef op 09 september 2014 @ 22:51:

Grut.... ik vind de broek bijzonder en ik zou er een lange zwarte trui met zwarte enkellaarsjes (met flink hoge) hak onder aan trekken.Grut?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 09 september 2014 @ 22:54:

Cookie

Luister even als je wil.

Vruuger dacht ik net als jij.

Echt.

Totdat ik zelf door een aantal nare ervaringen een angststoornis ontwikkelde.

Geloof me.

Pas als je het echt meemaakt weet je hoe zwaar het is.

En hoe moeilijk je mensen met jouw (en vroeger mijn) overtuiging dit kunt uitleggen.

En nu stop ik ermee.

Ik moet echt maffen.

Kijk dit noem ik nou een volwassen reactie met toegevoegde waarde. Ik hoop dat ik het nooit zal ervaren en dus sterkte ermee.

Slaap lekker
Tsja.... het staat er.

Wat is de vraag precies?
zoals in: Goeie grutten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven